MotoGP Έκτακτο: Νέα προσθήκη αγώνα! Πηγαίνουν Portimao!

Ενεργοποιείται ρήτρα συμβολαίου από το 2017!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/8/2020

Ο ζεστός καιρός που έπνεε στο Portimao αυτό το Σαββατοκύριακο όταν εξελίχθηκε το MOTUL WSBK, συνέπλευσε με τις συζητήσεις που γίνονται καιρό τώρα ανάμεσα στην πίστα και την Dorna. Το 2017 είχαν υπογράψει συμβόλαιο για να αποτελούν εναλλακτική πίστα στο μέλλον που σημαίνει πως θα γίνονται αγώνες κάθε δύο χρόνια εναλλάξ με Ισπανική πίστα. Στο ίδιο συμβόλαιο αναφέρεται και η δυνατότητα να αποτελεί εναλλακτική πίστα για οποιοδήποτε Ευρωπαϊκό αγώνα ακυρωθεί για τον οποιονδήποτε λόγο.

Τώρα λοιπόν η Dorna αποφάσισε να προσθέσει και άλλον ένα αγώνα μετά τον τελευταίο στις 15 Νοεμβρίου, όπως περιμέναμε πως θα κάνει. Τελικά ο αγώνας αυτός είναι στο Portimao και όχι σε κάποια ασιατική χώρα, όπου είναι δύσκολο να προβλέψουν την αντιμετώπιση των κυβερνήσεων απέναντι στην πανδημία, όπως για παράδειγμα έγινε στο Κατάρ φέτος, που δεν μπόρεσαν να ξεπεράσουν την επιβαλλόμενη σε όλους καραντίνα.

Ο καιρός στην Νότια Πορτογαλία τον Νοέμβριο δεν είναι απαραίτητα βροχερός αλλά δεν υπόσχεται και θερμοκρασίες καλοκαιριού. Υπάρχει περίπτωση και βροχής, ακόμη και ομίχλης στην περιοχή, όμως σε γενικές γραμμές τα νότια παράλια της Πορτογαλίας όπου βρίσκεται η πίστα, έχουν καλό καιρό τον Νοέμβριο. ο αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 22 Νοεμβρίου.

Πρόκειται για μία εξαιρετική πίστα που έχουμε οδηγήσει πολλές φορές και οι ίδιοι, τελευταία φορά πριν λίγους μήνες κατά την αποκλειστική παρουσίαση του KTM 1290 Super Duke R.

KTM 1290 Super Duke R: Το οδηγούμε στο Portimao! [VIDEO] - Θηρίο 3.0!!!

Θα προσφέρει πολύ δυνατό θέαμα στις απότομες κατηφόρες, την είσοδο στην ευθεία που οδηγεί σε σούζα (χωρίς ηλεκτρονικά) όπως και η δυνατή κατωφέρεια στην πίσω μεριά που στρίβεις συγκεντρώνοντας πολλά “g” μαζί με τα δυνατά φρένα που απαιτεί η τρίτη στροφή…

Είναι αγαπημένη πίστα για το WSBK και είναι καλό που οι ομάδες δεν θα έχουν δεδομένα για αυτή!

Τα MotoGP επιστρέφουν στην Πορτογαλία λοιπόν αλλά πρώτη φορά στο Portimao!

Ο Oliveira, ο αναβάτης της KTM Tech3 δηλώνει συγκινημένος που θα τρέξει στην πατρίδα του και αρκετοί οδηγοί έχουν ήδη εκδηλώσει την ενθουσιασμό τους για την προσθήκη αυτή, εξαιτίας της μορφολογίας της πίστας!

