MotoGP: Domenicali για Lorenzo-«Χαίρομαι που τελικά ταιριάξαμε, έστω και την ύστατη στιγμή»

Δεύτερες σκέψεις από την μεριά της Ducati
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/6/2018

Εμφανή αλλαγή στην αντιμετώπιση του Lorenzo από τον CEO της Ducati, Caudio Domenicali, μετά και την δεύτερη συνεχόμενη –και εντυπωσιακή- νίκη του Ισπανού στην Βαρκελώνη. Μιλώντας εχθές στο μικρόφωνο του Sky Sport ο κύριος Domenicali είπε χαρακτηριστικά πως τελικά «έλυσαν την εξίσωση» και συνέχισε: «Θα ήταν πολύ πιο άσχημο για όλους μας και για την εικόνα της Ducati κυρίως, αν όλη αυτή η πορεία του Lorenzo τελείωνε χωρίς να είναι ανταγωνιστικός με την μοτοσυκλέτα μας. Οπότε είμαι πολύ χαρούμενος με τις λύσεις που καταφέραμε και βρήκαμε και που πιστεύω πως μας έχουν δώσει μία καλή βάση και για τους αγώνες στο μέλλον, ως σύνολο».

«Τώρα έχουμε δύο αναβάτες που εξίσου μπορούν να κυνηγήσουν το πρωτάθλημα –μιλά ως θέση στο βάθρο, όχι βαθμολογικά. Αυτό μας δημιουργεί φυσικά αντικρουόμενα συναισθήματα καθώς από την μία λυπούμαστε γιατί στο τέλος της σεζόν ο Lorenzo θα φύγει, από την άλλη είμαστε εξίσου χαρούμενοι που επιτέλους καταφέραμε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για τον Lorenzo ώστε να μπορεί να κερδίσει. Αυτό όμως που μου δίνει ιδιαίτερη ικανοποίηση, είναι πως για τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια λέγεται πως η μοτοσυκλέτα μας μπορούσε να κερδίσει μονάχα με έναν αναβάτη και τώρα αυτό αλλάζει! Αυτή η εντύπωση που περιφέρεται στο κοινό θα πάψει να ακούγεται και ο κόσμος θα αντιληφθεί πως η ομάδα μας είναι εξαιρετικά δυνατή και μπορεί να δώσει τις κατάλληλες λύσεις. Θεωρώ πως το σπουδαιότερο κέρδος είναι να έχουμε μία ισορροπημένη ομάδα που μας δίνει μία εξίσου ισορροπημένη μοτοσυκλέτα, το μόνο που χρειάζεσαι για να ποντάρεις με ασφάλεια σε ένα νικηφόρο μέλλον».

Το είχαμε πει πέρσι τον Νοέμβριο, πως η Ducati έχει δύο δρόμους μπροστά της και ο πιο δύσκολος από πλευράς διαχείρισης, είναι να προστατέψει την επένδυσή της. Και η επένδυση αυτή είναι ο Lorenzo. Έχουν δώσει πολλά χρήματα, και όχι μόνο στην αμοιβή του, αλλά και στο R&D που έπρεπε να ολοκληρώσει όλη την εξέλιξη. Το ξέρανε και οι ίδιοι πως σε μία τέτοια επένδυση συχνά το σωστό είναι να ρίξεις περισσότερο χρήμα / κόπο και χρόνο, από το να ακυρώσεις την όποια εξέλιξη. Είναι αυτές οι συγκυρίες όμως που δεν βοήθησαν. Περίμεναν και οι ίδιοι μέχρι την τελευταία στιγμή, γιατί είναι πραγματικά τελευταία στιγμή σε μία τόσο έντονη μεταγραφική περίοδο, να φτάνει το καλοκαίρι για να υπογραφούν συμβόλαια. Από την άλλη τα αποτελέσματα άργησαν να φανούν για δραματικά μικρή χρονική συγκυρία - έναν αγώνα πίσω να γινόντουσαν όλα και μπορεί να υπήρχε διαφορετική εξέλιξη. Είναι οι αντιδράσεις του κόσμου όμως, που κακώς τις ακούει η Ducati, για παράδειγμα η Honda δεν το κάνει ποτέ αυτό, είναι που ο Dovizioso απαίτησε να είναι ο πρώτος αναβάτης και πολύ καλά έκανε, και το κλίμα διαμορφώθηκε με τρόπο που έδειχνε την πόρτα στον Lorenzo, χωρίς να χρειαστεί να του το πει κάποιος.

Ουσιαστικά ο Domenicali αυτό εξηγεί, πως τελικά έλυσαν τον γρίφο της μεταξύ τους συνεργασίας στην ύστατη στιγμή, και πλέον αποκομίζουν από αυτό την πολύτιμη εμπειρία της εξέλιξης για να την εφαρμόσουν στο μέλλον… Μαζί και την εμπειρία της διαχείρισης παρόμοιων καταστάσεων…

 

Ετικέτες

MotoGP – Η Pramac Racing ενισχύεται με τον Ross Brawn στο ΔΣ της – Προσθέτει εμπειρία 22 τίτλων Formula 1

Το έμπειρο στέλεχος με προϋπηρεσία άνω των τεσσάρων δεκαετιών γίνεται στρατηγικός σύμβουλος της ομάδας.
ross-brawn
Ross Brawn αριστερά, Paolo Campinoti δεξιά
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/5/2026

Η Pramac Racing Limited ανακοίνωσε την ένταξη του Ross Brawn στο διοικητικό της συμβούλιο, επιφορτισμένο επιπλέον με τον ρόλο στρατηγικού συμβούλου του διευθυντή της ομάδας, Paolo Campinoti.

Ο Brawn μετρά εμπειρία άνω των 40 ετών στη F1, έχοντας θητεύσει ως τεχνικός διευθυντής των Benetton και Ferrari, διευθυντής της ομάδας της Honda και αργότερα της δικής του ομάδας BrawnGP με οδηγό τον Jenson Button, ενώ από το 2017 ως και το 2022 κατείχε τις θέσεις του διευθύνοντα συμβούλου και αγωνιστικού και τεχνικού διευθυντή της Formula One Management.

Η εισροή πρώην στελεχών της F1 στο MotoGP συνεχίζεται, καθώς από τον τετράτροχο χώρο προέρχεται ο Massimo Rivola της Aprilia, o Guenther Steiner που μόλις απέκτησε την ομάδα Tech3, καθώς και ο Davide Brivio που μετά την απόσυρση της Suzuki από το MotoGP μετακόμισε ως αγωνιστικός διευθυντής της Alpine F1 Team πριν επιστρέψει στους δύο τροχούς για λογαριασμό της Trackhouse Racing (και σύντομα της εργοστασιακής Honda HRC, ως φημολογείται).

Αν μη τι άλλο, η ενίσχυση με στελέχη από έναν διαφορετικό χώρο μπορεί να φέρει φρέσκιες ιδέες και τεχνογνωσία, στοιχεία που στην περίπτωση της Aprilia και του Rivola απέδωσαν καρπούς εν αφθονία με την ιταλική εταιρεία να είναι αυτή τη στιγμή κυρίαρχος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP.

Πάνω σε αυτό το σκεπτικό πιθανότατα δουλεύει και η Pramac Racing, καθώς στη μακρά θητεία του Brawn στη F1 οι ομάδες του έχουν καταφέρει 22 τίτλους, 11 Οδηγών και 11 Κατασκευαστών.

Ετικέτες