MotoGP Έκτακτο #2: Χάνεται όλος ο Μάρτιος. Μεταφέρεται και το GP της Ταϊλάνδης!

Δεν υπάρχει ακόμη ενημέρωση από την Dorna
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/3/2020

Όταν ο κ.Ezpeleta έλεγε πριν λίγες ημέρες πως η επιδημία του κορονοϊού θα επηρεάσει τα MotoGP, είχε κατά νου τις συνεννοήσεις που γινόντουσαν με τις κυβερνήσεις των χωρών που θα φιλοξενήσουν τους πρώτους αγώνες και την ανησυχία που εξέφραζαν...

Μόλις στις 27 Φεβρουαρίου ο κ.Anutin Charnvirakul υπουργός υγείας της Ταϊλάνδης πέραν των άλλων καθηκόντων του, ενημέρωνε σε συνέντευξη τύπου παρουσία του ιδιοκτήτη της πίστας, πως τα MotoGP θα γίνουν κανονικά, έχοντας πάρει όλα τα μέτρα για ένα virus-free event, όπως το χαρακτήρισε. Είχε κανονίσει ώστε όλοι οι θεατές να φορούν μάσκες και θερμικές κάμερες να σκανάρουν το πλήθος καταδεικνύοντας όλους όσους είχαν πυρετό.

Πρόσθεσε και το αυτονόητο που έχει μεγάλη σημασία, πως τα MotoGP στην Ταϊλάνδη, έχουν αποφέρει τα τελευταία δύο χρόνια τρία δισεκατομμύρια bahn, δηλαδή περισσότερα από €90 εκατομμύρια ενώ επιπρόσθετα η κύρια πηγή εσόδων της Ταϊλάνδης είναι ο τουρισμός.

από την συνέντευξη τύπου στις 27 Φεβρουαρίου...

Μία τέτοια συνέντευξη τύπου άφηνε ελπίδες πως ο αγώνας στις 22 Μαρτίου θα διεξαχθεί κανονικά. Σήμερα όμως υπήρχε το μεσημέρι -ώρα Ταϊλάνδης- υπουργική σύσκεψη στην οποία αποφασίστηκε να ακυρωθούν όλες οι συναθροίσεις, συναυλίες και αθλητικές εκδηλώσεις και συγκεκριμένα το MotoGP να μεταφερθεί σε άλλη ημερομηνία.

Αυτό προφανώς το είχε συζητήσει με την Dorna σαν ενδεχόμενο, δεν είχε όμως οριστικοποιηθεί, ενώ είναι πολύ νωρίς για μία ανακοίνωση από την Dorna δεδομένου πως το υπουργικό συμβούλιο στην Ταϊλάνδη ολοκληρώθηκε πριν λίγο.

εικόνα πριν από λίγο εξερχόμενοι από το υπουργικό συμβούλιο που πάρθηκε η απόφαση για αύξηση του επιπέδου ασφαλείας της χώρας...

Ο λόγος της αλλαγής στάσης σήμερα, συγκριτικά με λίγες ημέρες πριν, είναι πως κανείς δεν θέλει τους Ιταλούς και οι Ιταλοί είναι σημαντικό κομμάτι των MotoGP, ξεκινώντας από τους αναβάτες και φτάνοντας στους μηχανικούς και τους τεχνικούς, ακόμη και εργαζομένους στην τηλεοπτική παραγωγή.

Αυτός ήταν και ο λόγος ακύρωσης του αγώνα στο Qatar. Προς επιβεβαίωση η Ιταλία εξέδωσε τουριστική οδηγία προειδοποιώντας πως κάθε Ιταλός, είτε νοσεί είτε όχι, θα μπαίνει σε καραντίνα 14 ημερών μόλις πατήσει το πόδι του στο Qatar, ή θα επιστρέφει αμέσως πίσω με περιορισμένη πρόσβαση ακόμη και στο transit.

MotoGP Έκτακτο: Ακυρώνεται ο αγώνας στο Qatar! - Θα τρέξουν μονάχα Moto2 και Moto3…

Μεγάλη μερίδα αναγνωστών, παγκοσμίως, έχει μπερδευτεί με το γεγονός πως στο Qatar ο αγώνας Moto2 και Moto3 θα διεξαχθεί κανονικά, κι αυτό γιατί μένουν στις επικεφαλίδες και σπαταλούν τον χρόνο τους σχολιάζοντας αντί να διαβάζουν… Οι ομάδες Moto2 και Moto3 είναι ήδη στο Qatar που σημαίνει πως τα έκτακτα μέτρα που πήραν οι Άραβες δεν τους αγγίζουν. Από την στιγμή που είναι ΗΔΗ ΕΚΕΙ!

Προς το παρόν η ανακοίνωση της Ταϊλανδικής κυβέρνησης  μιλά για μεταγενέστερη ημερομηνία, που σημαίνει πως μπορεί να γίνει και τον Οκτώβριο ακόμη ο συγκεκριμένος αγώνας, και δεν έχει χαθεί οριστικά. Όμως αυτό δεν το αποφασίζουν οι ίδιοι αλλά η Dorna. Εν αναμονή της απόφασής της λοιπόν, όταν όλα δείχνουν πως πρώτος αγώνας για τα MotoGP θα είναι στις 5 Απριλίου στις ΗΠΑ!

