MotoGP: Επιστρέφει ΑΜΕΣΑ ο Marquez! Θα τρέξει στο Aragon!

Την απόφαση να ξεκινήσει άμεσα πήρε ο Marc Marquez
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/9/2022

Ο Marc Marquez πήρε την απόφαση από το GP της Ιταλίας τον Μάιο να φύγει από την αγωνιστική δράση για το τέταρτο κατά σειρά χειρουργείο στο χέρι και με στόχο να μην επιστρέψει αν δεν υπάρξει πλήρη αποκατάσταση.

Το ενδεχόμενο να προλάβει φέτος δύο αγώνες στο τέλος της σεζόν ήταν το πιο αισιόδοξο σενάριο με βάση τον ίδιο. Για μία μερίδα οπαδών του MotoGP εκεί έξω υπήρχε και το ενδεχόμενο να μην επιστρέψει ποτέ, μόνο που και ο ίδιος άφηνε ανοικτό κάθε παράθυρο αν το οστό του χεριού δεν προχωρούσε σε πλήρη αποκατάσταση.

Αυτή με βάση όλους τους ιατρικούς ελέγχους έχει επιτευχθεί και πλέον εκείνο που έμενε ήταν η δοκιμή οδήγησης MotoGP μοτοσυκλέτας, έχοντας ήδη μία πρώτη γεύση οδήγησης με συμβατικές superbike.

Μετά την Jerez όπου η επάνοδος ήταν εντυπωσιακή με χρόνους εντός δεκάδας όταν όλοι οι υπόλοιποι προέρχονταν από ένα αγωνιστικό τριήμερο στην ίδια πίστα και εκείνος από τετράμηνη αποχή, τα μηνύματα ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά.

Η κόπωση στο Misano ήταν δεδομένη όμως, και φυσικά παραμένει η δήλωσή του πως υπέφερε και δεν διασκέδαζε. Στην πορεία όμως για την δική του καλύτερη προετοιμασία ενόψει της επόμενης σεζόν καθώς και για την εξέλιξη της RC213V, όσο πιο γρήγορα επέστρεφε στην αγωνιστική δράση και όσους περισσότερους αγώνες μπορούσε να κάνει φέτος, τόσο το καλύτερο για την επόμενη σεζόν.

Φαίνεται πως το ασφαλές σενάριο για την επιστροφή του, με βάση τον ίδιο και την ομάδα του έχει έρθει, καθώς ανακοινώνουν τώρα την συμμετοχή του στο Aragon.

Μετά από αυτή την μεγάλη αποχή με την αγωνιστική δράση, ο Marquez είναι 15ος στο πρωτάθλημα με 60 πόντους και η Honda τελευταία στο πρωτάθλημα κατασκευαστών κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά από το 1982.

Επιστροφή Marc Marquez λοιπόν και ας ελπίσουμε πως θα βρει γρήγορα την φόρμα του και θα καταφέρει να αφήσει πίσω του, το μεγαλύτερο αγκάθι έως τώρα στην καριέρα του από πλευράς υγείας.

Ετικέτες

MotoGP 2026: Marc Marquez: “Εγώ έχω μείνει πίσω, όχι η μοτοσυκλέτα”

Αναλαμβάνει την ευθύνη ο Ισπανός για το δύσκολο Σαββατοκύριακο της Ducati
Marc Marquez
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο εν ενεργεία πρωταθλητής MotoGP, Marc Marquez, εμφανίστηκε απογοητευμένος μετά την πέμπτη θέση στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη για την απόδοσή του και ξεκαθαρίζοντας πως το πρόβλημα δεν βρίσκεται στην GP26 της Ducati.

Παρά το γεγονός ότι η πίστα του Austin υπήρξε για χρόνια “κάστρο” του, με επτά νίκες στο ενεργητικό του, ο Ισπανός δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου. Η κατάσταση έγινε ακόμη πιο περίπλοκη μετά την ποινή long-lap που δέχθηκε για τη σύγκρουση με τον Fabio Di Giannantonio στον αγώνα Sprint, που έριξε τον Ιταλό και επηρέασε καθοριστικά την εξέλιξη του κυρίως αγώνα.

Στον αγώνα της Κυριακής, ο Marquez έχασε πολύτιμο χρόνο στα πρώτα στάδια, εμπλεκόμενος σε μάχες με τον Di Giannantonio και τον Joan Mir για τις θέσεις 4 έως 6. Μετά την εκτέλεση της ποινής του βρέθηκε εκτός δεκάδας, καταφέρνοντας τελικά να ανακάμψει μέχρι την πέμπτη θέση, χωρίς όμως να απειλήσει για το βάθρο.

Marc Marquez

Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι ακόμη και χωρίς την ποινή, η νίκη δεν ήταν εφικτή: "Για βάθρο, ναι. Για νίκη, όχι. Πληρώσαμε το λάθος του Σαββάτου και κάναμε το μέγιστο δυνατό".

Την ίδια στιγμή, η Aprilia έχει αναδειχθεί ως κυρίαρχη δύναμη, με τον Marco Bezzecchi να κατακτά τη νίκη και στα τρία πρώτα Grand Prix της σεζόν. Αντίθετα, η Ducati, που μέχρι πέρσι κυριαρχούσε, δείχνει να χάνει έδαφος έχοντας σπάσει το εντυπωσιακό σερί 88 συνεχόμενων βάθρων που κρατούσε από το 2021. 

Ωστόσο ο Marquez δεν αναζήτησε δικαιολογίες στη μοτοσυκλέτα: "Εγώ είμαι αυτός που έχει μείνει πίσω, όχι η μοτοσυκλέτα. Στους πρώτους γύρους, με καινούρια ελαστικά, η μοτοσυκλέτα γίνεται πιο επιθετική και δεν μπορώ να την οδηγήσω όπως θέλω αυτή τη στιγμή".

Όπως εξήγησε, το βασικό του πρόβλημα εντοπίζεται στα πρώτα στάδια του αγώνα, όπου δεν αισθάνεται άνετα στη σέλα και δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητές του. "Δεν νιώθω φυσικά πάνω στη μοτοσυκλέτα. Προσαρμόζομαι σε μια θέση που δεν είναι η φυσική μου. Παραμένω γρήγορος, αλλά δεν μπορώ να κάνω τη διαφορά."

Marc Marquez

Η αναβολή του GP του Κατάρ δημιουργεί ένα απρόσμενο κενό στο πρόγραμμα, με τον επόμενο αγώνα να είναι το GP Ισπανίας στη Circuito de Jerez στις 25-26 Απριλίου. Εκεί θα ακολουθήσουν και επίσημα τεστ, δίνοντας την ευκαιρία σε αναβάτες και ομάδες να δουλέψουν πάνω στις αδυναμίες τους.

Ο Marquez είναι ξεκάθαρος για το πού πρέπει να εστιάσει: "Στη Jerez θέλω να κάνω βήμα μπροστά, περισσότερο εγώ παρά η μοτοσυκλέτα. Πρέπει να καταλάβω πώς να βελτιώσω τους πρώτους γύρους".

Η συνέχεια της σεζόν αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς ο Ισπανός αναζητά την επιστροφή του στις κορυφαίες θέσεις και το πρώτο του βάθρο για το 2026.