MotoGP: Η Ουγγαρία στο ημερολόγιο από το 2022!

Υπέγραψαν προσύμφωνο με την Dorna
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

13/11/2019

Πριν από λίγο, η Dorna (η διοργανώτρια αρχή των GP) δημοσίευσε ένα δελτίο τύπου με το οποίο ανακοινώνει την υπογραφή προσυμφώνου, για την είσοδο της Ουγγαρίας στο ημερολόγιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος Grand Prix από το 2022. Πιο συγκεκριμένα, η ουγγρική κυβέρνηση υπέγραψε ένα "Momerandum of Understanding" (MOU) με την Dorna Sports που προβλέπει την διεξαγωγή αγώνων GP στην χώρα, από το 2022 ως το 2026, ενώ το τελικό συμβόλαιο προβλέπεται να υπογραφεί πριν τα τέλη Φεβρουαρίου του 2020.

Η Ουγγαρία έχει φιλοξενήσει και στο παρελθόν αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος, με μεγάλη παράδοση γενικότερα στα μηχανοκίνητα σπορ –τόσο στους δύο όσο και στους τέσσερις τροχούς- ενώ υπήρξαν και μεγάλα ονόματα Ούγγρων αναβατών που πρωταγωνίστησαν, όπως για παράδειγμα ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 125cc το 2007, Gabor Talmasci. Το πιο πιθανό είναι ότι θα κατασκευαστεί μια νέα πίστα –κι όχι μία από τις υπάρχουσες που έχει η Ουγγαρία- προς την ανατολική περιοχή της χώρας.

Ο László Palkovics, Υπουργός Καινοτομίας και Τεχνολογίας, παρουσίασε πρόσφατα τα πλάνα του στο ουγγρικό κοινοβούλιο, ενώ η οριστική απόφαση για την τοποθεσία της πίστας θα παρθεί στις αρχές τις επόμενης χρονιάς. "Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που ανακοινώνω την επιστροφή της Ουγγαρίας στα MotoGP", δήλωσε ο Υπουργός. "Σύντομα, ένα πλάνο εξέλιξης του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ουγγαρία θα υποβληθεί στην κυβέρνηση, που θα περιλαμβάνει πολλούς στόχους και δράσεις, συμπεριλαμβανομένης της επιτυχίας του σπορ και το αντίκτυπο που θα έχει στον τουρισμό, ο οποίος παίζει βασικό ρόλο στην ουγγρική οικονομία."

Ο Carmelo Ezpeleta (CEO της Dorna) με τη σειρά του δήλωσε: "Είμαι υπερήφανος που μπορώ να ανακοινώσω τις διαπραγματεύσεις για άλλη μία προσθήκη στο μελλοντικό καλεντάρι των MotoGP για την εξέλιξη του σπορ σε όλο τον κόσμο. Ένας νέος αγώνας και μια καινούργια πίστα στην Ουγγαρία, αποτελούν μια συναρπαστική προοπτική για όλους μας, ενώ τα MotoGP επιστρέφουν σε μια χώρα με μεγάλη παράδοση στους αγώνες…"

Μετά από τις παραπάνω δηλώσεις και ανακοινώσεις, έρχεται μοιραία το ερώτημα στο δικό μας μυαλό για το αν και πότε θα απασχολήσει αυτή η προοπτική τους δικούς μας Υπουργούς και κυβερνήσεις…

 

 

Βασίλης Παντελεάκης: Παρακολουθήστε δωρεάν το ντεμπούτο του στο FIM Moto Junior

Η προσπάθεια του Έλληνα αναβάτη ζωντανά και εντελώς δωρεάν στο YouTube καθ' όλη τη σεζόν
panteleakis
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

21/5/2026

Την Κυριακή 24 Μαΐου ο Βασίλης Παντελεάκης ξεκινά μια νέα περιπέτεια, καθώς θα είναι παρών στον σχηματισμό εκκίνησης του πρώτου αγώνα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Moto Junior στην πίστα Barcelona-Catalunya, συμμετέχοντας στο Ευρωπαϊκό Κύπελλο Stock με μια Honda CBR600RR.

Το πρωτάθλημα της FIM με όλες τις κατηγορίες του – παγκόσμιο Moto3 Junior και ευρωπαϊκά Moto2, Moto4 και Stock – καλύπτεται τηλεοπτικά μέσω του καναλιού FIM Moto Junior στο YouTube και όλοι οι αγώνες προβάλλονται ελεύθερα και δωρεάν σε ζωντανή μετάδοση.

Ο αγώνας της κατηγορίας Stock, που αγωνίζεται ο Βασίλης, θα γίνει την Κυριακή 24/5 με εκκίνηση στις 17:00 ώρα Ελλάδας και μπορείτε να τον δείτε ζωντανά εδώ:

Φυσικά, το ίδιο θα ισχύσει σε όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος, δηλαδή και στους οκτώ αγώνες που θα τρέξουν από αυτήν την Κυριακή ως και τις 18 Οκτωβρίου που ολοκληρώνεται το πρωτάθλημα, όλοι τους αποκλειστικά σε ευρωπαϊκές πίστες - Aragon, Catalunya (δις), Estoril, Magny-Cours, Misano, Jerez και Valencia.