UPDATE:


MotoGP Έκτακτο #3: Κι επίσημα αναβάλλεται επ’ αόριστον ο αγώνας της Ταϊλάνδης! - Επιβεβαίωση τώρα από Dorna

Ετικέτες

Noah Dettwiler-Moto3: Δεν θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα του 2026 – Η ανακοίνωσή του

Αναρρώνει ακόμη από τον σοβαρό του τραυματισμό στη Μαλαισία - Ευχαριστεί την Sic58 Squadra Corse που τον περίμενε
Dettwiler
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/12/2025

Δυστυχώς, αυτό που φοβόμασταν έγινε πραγματικότητα και ο Noah Dettwiler δεν θα μπορέσει να συμμετέχει στο πρωτάθλημα Moto3 του 2026 με τη Sic58 Squadra Corse, καθώς δεν έχει αναρρώσει από τους τραυματισμούς του μετά το τρομακτικό ατύχημα που είχε με τον Antonio Rueda στον γύρο αναγνώρισης του αγώνα της Μαλαισίας.

Τα καλά νέα είναι ότι o Noah Dettwiler έχει πλέον αφήσει πίσω του τα χειρότερα, βρίσκεται στον δρόμο της ανάρρωσης και ελπίζουμε να επιστρέψει σύντομα στα αγωνιστικά δρώμενα. Ο νεαρός αναβάτης που παραλίγο να χάσει τη ζωή του στη Μαλαισία δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον Paolo Simoncelli, ιδιοκτήτη της Sic58 Squadra Corse, ο οποίος, χωρίς να έχουν υπογράψει κάποιο συμβόλαιο, κρατούσε για αυτόν μια θέση στην ομάδα για την ερχόμενη σεζόν.

Παρακάτω αναλυτικά η ανακοίνωσή του:

Αγαπητοί φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού, υποστηρικτές και φίλοι,

Με χαρά σας ενημερώνω για την τρέχουσα κατάσταση της υγείας μου. Η αποκατάστασή μου πηγαίνει καλά και σημειώνω σημαντική πρόοδο. Ο στόχος είναι, φυσικά, η πλήρης ανάρρωση, και είμαι αποφασισμένος να το πετύχω αυτό με όλη μου τη δύναμη και αποφασιστικότητα. Επιθυμία μου είναι να επανέλθω σε φόρμα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και, φυσικά, να επιστρέψω στην πίστα. Το πρώτο σημαντικό βήμα ήταν να ξανακερδίσω τη σωματική μου ανεξαρτησία, κάτι που ήταν βασικός στόχος μετά από όσα συνέβησαν στη Μαλαισία.

Πριν από το ατύχημα, ήμουν πολύ ενθουσιασμένος για την ευκαιρία να αγωνιστώ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 την επόμενη σεζόν με την ομάδα SIC58 του Paolo Simoncelli. Ήταν ένα όνειρο που επρόκειτο να γίνει πραγματικότητα χάρη στη στήριξη των γονιών μου, του Paolo Simoncelli και της Sorpaso AG. Όμως, όπως όλοι ξέρετε, το ατύχημα συνέβη στις 26 Οκτωβρίου στη Sepang. Αυτό το γεγονός άλλαξε τα σχέδιά μου για το άμεσο μέλλον.

Ο Paolo Simoncelli έχει στηρίξει την οικογένειά μου κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου και συμφώνησε να με περιμένει να αναρρώσω. Είμαι εξαιρετικά ευγνώμων για τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη που μου έδειξε τόσο γενναιόδωρα. Θα ήθελα να εκφράσω την εγκάρδια ευγνωμοσύνη μου στον Paolo, τον Marco Grana και σε ολόκληρη την ομάδα SIC58.

Δυστυχώς, δεν είναι ακόμη σαφές πότε θα έχω πλήρως αναρρώσει. Επομένως, δεν θα ήταν σωστό να ξεκινήσω μια τόσο σημαντική πορεία χωρίς επαρκή βεβαιότητα.

Εύχομαι στον Paolo Simoncelli και στη SIC58 κάθε επιτυχία και ό,τι καλύτερο για το μέλλον.

Ένα πράγμα είναι σίγουρο: οι αγώνες με μοτοσυκλέτες είναι το πάθος μου, η ζωή μου και η δουλειά μου, και γι’ αυτό θα δώσω τα πάντα για να επιστρέψω στο 100% όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Τα τελευταία δύο χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 δεν ήταν εύκολα για μένα για πολλούς λόγους, αλλά θέλω να αφήσω το παρελθόν πίσω μου και να κοιτάξω θετικά προς το μέλλον. Χάρη στην υποστήριξη των αγαπημένων μου ανθρώπων, της Sorpaso AG και της νέας ομάδας μηχανικών μου, μπορώ να το κάνω αυτό με αυτοπεποίθηση. Μαζί αναζητούμε τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να επιστρέψω στην πίστα και να είμαι ανταγωνιστικός.

Θα σας κρατώ ενήμερους και μόλις έχω νέα σχετικά με την υγεία μου, θα σας ενημερώσω για τους νέους στόχους.

Σας αγκαλιάζω όλους, σας ευχαριστώ για τη μεγάλη σας υποστήριξη και σας αποχαιρετώ με ένα απόφθεγμα του Paolo Simoncelli που για μένα ενσωματώνει την ουσία του αθλήματος που αγαπώ:

“Η οδήγηση μοτοσυκλέτας δεν μπορεί να εξηγηθεί. Την αγαπάς, υποφέρεις, τη ζεις. Ακόμη κι όταν πονάει, δεν μπορούμε να μείνουμε μακριά της.”

Με εκτίμηση,

Noah Dettwiler