MotoGP - Φεύγει ο Marquez από την Honda, φεύγουν και οι χορηγοί μαζί του

Ακόμη ένα πλήγμα για τη Repsol Honda, που βλέπει τη Red Bull να αποχωρεί στο τέλος του έτους
MotoGP – Φεύγει ο Marquez από την Honda φεύγουν και οι χορηγοί μαζί του
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

14/11/2023

H Red Bull η οποία είναι χορηγός της εργοστασιακής ομάδας της Honda από τη σεζόν του 2006, θα τερματίσει τη σχέση της με την ιαπωνική ομάδα στο τέλος του 2023, καθώς θα ακολουθήσει από τη νέα χρονιά τον Marc Marquez στην ομάδα της Gresini Racing.

Αναμφίβολα η φράση "ενός κακού μύρια έπονται" ταιριάζει γάντι στην ομάδα της Repsol Honda. Η ιαπωνική εταιρεία η οποία περνά δύσκολες αγωνιστικές ώρες τη φετινή χρονιά, όχι μόνο θα δει τον 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Marc Marquez να την αποχαιρετά στο τέλος του 2023 με προορισμό την Gresini Racing, αλλά παράλληλα θα χάσει και τη χορηγία της Red Bull, η οποία αποτελεί μακροχρόνιο χορηγό της Honda όμως μεταξύ των Honda - Marc Marquez... θα προτιμήσει τον δεύτερο.

Το 2006 η Red Bull υπέγραψε συνεργασία με τη Honda, με τους Nicky Hayden και Dani Pedrosa να φέρουν τα λογότυπα της εταιρείας ενεργειακών ποτών στις φόρμες τους. Το 2015 είδαμε για πρώτη φορά τα λογότυπα της αυστριακής εταιρείας στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα του Marc Marquez, ενώ από τότε μέχρι σήμερα τα λογότυπα της Red Bull “κουβαλούν” και οι δύο μοτοσυκλέτες της Repsol Honda. Η έλευση του Marquez στη Honda ήταν καθοριστική όσον αφορά και για το συμβόλαιο χορηγίας της Red Bull, καθώς η αυστριακή εταιρεία είχε βάλει ρήτρα πως αν ο Ισπανός αποχωρήσει από την Repsol Honda το ίδιο θα μπορούσε να κάνει και αυτή.

MotoGP – Φεύγει ο Marquez από την Honda φεύγουν και οι χορηγοί μαζί του

Όταν επήλθε το διαζύγιο Marquez - Honda, άπαντες περίμεναν να δουν ποια θα είναι η απόφαση της Red Bull καθώς ο αναβάτης ο οποίος χορηγεί, από τη νέα χρονιά θα αγωνίζεται με άλλη ομάδα. Η απόφαση δεν άργησε να έρθει με την Red Bull να κάνει γνωστό πως στο τέλος της χρονιάς θα αποχωρήσει από την Honda μετά από 17 χρόνια. Το πλήγμα της αποχώρησης της Red Bull έχει βαθύτερες οικονομικές συνέπειες καθώς η Repsol Honda δεν θα μπορέσει να αντικαταστήσει την εταιρεία ενεργειακών ποτών με κάποια άλλη μέχρι το τέλος του 2024 καθώς υπάρχει σχετική ρήτρα στο συμβόλαιο μεταξύ Honda - Red Bull.

Η Red Bull όπως είναι λογικό, θα αυξήσει τον οικονομικό μποναμά της Gresini Racing, με τις δύο μοτοσυκλέτες να φέρουν τα λογότυπα της εταιρείας στα φαίρινγκ τους από τη νέα σεζόν, ενώ στο ιαπωνικό στρατόπεδο προσπαθούν να χρυσώσουν το χάπι λέγοντας πως με τα χρήματα που θα γλυτώσουν από τον ετήσιο μισθό του Marquez θα καταφέρουν να φτιάξουν μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα την επόμενη χρονιά -ελπίζουμε να έχουν υπολογίσει στην εξίσωση και τα χρήματα που θα χάσουν από τη Red Bull.

MotoGP

MotoGP: Ο Vinales επιστρέφει στη δράση στο GP της Καταλονίας

Μπροστά στους συμπατριώτες του θα αγωνιστεί ο Ισπανός
maverick
Από τον

Παύλο Καρατζά

14/5/2026

Η Red Bull KTM Tech3 επιβεβαίωσε ότι ο Maverick Vinales θα επιστρέψει στη δράση του MotoGP στο GP της Καταλονίας, σηματοδοτώντας την επιστροφή του μετά από μια περίοδο αποθεραπείας λόγω χειρουργικής επέμβασης στον ώμο.

Ο Ισπανός βρίσκεται εκτός δράσης από τότε που αποσύρθηκε από το GP των ΗΠΑ λόγω επιπλοκών που σχετίζονταν με έναν παλαιότερο τραυματισμό στον ώμο. Ο Vinales υποβλήθηκε σε διορθωτική χειρουργική επέμβαση στα τέλη Μαρτίου και στη συνέχεια έχασε τους αγώνες σε Jerez και Le Mans, καθώς επικεντρώθηκε στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης, με την ομάδα να δίνει προτεραιότητα στην υγεία και απόδοσή του έναντι μιας πρόωρης επιστροφής.

Αφού ολοκλήρωσε ένα εντατικό πρόγραμμα αποκατάστασης και έλαβε το πράσινο φως μετά τις τελικές ιατρικές αξιολογήσεις, ο Vinales είναι πλέον έτοιμος και θα αγωνιστεί μπροστά στους συμπατριώτες του.

Maverick Vinales: “Είμαι χαρούμενος που τελικά επιστρέφω στους αγώνες. Οι τελευταίες εβδομάδες δεν ήταν εύκολες. Δούλεψα σκληρά κάθε μέρα για να αναρρώσω με τη στενή υποστήριξη της Red Bull στο APC (Athletes Performance Center) και επιστρέφω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Τώρα νιώθω δυνατός και γεμάτος κίνητρα για να ξανά οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για την υποστήριξη και την υπομονή της, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος που ξεκινάω ξανά στο GP της πατρίδας μου στην Καταλονία.”