MotoGP: Η επίσημη παρουσίαση της Suzuki Ecstar για το 2020! [video]

Νέα χρώματα για τα 60 χρόνια στους αγώνες
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

6/2/2020

Με ένα εντυπωσιακό video ξεκίνησε η παρουσίαση της ομάδας της Suzuki στα MotoGP για το 2020, το οποίο συνοψίζει τις περσινές της επιτυχίες. Χάρη στον Alex Rins, ο οποίος ανανέωσε τη συνεργασία του με τη Suzuki, το εργοστάσιο απ’ το Hamamatsu μέτρησε δύο νίκες το 2019, μια στο Texas και μια στο Silverstone, ενώ ο Ισπανός αναβάτης τερμάτισε 11 φορές μέσα στην πεντάδα και ήρθε τέταρτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, με μόλις 6 βαθμούς να τον χωρίζουν απ’ τον Maverick Vinales που ήταν μπροστά του.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στην Sepang, εκεί που απ’ την Κυριακή που μας πέρασε έχουν ξεκινήσει οι επίσημες δοκιμές των ομάδων. Το 2020 είναι μια πολύ σημαντική χρονιά για το εργοστάσιο απ’ το Hamamatsu, επειδή φέτος γιορτάζει τα 60 χρόνια απ’ την πρώτη του συμμετοχή στους αγώνες. Το 1960 η Suzuki έλαβε μέρος στο Isle of Man TT, ενώ δύο χρόνια αργότερα με τον Ernst Degner κέρδισε τον πρώτο αγώνα Grand Prix και τον πρώτο της τίτλο στη κατηγορία των GP50. Έκτοτε, η Suzuki μετρά 14 τίτλους συνολικά στο παλαμαρέ της.

Τα νέα γραφικά στις GSX-RR του Rins και του Mir είναι πολύ εντυπωσιακά και διαφορετικά, συγκριτικά με τις προηγούμενες χρονιές. Η μονοτονία του γαλάζιου που έσπαγε με τις λεπτομέρειες του έντονου κίτρινου, έχει δώσει τη θέση της πλέον στη διχρωμία του ασημί με γαλάζιο, κάνοντας τις μοτοσυκλέτες της να ξεχωρίζουν –προς το παρόν- απ’ τις υπόλοιπες του grid.


Ο Team Manager, Davide Brivio, ήταν ο πρώτος που πήρε το λόγο και αναφέρθηκε στις επιτυχίες της περσινής σεζόν, στην προσπάθεια των μηχανικών και των αναβατών για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, καθώς και στο πόσο έντονος είναι πλέον ο ανταγωνισμός στα MotoGP. Αντίστοιχα, οι δηλώσεις του Technical Manager της ομάδας, Ken Kawauchi, ήταν στο ίδιο μήκος κύματος με του κ. Brivio, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο πόσο σκληρά δουλεύουν οι μηχανικοί της Suzuki στο εργοστάσιο της Ιαπωνίας, για να προσφέρουν στους αναβάτες τους μια πολύ ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα.

Ο Sylvain Guintoli, αναβάτης εξέλιξης της Suzuki, ήταν ο επόμενος που μίλησε στην παρουσίαση και αποκάλυψε πως κατά τη διάρκεια των δοκιμών στη Sepang, η ομάδα δοκίμασε αρκετά νέα εξαρτήματα στην GSX-RR και μερικές καινοτομίες –μάλιστα είπε πως δεν μπορεί να μπει σε λεπτομέρειες για αυτά- ολοκληρώνοντας 200 γύρους στη πίστα.

Πριν την παρουσίαση των αναβατών της ομάδας, η Suzuki είχε ετοιμάσει από ένα video με την πορεία του καθενός και το πώς αισθάνεται όταν βρίσκεται στη σέλα της GSX-RR. Ο Rins πέρσι κατέκτησε την πρώτη νίκη της καριέρας του στα MotoGP, ολοκληρώνοντας ένα απ’ τα όνειρά του. Εξελίχθηκε περισσότερο σαν αναβάτης και η μεγαλύτερη εμπειρία που απέκτησε πέρσι ήταν ότι έμαθε να οδηγεί έχοντας τα ηνία του αγώνα, χωρίς να ακολουθεί τις γραμμές κάποιου άλλου αναβάτη. Από την άλλη, ο Joan Mir είναι στο δεύτερο χρόνο του στα MotoGP και ο στόχος του είναι να αποκτήσει περισσότερη εμπειρία και για αυτό το λόγο –όπως όλοι οι αναβάτες- εστίασε στη φυσική του κατάσταση το χειμώνα και στο ήπιο οδηγικό στιλ που απαιτεί η GSX-RR απ’ τον αναβάτη της.

Δείτε παρακάτω το video της παρουσίασης

Ετικέτες

MotoGP – Ανατροπή με Raul Fernandez, ανανεώνει στην Trackhouse!

Ο Ισπανός φέρεται να έχει υπογράψει για έναν ακόμη χρόνο
MotoGP_Fernandez
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/6/2026

Μέχρι πολύ πρόσφατα οι πληροφορίες που κυκλοφορούσαν στο paddock του MotoGP ήθελαν τη δεύτερη ομάδα της Aprilia, Trackhouse, να κοιτάζει προς Ιταλούς αναβάτες για την επόμενη χρονιά, συμβαδίζοντας με το φερόμενο ως όνειρο της Aprilia για μια πλήρως ιταλική σύνθεση των ομάδων της.

Έτσι οι δύο αναβάτες που συνδέθηκαν αυτομάτως με αυτή ήταν οι Enea Bastianini και Luca Marini, ενόσω ο Ai Ogura φεύγει αυτοβούλως προς Yamaha και ο Raul Fernandez άρχιζε να μοιάζει ως παράπλευρη απώλεια.

Μόνο που ίσως τα πράγματα να εξελιχθούν καλύτερα για τον Ισπανό, καθώς μαθαίνουμε πως είναι πολύ κοντά στο να βάλει την υπογραφή του για επέκταση ενός ακόμη χρόνου με την Trackhouse.

Η δεύτερη ομάδα της Aprilia φέρεται να έχει ήδη συμφωνήσει με τον Bastianini, με την ανακοίνωση να αναμένεται από την 1η Ιουλίου και μετά, καθώς στις 30 Ιουνίου εκπνέει το τρέχον συμβόλαιό του με την Tech3 ΚΤΜ, ενώ για τη δεύτερη RS-GP27 δεν έχει ακουστεί απολύτως τίποτε νέο που να αφορά στον Marini.

Από την άλλη, το γεγονός πως ο Fernandez ήταν παρών στο τεστ του Brno με τις αγωνιστικές του 2027 και τα νέα λάστιχα της Pirelli είναι ένα δείγμα πως θα καβαλά Aprilia και του χρόνου - αν και δεν συνιστά βεβαιότητα, καθώς και οι Pedro Acosta και Joan Mir ήταν παρόντες στη δοκιμή παρότι σίγουρα θα αλλάξουν ομάδες του χρόνου.