MotoGP Jorge Martin-Aprilia Racing: Τελικά δεν θα τον αφήσει έτσι εύκολα το Noale

Δεν είναι ελεύθερος λέει ο Massimo Rivola -Στα δικαστήρια μπορεί να φτάσει ο Martin για να λύσει το συμβόλαιό του
Massimo Rivola 2025 Jorge Martin
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

30/6/2025

Ο μάνατζερ του Jorge Martin θεωρεί δεδομένη την πρόωρη λύση του συμβολαίου του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, όμως το αφεντικό της εργοστασιακής ομάδας, Massimo Rivola, απαντά ότι ο Ισπανός δεν είναι ελεύθερος για το 2026. 

Ο Rivola απαντά στον Albert Valera, μάντατζερ του Martin, που "καίγεται" να βρει ομάδα για τον αναβάτη του, o οποίος δεν πιστεύει πλέον στο πρότζεκτ της Aprilia και θεωρεί ότι δεν θα είναι ανταγωνιστικός με την εργοστασιακή ομάδα στο MotoGP, του χρόνου και ακόμη περισσότερο την επόμενη χρονιά που αλλάζουν και οι κανονισμοί. 

Ο Jorge Martin φαίνεται πεπεισμένος να βρει άλλον κατασκευαστή παρά τα δείγματα γραφής του Marco Bezzecchi στο Assen και την εμφανή πρόοδο που παρουσιάζει η εργοστασιακή μοτοσυκλέτα της Aprilia τους τελευταίους γύορυς τόσο σε απόλυτη ταχύτητα, όσο και σε ρυθμό αγώνα, στον μικρότερο Sprint και στον κυρίως της Κυριακής. 

Ο Valera βροντοφωνάζει όπου σταθεί και όπου βρεθεί ότι ο Martin θα είναι ελεύθερος του χρόνου και αυτή η τακτική του ώθησε τον Rivola να απαντήσει μετά τον γύρο της Ολλανδίας ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι. "Προφανώς, αυτός (σ.σ. ο Martin) δεν πρόκειται να είναι ελεύθερος το 202", είπε ο Ιταλός σε δημοσιογράφο του TNT Sports και πρόσθεσε ότι αυτή την απόφαση θα την πάρει ο... δικαστής, αν χρειαστεί οι δύο πλευρές να φτάσουν ως εκεί. 

Ο Rivola έδωσε μάλιστα σε όλους να καταλάβουν ότι η Aprilia είναι πολύ σίγουρη για το συμβόλαιο που έχει με τον Ισπανό, δεν αγχώνεται με λίγα λόγια για όλα αυτά που ακούγονται. Στο πρόγραμμα για τον Martin είναι επίσης το ιατρικό τσεκ απ που θα γίνει αυτή την εβδομάδα, ενώ αν όλα πάνω καλά ο Martin θα κάνει πριβέ δοκιμή στο Misano, έχοντας ως στόχο να δει αγωνιστική δράση στο GP της Τσεχίας.

MotoGP: Ξαφνιάζει ο Carmelo Ezpeleta - Δεν αποκλείεται προσθήκη αστικών Grand Prix

“Υπάρχουν πίστες της F1 που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε”
MotoGP City Circuits
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/11/2025

Οι δηλώσεις του CEO της Dorna, Carmelo Ezpeleta αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο τα MotoGP να αγωνιστούν σε επιλεγμένα αστικά σιρκουί της Formula 1, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις ασφάλειας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Dorna Sports, Carmelo Ezpeleta , μιλώντας στον τύπο κατά τη διάρκεια του Grand Prix του Las Vegas, προχώρησε σε μια απρόσμενη δήλωση, όπου ανέφερε ότι τα MotoGP “δεν έχουν κανένα πρόβλημα” με τους αγώνες σε αστικούς δρόμους, εφόσον επιτρέπουν την παρουσία των απαραίτητων ζωνών διαφυγής.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η συζήτηση έρχεται στο προσκήνιο, με τo Grand Prix της Ινδονησίας στην Mandalika που ήδη βρίσκεται στο καλεντάρι, να διεξάγεται σε δημόσιους δρόμους, με σχετική βέβαια μελέτη, προ της κατασκευής τους (περισσότερα εδώ). Το GP της Ινδονησίας είναι μία μέση κατάσταση, μία πίστα που χρησιμοποιείται ως δρόμος, και η κουβέντα αυτή που τώρα άνοιξε ο Ezpeleta δεν είναι νέα, έχει όμως σημασία τώρα που γίνεται επί εποχής Liberty Media.

“Δεν έχουμε πρόβλημα να τρέξουμε σε αστικά σιρκουί. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι χώροι για ζώνες διαφυγής σχολίασε. “Εδώ (στο Las Vegas) είναι δύσκολο, αλλά υπάρχουν κάποια αστικά σιρκουί της Formula 1 που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε.”

MotoGP City Streets

Παρότι τα MotoGP στην σύγχρονη εποχή τους παραδοσιακά απέφευγαν τα αστικά σιρκουί, λόγω των αυστηρών απαιτήσεων ασφάλειας και της φύσης του αθλήματος που εκθέτει τους αναβάτες σημαντικά περισσότερο από τους πιλότους της F1, η εξαγορά από τη Liberty Media φαίνεται πως έχει ήδη ανοίξει συζητήσεις για ενδεχόμενες αλλαγές στο αγωνιστικό ημερολόγιο των MotoGP.

Οι σκέψεις για πιθανή μετακόμιση του GP Αυστραλίας από το Phillip Island στο Albert Park, πίστα που χρησιμοποιεί δημόσιους δρόμους, είναι ενδεικτικές των σκέψεων που γίνονται.

Ο Ezpeleta δεν παρέλειψε να υπενθυμίσει πως η δέσμευση της Dorna από το 1992 είναι η συνεχής βελτίωση της ασφάλειας του αθλήματος, “Όταν ξεκινήσαμε, στόχος μας ήταν η ασφάλεια, και το έχουμε πετύχει. Αυτό δεν το θυσιάζουμε.”

Ο CEO της Dorna στάθηκε ιδιαίτερα στο πώς η Liberty Media έχει μεταμορφώσει την F1, χρησιμοποιώντας το Grand Prix του Las Vegas ως χαρακτηριστικό παράδειγμα, “Είναι εντυπωσιακός ο τρόπος που χειρίζονται το θέαμα γύρω από τον αγώνα. Κατανοούν πολύ καλά την ψυχαγωγία και πιστεύω πως με τη βοήθειά τους, ένα ήδη φανταστικό άθλημα όπως τα MotoGP μπορεί να γίνει ακόμη καλύτερο.”

MotoGP City Streets

Παρότι ο Ezpeleta δεν αποκάλυψε ποιες πίστες της F1 θεωρεί κατάλληλες, οι δηλώσεις του δείχνουν ότι για πρώτη φορά η κορυφαία κατηγορία των δύο τροχών εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο παρουσίας σε αστικά σιρκουί, εφόσον, φυσικά, επιτευχθούν οι απαιτούμενες προδιαγραφές ασφαλείας που το επιτρέψουν.