MotoGP Honda: Χωρίς Mir και Rins στο Γερμανικό Grand Prix

Δεν θα υπάρξει αντικαταστάτης στην ομάδα του HRC
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

13/6/2023

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2020 Joan Mir δεν θα αγωνιστεί στο Sachsenring το προσεχές Σαββατοκύριακο καθώς ο τραυματισμός που υπέστη στο δεξί του χέρι στο Mugello είναι πιο σοβαρός από ότι αναμενόταν.

O Mir υποβλήθηκε σε μαγνητική τομογραφία στο Centre d'Imatge Diagnostica de la Dra. Cuesta στην Ανδόρα, η οποία έδειξε πως υπάρχει μία θλάση στο δεξί του χέρι με αρθρικό υγρό και φλεγμονή το οποίο περιορίζει τη δύναμη και την κινητικότητα του δεξιού του χεριού. Έχοντας υπόψιν του όλα αυτά ο Ισπανός αναβάτης της Honda δεν θα λάβει μέρος στο Γερμανικό Grand Prix στις 16-18 Ιουνίου. Ο Mir θα επισκεφτεί στην Πάλμα της Ισπανίας τον γιατρό Juan Garcias, ώστε να βρεθεί το καλύτερο σχέδιο θεραπείας και αποκατάστασης για τον τραυματισμό του δεξιού του χεριού, προκειμένου να επιστρέψει το συντομότερο δυνατό στην σέλα της RC213V.

Με τον Alex Rins να έχει επίσης τεθεί εκτός από το Γερμανικό Grand Prix μετά το κάταγμα κνήμης και περόνης που υπέστη στο Mugello στο δεξί του πόδι, οι ελπίδες της Honda εναποτίθενται στους Marc Marquez και Takaaki Nakagami.

SK Motorium

Gigi Dall’Igna για Bagnaia: “Κι εγώ έχω χάσει την υπομονή μου, είναι φυσιολογικό”

Ο Bagnaia κινδυνεύει πλέον να χάσει την 3η θέση του πρωταθλήματος από τον Bezzecchi
Ducati
Από τον

Παύλο Καρατζά

15/9/2025

Η σεζόν εξελίσσεται πτωτικά για τον Francesco Bagnaia που πλέον κινδυνεύει να χάσει την 3η θέση της γενικής κατάταξης από τον Marco Bezzecchi, μετά και την πτώση του στον αγώνα του Misano.

Ο Ιταλός αναβάτης μετά την 13η θέση στον αγώνα Sprint δήλωσε: “ Ζω έναν εφιάλτη και θέλω μόνο να σηκώσω το κεφάλι μου για να δω λίγο φως, μετά την 13η θέση σε έναν αγώνα Sprint”.

Βέβαια περισσότερο ενδιαφέρον είχαν οι δηλώσεις του Γενικού Διευθυντή της Ducati, Gigi Dall’Igna, που είπε σχετικά με την απόδοση του Bagnaia: “ Η κατάσταση είναι σίγουρα ευαίσθητη με τον Pecco. Αντιμετωπίζει δυσκολίες. Όπως έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν, θα πρέπει να βρούμε μια λύση. Την Δευτέρα έχουμε ένα τεστ, μια σημαντική μέρα όπου θα έχουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε πολλά πράγματα. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι θα είναι ένα αποδοτικό τεστ”.

Όταν ρωτήθηκε για τα πρόσφατα σχόλια του Bagnaia που υποδηλώνουν ότι χάνει την υπομονή του, ο Dall’Igna απάντησε με ειλικρίνεια: “Κι εγώ έχω χάσει την υπομονή μου, και οι οπαδοί του Pecco έχουν χάσει την υπομονή τους. Μου φαίνεται απολύτως φυσιολογικό να λέει κανείς τέτοια πράγματα όταν τα αποτελέσματα δεν έρχονται. Νομίζω ότι είναι φυσιολογικό. Είμαστε όλοι άνθρωποι και πρέπει πάντα να ξεκινάμε από αυτή την παραδοχή”.

“Είναι πολύ απλό: όταν αρχίσει η αρνητική πορεία, πάντα πηγαίνει προς τα κάτω”, εξήγησε ο Dall’Igna. “Γι' αυτό είναι πάντα περίπλοκο να βρεις έναν τρόπο να την αντιστρέψεις. Αυτό που λέω πάντα είναι ότι η θετική στάση βοηθάει πολύ σε αυτό. Δεν ξέρω τι θέλετε να πω. ”

Μιλώντας αργότερα το βράδυ της Κυριακής, ο Bagnaia σχολίασε την κατάσταση ξεκινώντας με την ατάκα που έκλεισε ο Dall’Igna: “Ειλικρινά, δεν ξέρω τι θέλετε να πω. Είδατε τι συνέβη. Προσπαθούσα και απλά έπεσα. Ανέλυσα τα πράγματα με την ομάδα και τώρα δουλεύουμε για το αυριανό τεστ, το οποίο θα είναι σημαντικό”.

Όταν ρωτήθηκε τι σκεφτόταν αμέσως μετά το ατύχημα, ο Bagnaia απάντησε: “Πράγματα που είναι καλύτερα να μην τα λες στον αέρα. Σε κάθε περίπτωση, την πρώτη στιγμή που πέφτεις, δεν είσαι και πολύ χαρούμενος. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε κάποιες λύσεις αύριο, αλλά ακόμα φαίνεται ότι έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, γιατί αγωνιζόμαστε από την αρχή της σεζόν ”.

Χωρίς να κερδίσει κανένα πόντο στον "εντός έδρας" αγώνα στο Misano, ο Pecco βλέπει πλέον τον ανεβασμένο Marco Bezzecchi να απειλεί σοβαρά την τρίτη θέση που έχει ο αναβάτης της Ducati στο πρωτάθλημα αναβατών καθώς έπειτα από την εξαιρετική του εμφάνιση στην ιταλική πίστα ο Bezzecchi βρίσκεται πίσω του μόλις 8 βαθμούς.