Ετικέτες

MotoGP-Alex Marquez - Με φουλ εργοστασιακή Ducati το 2026

Η Ducati και η Gresini τον "επιβραβεύουν" για την εξαιρετική φετινή σεζόν
Alex Marquez factory Ducati 2026
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/9/2025

Ο Alex Marquez θα αγωνίζεται με εργοστασιακή Ducati GP26 την επόμενη σεζόν, ίδια με αυτή των Marc Márquez και Francesco Bagnaia, όπως ανακοίνωσε επίσημα η Gresini Racing.

Ο Ισπανός, που μέχρι φέτος τρέχει με την περσινή GP24, έχει πραγματοποιήσει εντυπωσιακή χρονιά: 21 βάθρα σε 16 Grand Prix (11 σε Sprint και 10 σε αγώνες, με δύο νίκες). Η απόδοση αυτή έπεισε τη Ducati να επεκτείνει την εργοστασιακή της υποστήριξη, προσφέροντας στον #73 μια GP26 από το 2026.

Τα οφέλη είναι αμφίπλευρα καθώς και η Ducati θα συλλέγει δεδομένα και πόντους από τον ανταγωνιστικότατο Álex Márquez, ενώ ο ίδιος θα έχει στα χέρια του την, τελευταίων specs, εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και θα κοντράρει στα ίσια τους εργοστασιακούς αναβάτες στο πρωτάθλημα αναβατών.

Έτσι η Gresini θα γίνει άλλη μία ομάδα που "τρέχει σε δύο ταχύτητες" με τους αναβάτες της να οδηγούν μοτοσυκλέτες διαφορετικής χρονιάς (specs).

Ήδη η ομάδα του Valentino Rossi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) έχει τον Fabio Di Giannantonio επάνω σε GP25, ενώ ο ομόσταυλος του Franco Morbidelli τρέχει με την "περσινή" GP24.

Έτσι, για το 2026 οι top-specs εργοστασιακές Ducati στο grid θα αυξηθούν σε τέσσερις:

  • Marc Márquez (Ducati Lenovo Team)
  • Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team)
  • Fabio Di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team)
  • Álex Márquez (Gresini Racing)

Ο ίδιος ο Alex δήλωσε:
"Είναι τιμή μου να αγωνίζομαι με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα στη Gresini. Η ομάδα έχει δουλέψει άψογα τα τελευταία χρόνια και θεωρώ ότι αυτή η ευκαιρία είναι ανταμοιβή για όλους μας. Ευχαριστώ τη Nadia, την ομάδα, αλλά και τον Gigi και τη Ducati που με έκαναν να νιώθω σημαντικός σε κάθε στιγμή. Το 2026 θα είναι άλλο ένα βήμα πιο κοντά στα όνειρά μας."

Η Team Owner της Gresini, Nadia Padovani, τόνισε:
"Πρόκειται για μια πολύ σημαντική εξέλιξη για την ομάδα μας. Ευχαριστώ τη Ducati και τον Eng. Dall’Igna για την εμπιστοσύνη. Τα αποτελέσματα του Álex, φέτος και τα προηγούμενα χρόνια, μας έφεραν σε αυτό το μεγάλο ορόσημο. Από του χρόνου, ο Alex θα οδηγεί με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και είμαστε έτοιμοι να κάνουμε το επόμενο βήμα προς την αριστεία."

Από την πλευρά της Ducati, ο Luigi Dall’Igna (General Manager, Ducati Corse) δήλωσε:
"Η σεζόν του Alex ήταν εντυπωσιακή. Μετά από προσεκτική αξιολόγηση, αποφασίσαμε να αυξήσουμε την υποστήριξή μας ώστε ο αναβάτης και το γκρουπ του να συνεχίσουν να εξελίσσονται. Ο Alex αξιοποιεί στο έπακρο το δυναμικό της Desmosedici και είμαστε βέβαιοι ότι με τις νέες αναβαθμίσεις το 2026 θα βελτιωθούμε ακόμη περισσότερο μαζί. Αυτή η συνεργασία είναι προστιθέμενη αξία για ολόκληρη την οικογένεια της Ducati."