MotoGP: Jorge Martin “Επέστρεψα”

Ο πρωταθλητής δείχνει ξανά έτοιμος για νίκες
Martin returns
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/8/2025

Με δυναμική εμφάνιση και άνοδο από τη 16η θέση έως την 4η, ο Jorge Martin έδειξε ότι η επιστροφή του στην Aprilia μπαίνει σε τροχιά νικών

Στο Balaton Park, μόλις τρεις αγώνες μετά την επιστροφή του από σοβαρό τραυματισμό, ο Ισπανός κατέκτησε την 4η θέση, ανεβαίνοντας 12 θέσεις μέσα στον αγώνα. “Σήμερα νιώθω ότι επέστρεψα”, δήλωσε ο 27χρονος. “Έκανα 26 γύρους με δυνατό ρυθμό σε μια δύσκολη πίστα. Ίσως στον επόμενο αγώνα να είμαι στο βάθρο – ή να παλέψω για τη νίκη”.

Παρότι δεν ρίσκαρε για το βάθρο, προτιμώντας να εξασφαλίσει τους βαθμούς, ο Martin θεωρεί ότι η Aprilia βρίσκεται πλέον στο επίπεδο για μεγάλες επιτυχίες: “Η μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλύτερη από πέρυσι. Είμαι ο ίδιος “Martinator”. Είναι θέμα χρόνου να βάλουμε όλα τα κομμάτια στη θέση τους και να παλέψουμε για νίκες”.

Η σχέση του με την Aprilia, παρά το ντόρο με το συμβόλαιο, φαίνεται να έχει βρει ξανά σταθερότητα. “Η πρόκληση να φέρω την Aprilia στις νίκες μου δίνει μεγαλύτερο κίνητρο από το να κερδίζω απλώς αγώνες. Η ομάδα δουλεύει καταπληκτικά, το project είναι εντυπωσιακό”.

Τέλος, ο Martin αποθέωσε την πίστα του Balaton Park, κλείνοντας στόματα για τις δυσκολίες προσπεράσματος: “Λένε ότι δεν μπορείς να προσπεράσεις εδώ. Εγώ προσπέρασα 12 αναβάτες!”.

 

MotoGP: Ολοκληρώθηκε η διπλή επέμβαση του Marc Márquez μετά το Le Mans, χάνει την Καταλονία

Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati χειρουργήθηκε σε πόδι και ώμο στη Μαδρίτη - Άγνωστος ο χρόνος επιστροφής του
Marquez Surgery
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

11/5/2026

Ο Marc Marquez υποβλήθηκε σήμερα το πρωί σε δύο επιτυχημένες χειρουργικές επεμβάσεις στη Μαδρίτη, μετά τη σφοδρή πτώση που είχε στον αγώνα Sprint του Γαλλικού Grand Prix, με τη Ducati Lenovo Team να επιβεβαιώνει παράλληλα πως ο Ισπανός δεν θα δώσει το παρών ούτε στον επόμενο αγώνα της Καταλονίας.

Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Ruber Internacional στη Μαδρίτη, όπου υποβλήθηκε σε διπλή χειρουργική επέμβαση υπό την επίβλεψη του Dr. Samuel Antuna και της ιατρικής του ομάδας.

Η πρώτη επέμβαση αφορούσε το δεξί του πόδι και συγκεκριμένα το κάταγμα στο μετατάρσιο, τραυματισμός που προέκυψε από το βίαιο highside που είχε στον αγώνα Sprint του Le Mans. Οι γιατροί προχώρησαν με επιτυχία στη σταθεροποίηση του κατάγματος, με την επέμβαση να ολοκληρώνεται χωρίς επιπλοκές.

Παράλληλα, ο Marquez υποβλήθηκε και σε δεύτερη, προγραμματισμένη αυτή τη φορά, χειρουργική επέμβαση στον δεξί ώμο. Η συγκεκριμένη επέμβαση σχετιζόταν με παλαιότερο τραυματισμό, ο οποίος είχε αρχίσει να τον ταλαιπωρεί ξανά μετά τη σφοδρή πτώση του στο περσινό Grand Prix Ινδονησίας.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, οι γιατροί αφαίρεσαν δύο βίδες και ένα οστικό θραύσμα από προηγούμενη που είχε πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο του 2019. Τα συγκεκριμένα υλικά είχαν μετακινηθεί, προκαλώντας πίεση στο κερκιδικό νεύρο και φέρνοντας ενοχλήσεις στον οκτώ φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Marquez Injury

Όπως είχε ήδη γίνει γνωστό από την Ducati Lenovo Team, ο Marquez δεν θα αγωνιστεί στο Grand Prix Καταλονίας της επόμενης εβδομάδας και θα παραμείνει στο νοσοκομείο για ένα βράδυ ακόμη, πριν επιστρέψει στο σπίτι του ώστε να ξεκινήσει άμεσα το πρόγραμμα αποκατάστασης.

Προς το παρόν δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα επιστροφής, με την πορεία της αποθεραπείας του τις επόμενες εβδομάδες να καθορίζει πότε θα μπορέσει να επιστρέψει στη δράση.

Η απουσία του Márquez από το επόμενο Grand Prix δημιουργεί νέα δεδομένα στη μάχη του πρωταθλήματος, αλλά κυρίως δίνει προτεραιότητα στην πλήρη αποκατάσταση ενός αναβάτη που κοντεύει να έχει περάσει από περισσότερες χειρουργικές αίθουσες απ’ ότι πίστες τα τελευταία χρόνια.