MotoGP - Η Βαρκελώνη θα υποδεχθεί στις 15-17/11 τον τελικό του 2024

Και όλοι ελπίζουν ο καιρός να φτιάξει και οι βροχές να μείνουν μακριά από την Καταλονία
MotoGP - Στη Βαρκελώνη ο τελικός
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/11/2024

Το MotoGP επιβεβαιώνει ότι το κλείσιμο της αυλαίας του 2024 θα διεξαχθεί στη Βαρκελώνη, στο Circuit de Barcelona-Catalunya, όπου θα κριθεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, στις αρχικές ημερομηνίες του τελικού της σεζόν: 15 έως 17 Νοεμβρίου. Το Γκραν Πρι θα διεξαχθεί σε αλληλεγγύη με την Κοινότητα της Βαλένθια.

Η διοργάνωση είχε οριστεί προηγουμένως να πραγματοποιηθεί στη Βαλένθια πριν από τις καταστροφικές πλημμύρες που επηρέασαν έντονα την περιοχή. Όντας το τελευταίο Grand Prix της σεζόν, το αθλητικό πλαίσιο στο οποίο βρίσκεται το Πρωτάθλημα και ο θετικός αντίκτυπος που έχει η διοργάνωση, η Dorna αναφέρει πως "οφείλουμε στους οπαδούς μας, στα paddock μας, στο άθλημα και στη Βαλένθια να πραγματοποιήσουμε την εκδήλωση. Αντί για αγώνα στη Βαλένθια, το MotoGP θα αγωνιστεί για τη Βαλένθια. Για όλους τους πληγέντες και για ολόκληρη την Κοινότητα της Βαλένθια."

Το MotoGP υπέβαλε το αίτημα στις αρχές να διεξαχθεί αγώνας στη Βαρκελώνη, καθώς όπως αναφέρουν οι διοργανωτές ήταν η καλύτερη δυνατή επιλογή. Η πίστα είναι η πιο εύκολη επιλογή για να μεταβούν σε εκείνη οι οπαδοί που ήδη σχεδίαζαν να παρακολουθήσουν το φινάλε της σεζόν του MotoGP. Η τοποθεσία και η πίστα είναι επίσης αποτελεσματική επιλογή όσον αφορά στη μετκαίνηση του προσωπικού και της υλικοτεχνικής υποδομής.

Περισσότερες πληροφορίες για τους οπαδούς που επιθυμούν να παρευρεθούν για να δουν τον αγώνα για τον τίτλο του 2024 να κρίνεται, θα ανακοινωθούν το συντομότερο δυνατό, καθώς και για τις διάφορες πρωτοβουλίες που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου για τη στήριξη της ανακούφισης της Βαλένθια.

Τώρα ελπίζουμε να μας κάνει τη χάρη και ο καιρός, που ήδη έχει οδηγήσει σε πλημμύρες στο αεροδρόμιο της Βαρκελώνης και σε παρακείμενους αυτοκινητόδρομους και σιδηροδρομικές γραμμές.

Ετικέτες

MotoGP: Jorge Martin “Επέστρεψα”

Ο πρωταθλητής δείχνει ξανά έτοιμος για νίκες
Martin returns
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/8/2025

Με δυναμική εμφάνιση και άνοδο από τη 16η θέση έως την 4η, ο Jorge Martin έδειξε ότι η επιστροφή του στην Aprilia μπαίνει σε τροχιά νικών

Στο Balaton Park, μόλις τρεις αγώνες μετά την επιστροφή του από σοβαρό τραυματισμό, ο Ισπανός κατέκτησε την 4η θέση, ανεβαίνοντας 12 θέσεις μέσα στον αγώνα. “Σήμερα νιώθω ότι επέστρεψα”, δήλωσε ο 27χρονος. “Έκανα 26 γύρους με δυνατό ρυθμό σε μια δύσκολη πίστα. Ίσως στον επόμενο αγώνα να είμαι στο βάθρο – ή να παλέψω για τη νίκη”.

Παρότι δεν ρίσκαρε για το βάθρο, προτιμώντας να εξασφαλίσει τους βαθμούς, ο Martin θεωρεί ότι η Aprilia βρίσκεται πλέον στο επίπεδο για μεγάλες επιτυχίες: “Η μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλύτερη από πέρυσι. Είμαι ο ίδιος “Martinator”. Είναι θέμα χρόνου να βάλουμε όλα τα κομμάτια στη θέση τους και να παλέψουμε για νίκες”.

Η σχέση του με την Aprilia, παρά το ντόρο με το συμβόλαιο, φαίνεται να έχει βρει ξανά σταθερότητα. “Η πρόκληση να φέρω την Aprilia στις νίκες μου δίνει μεγαλύτερο κίνητρο από το να κερδίζω απλώς αγώνες. Η ομάδα δουλεύει καταπληκτικά, το project είναι εντυπωσιακό”.

Τέλος, ο Martin αποθέωσε την πίστα του Balaton Park, κλείνοντας στόματα για τις δυσκολίες προσπεράσματος: “Λένε ότι δεν μπορείς να προσπεράσεις εδώ. Εγώ προσπέρασα 12 αναβάτες!”.