MotoGP: "Καμπάνες" σε Quartararo και Garcia

Μερικός αποκλεισμός από τα δοκιμαστικά
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/7/2020

Οι Fabio Quartararo και Sergio Garcia, ήταν οι δύο αναβάτες που σύμφωνα με την FIM παραβίασαν τους κανονισμούς για δοκιμές με μοτοσυκλέτες εκτός των προδιαγραφών που προβλέπουν οι κανονισμοί πριν την επανεκκίνηση της σεζόν (συγκεκριμένα βάσει του άρθρου 1.51.1.c) και η πειθαρχική επιτροπή των αγωνοδικών αποφάσισε την τιμωρία τους. Και στους δύο αναβάτες επιβλήθηκε ποινή αποκλεισμού κατά τα πρώτα 20 λεπτά των FP1 του επερχόμενου GP στη Jerez. Ο Quartararo άσκησε έφεση για την ποινή, ενώ ο Garcia δεν έχει κάνει κάποια αντίστοιχη νομική κίνηση προς το παρόν.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο μεν Γάλλος είχε κάνει δοκιμές στην πίστα Paul Ricard στις 18-19 Ιουνίου με μοτοσυκλέτα που δεν πληρούσε τις προδιαγραφές του παραπάνω άρθρου του κανονισμού, ενώ ο Garcia είχε κατηγορηθεί για τον ίδιο λόγο, για τις δοκιμές που έκανε τον Ιούνιο του 2020 στην πίστα της Aragon. Στην απολογία τους ισχυρίστηκαν και οι δύο ότι δεν υπήρχε πρόθεση να παρακάμψουν τους κανονισμούς, δηλώνοντας άγνοια για το συγκεκριμένο άρθρο, κάτι που ναι μεν το δέχτηκε η Επιτροπή, αλλά παρόλα αυτά τους επέβαλε την ποινή.

Απομένει τώρα να δούμε ποια θα είναι η εξέλιξη για την έφεση του Quartararo, μιας και απέχουμε ελάχιστες μέρες πριν την έναρξη του αγωνιστικού τριημέρου στην Jerez.

 

Jorge Martín - Προπονείται με Aprilia RS 660 Trofeo στο Aspar Circuit πριν από την Ταϊλάνδη

Jorge Martin
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/2/2026

Ο Jorge Martín καβάλησε ξανά μοτοσυκλέτα, ξεκινώντας να προετοιμάζεται για το MotoGP Test της Ταϊλάνδης. Μετά το ιατρικό "οκ" από τους γιατρούς του στη Μαδρίτη και την επιβεβαίωση της Aprilia ότι θα ταξιδέψει κανονικά στο Buriram, ο Ισπανός αναβάτης βρέθηκε στη Valenica για τους πρώτους γύρους με μοτοσυκλέτα, κάτι που είχε να κάνει από το Valencia Test τον Νοέμβριο του 2025.

Το Aspar Circuit στο Guadassuar έχει εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς για πολλούς αναβάτες του MotoGP, ανάμεσά τους και οι Marc και Álex Márquez, που συχνά προπονούνται εκεί. Ο Martín όμως βρήκε την πίστα άδεια για μια ιδιωτική προπόνηση, με μοτοσυκλέτα παραγωγής.

Στην μικρή πίστα των 2,2 χιλιομέτρων, αλλά και στις εγκαταστάσεις της σχολής KSB Sport μαζί με τον Kike Bañuls, ο Martín δούλεψε εντατικά καβάλα σε μια Aprilia RS 660 Trofeo. Η μοτοσυκλέτα, χωρίς εξοπλισμό δρόμου, ζυγίζει μόλις 153 κιλά, ενώ φέρει αναρτήσεις Öhlins, φρένα Brembo και αποδίδει 105 ίππους -αρκετούς για μια μικρή, στενή και τεχνική πίστα όπως αυτή εδώ, και ότι πρέπει για τα "πρώτα βήματα" του Πρωταθλητή του 2024.

Martin

Μετά τον τελευταίο αγώνα της προηγούμενης σεζόν, ο Martín συνέχιζε να ταλαιπωρείται από ενοχλήσεις στο αριστερό χέρι και στον δεξί ώμο, συνέπειες παλαιότερων τραυματισμών, και στο τέλος του 2025 αναγκάστηκε να μπει ξανά στο χειρουργείο για να διορθώσει το κάταγμα στο σκαφοειδές του αριστερού χεριού και το κάταγμα της δεξιάς κλείδας.

Martin

Μετά από μερικούς μήνες αποκατάστασης, ο “Martinator” πήρε την πολυπόθητη ιατρική έγκριση τη Δευτέρα στη Μαδρίτη. Έτσι, πριν ανέβει στην Aprilia RS-GP 2026 στις 21–22 Φεβρουαρίου στο Buriram, επέστρεψε στο Aspar Circuit για να ξαναβρεί ρυθμό, να ξυπνήσει το λεγόμενο muscle memory του, και να διαπιστώσει την αντοχή του σε έντονα φρεναρίσματα και συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης.

Martin

Στο Guadassuar, ο Martín δεν περιορίστηκε σε γύρους στην κύρια πίστα. Δούλεψε επίσης με τον Kike Bañuls στη σχολή KSB Sport, μοιραζόμενος την πίστα με νεαρά ταλέντα που προπονούνται εκεί συστηματικά. Η τεχνική προπόνηση ήταν ιδανική ώστε να αξιολογήσει την κατάστασή του πριν από το ταξίδι στην Ταϊλάνδη.

Martin

Στην Ταϊλάνδη θα υποβληθεί σε νέα εξέταση από τους γιατρούς του MotoGP, οι οποίοι θα αποφασίσουν αν είναι τελικά ικανός να οδηγήσει την Aprilia MotoGP.

Ετικέτες