MotoGP Ducati: Τέλος ο Petrucci, τον γλυκοκοιτάζει η Aprilia

Λέει όχι στα WSBK προς το παρόν
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/6/2020

Όταν η Ducati ανακοίνωσε επίσημα την μετακίνηση του Jack Miller στην εργοστασιακή ομάδα από την Pramac, δεν μας είπε ποιανού τη θέση θα έπαιρνε, αφού ούτε το μέλλον του Dovisiozo, ούτε του Petrucci είχε ξεκαθαρίσει. Θα μας πείτε βέβαια τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια, αφού ήταν ολοφάνερο πως η απόδοση του Danilo Petrucci μετά την νίκη του στο Mugello έμοιαζε με ελεύθερη πτώση στο κενό χωρίς αλεξίπτωτο. Οπότε ήταν θέμα χρόνου να επιβεβαιωθούν οι βάσιμες υποψίες μας, έστω κι αν επίσημη ανακοίνωση από τη μεριά της Ducati δεν έχει εκδοθεί όσο γράφονται αυτές οι γραμμές. Αντιθέτως ο ίδιος ο  Pertrucci “αποκάλυψε” πως δεν θα συνεχίσει την επόμενη χρονιά με της Ducati, κάτι που τον στεναχωρεί μεν, αλλά από την άλλη μεριά είπε πως νοιώθει ευγνωμοσύνη στην Ducati για όσα έχει κάνει έως τώρα για εκείνον.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Aleix Espargaro, ο Petrucci είναι μέσα στη λίστα της Aprilia για να αντικαταστήσει τον Andrea Iannone, οποίος έχει μια πολύμηνη ποινή να εκτίσει λόγω της τιμωρίας του για την υπόθεση ντόπινγκ. Η Aprilia πάντως έχει πει επισήμως πως θα περιμένει την επιστροφή του Iannone, εκτός κι αν… Ταυτόχρονα ο Alvaro Bautista έχει γίνει ο “διαφημιστής” του WSBK για λογαριασμό της Dorna! Μετά την πρόσκληση στον Valentino Rossi να συνεχίσει την καριέρα του στο WSBK, τώρα καλεί και τον Danilo Petrucci να αλλάξει στρατόπεδο και να πάει στα superbike. Να θυμίσουμε εδώ πως ο Carmelo Ezpeleta της Dorna είχε πει πως “συμβούλεψε” τον Bautista να πάει στα SBK. Πάντως σε ερώτηση που δέχτηκε ο Petrucci σχετικά με την πιθανότητα να συνεχίσει στο WSBK, η απάντησή του ήταν πως θα εξαντλήσει κάθε περιθώριο για να μείνει στα σαλόνια των MotoGP.         

Alpe Adria: Νίκες Βεντούρα, Καρακώστα και Παπαγεωργίου – Όλα τα αποτελέσματα των Ελλήνων

Βάθρα και νίκες για την ελληνική αποστολή
alpe
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/5/2026

Ο πρώτος από τους έξι γύρους του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria διεξήχθη στο Grobnik της Κροατίας με έντονη την ελληνική παρουσία που πέτυχε νίκες και βάθρα.

SSP 300

Ο 13χρονος Αντώνης Βεντούρας είχε πάρει την pole position στην κατηγορία και ξεκίνησε έτσι τον αγώνα από την πρώτη σειρά εκκίνησης, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι υπόλοιποι αναβάτες είναι κατά αρκετά χρόνια μεγαλύτεροί του. Ο Έλληνας αναβάτης βρισκόταν στον πρώτο αγώνα στο μπροστινό γκρουπ συνεχώς και τελικά πήρε τη νίκη με slipstreaming, περνώντας μπροστά ακριβώς πριν τη γραμμή του τερματισμού.

Στον δεύτερο αγώνα, το σκηνικό ήταν παρόμοιο με τον νεαρό αναβάτη να βρίσκεται συνεχώς στο μπροστινό γκρουπ, τερματίζοντας τελικά δεύτερος σε μία συνολικά εξαιρετική εμφάνιση.

 

Sportbike / Yamaha R7 Cup

Στην κατηγορία συμμετείχε η Τόνια Κορρέ που μάλιστα πραγματοποίησε τον πρώτο της αγώνα πάνω στην σέλα της Yamaha R7 που θα αγωνίζεται από φέτος. Η 15χρονη αναβάτρια προσπάθησε να προσαρμοστεί στη νέα μοτοσυκλέτα και να μαζέψει δεδομένα για την συνέχεια του πρωταθλήματος. Στον πρώτο αγώνα τερμάτισε στη 10η θέση και στον δεύτερο αγώνα βελτιώνοντας τους χρόνους της, πήρε την 8η θέση.

Αυτά όσον αφορά στη γενική κατάταξη της κατηγορίας Sportbike, ενώ στην επιμέρους κατάταξη του Yamaha R7 Cup η Ελληνίδα αναβάτρια διακρίθηκε με μια τέταρτη θέση στο πρώτο σκέλος και άνοδο στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο δεύτερο.

 

STK 1000/SBK

Ο Δημήτρης Καρακώστας ξεκίνησε τον πρώτο αγώνα από τη 10η θέση και ανέβαινε συνεχώς παίρνοντας τελικά την 5η γενικής και την πρώτη θέση στα STK 1000. Ο Έλληνας αναβάτης ξεκίνησε τον δεύτερο αγώνα από την 9η θέση, τερμάτισε στην 7η θέση γενικής και δεύτερος στην κατηγορία STK 1000.

 

SSP 600-NG/STK 600

Στην κατηγορία αυτή είχαμε τρεις ελληνικές συμμετοχές, τους Αλέξανδρο Παπαγεωργίου, Σπύρο Μάριο Φουρθιώτη και Διονύση Μάρτη. Μάλιστα ο Φουρθιώτης στάθηκε άτυχος, καθώς αντιμετώπισε την Παρασκευή μηχανικό πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα του και δεν κατάφερε να αγωνιστεί.

Στον πρώτο αγώνα ο Παπαγεωργίου ξεκίνησε από την 6η θέση και ο Μάρτης από την 22η. Το τέλος του αγώνα βρήκε τον Παπαγεωργίου στην έκτη θέση γενικής και την τρίτη της κατηγορίας SSP, ενώ ο Μάρτης τερμάτισε 18ος.

Στον δεύτερο αγώνα, ο Παπαγεωργίου εκκινούσε από την 6η θέση και ο Μάρτης από την 18η. Ο Παπαγεωργίου ήταν από την αρχή στο μπροστινό γκρουπ και έδινε μάχες για το βάθρο. Η καρό σημαία τον βρήκε στην 6η θέση γενικής και στην τρίτη θέση της κατηγορίας SSP, με τον Μάρτη να τερματίζει 15ος και να συλλέγει τον πρώτο του βαθμό.

Αξίζει να αναφερθεί πως ο Παπαγεωργίου κέρδισε και τον σύντομο αγώνα Sprint, ανεβαίνοντας έτσι συνολικά τρεις φορές στο βάθρο των νικητών.