MotoGP: Η VR46 με Ducati του χρόνου

Με οκτώ αναβάτες οι "Κόκκινοι" την επόμενη σεζόν
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/6/2021

Όλα δείχνουν πως έχει κλείσει η συμφωνία, μετά από διαπραγματεύσεις που κράτησαν πολύ καιρό, και η ομάδα VR46 του Valentino Rossi θα συμμετέχει στην σεζόν του 2022 στα MotoGP με μοτοσυκλέτες της Ducati. Μάλιστα, σύμφωνα με την Gazzetta Motori (το παρακλάδι της Gazzetta delo Sport) η συμφωνία θα ανακοινωθεί μέσα στο Σαββατοκύριακο, ενώ περιλαμβάνει και το συμβόλαιο με την ομάδα Gresini για άλλες δύο μοτοσυκλέτες. Αυτό σημαίνει ότι η Ducati θα έχει οκτώ μοτοσυκλέτες στο grid της επόμενης χρονιάς, αν συνυπολογίσουμε τις δύο εργοστασιακές συμμετοχές και την ομάδα της Pramac. Μάλιστα η συμφωνία με την Gresini αναμένεται να ανακοινωθεί ακόμη και μέσα στην ημέρα.

Η ομάδα του αδικοχαμένου θρύλου των MotoGP, διοικείται από την γυναίκα του και τον γιο του πλέον, οι οποίοι βρίσκονταν σε δίλλημα για το αν θα παραμείνουν με την Aprilia ή αν θα ακολουθούσαν την επιθυμία του εκλιπόντος Fausto Greesini για αλλαγή συνεργασίας, μιας και το τελευταίο διάστημα δεν είχε και τις καλύτερες σχέσεις με το εργοστάσιο του Noale. Μάλιστα ο ίδιος είχε ξεκινήσει συζητήσεις και με την Suzuki, αλλά οι προθέσεις των διοικούντων στο Hamamatsu και η μεταπήδηση του Davide Brivio στην F1, πάγωσαν τα πλάνα.

Η Aprilia προσπάθησε να διατηρήσει την συνεργασία με την ομάδα Gresini, προσφέροντας καλύτερους όρους από την Ducati, αλλά τελικά η οικογένεια Gresini αποφάσισε να κλείσει το διετές συμβόλαιο με το Borgo Panigale, κατά την διάρκεια του αγώνα στο Mugello. Οι δύο αναβάτες της θα είναι ο Fabio Di Giannantonio που υπέγραψε πρόσφατα με την ομάδα και ο Enea Bastianini. Μάλιστα η Aprilia προσπάθησε να δελεάσει τον Ιταλό αναβάτη με μια εργοστασιακή Aprilia, αλλά ο Bastianini επέλεξε την ομάδα του Gresini.

Σε ότι αφορά την ομάδα της VR46, αυτή θα έχει μία GP22 για τον Luca Marini και μία GP21 για τον Marco Bezzecchi που θα κάνει το ντεμπούτο του στην κατηγορία.

 

 

MotoGP: Ο Vinales επιστρέφει στη δράση στο GP της Καταλονίας

Μπροστά στους συμπατριώτες του θα αγωνιστεί ο Ισπανός
maverick
Από τον

Παύλο Καρατζά

14/5/2026

Η Red Bull KTM Tech3 επιβεβαίωσε ότι ο Maverick Vinales θα επιστρέψει στη δράση του MotoGP στο GP της Καταλονίας, σηματοδοτώντας την επιστροφή του μετά από μια περίοδο αποθεραπείας λόγω χειρουργικής επέμβασης στον ώμο.

Ο Ισπανός βρίσκεται εκτός δράσης από τότε που αποσύρθηκε από το GP των ΗΠΑ λόγω επιπλοκών που σχετίζονταν με έναν παλαιότερο τραυματισμό στον ώμο. Ο Vinales υποβλήθηκε σε διορθωτική χειρουργική επέμβαση στα τέλη Μαρτίου και στη συνέχεια έχασε τους αγώνες σε Jerez και Le Mans, καθώς επικεντρώθηκε στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης, με την ομάδα να δίνει προτεραιότητα στην υγεία και απόδοσή του έναντι μιας πρόωρης επιστροφής.

Αφού ολοκλήρωσε ένα εντατικό πρόγραμμα αποκατάστασης και έλαβε το πράσινο φως μετά τις τελικές ιατρικές αξιολογήσεις, ο Vinales είναι πλέον έτοιμος και θα αγωνιστεί μπροστά στους συμπατριώτες του.

Maverick Vinales: “Είμαι χαρούμενος που τελικά επιστρέφω στους αγώνες. Οι τελευταίες εβδομάδες δεν ήταν εύκολες. Δούλεψα σκληρά κάθε μέρα για να αναρρώσω με τη στενή υποστήριξη της Red Bull στο APC (Athletes Performance Center) και επιστρέφω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Τώρα νιώθω δυνατός και γεμάτος κίνητρα για να ξανά οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για την υποστήριξη και την υπομονή της, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος που ξεκινάω ξανά στο GP της πατρίδας μου στην Καταλονία.”