MotoGP: Karel Abraham για Zarco: Ας φέρει 5 εκατομμύρια να μιλήσουμε…

Ο Abraham δεν θέλει να φύγει…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/11/2019

Ο Zarco μιλάει με την Avintia Ducati για να πάρει την θέση του Karel Abraham, ο οποίος έχει συμβόλαιο μέχρι και το 2020, όπως όλοι οι αναβάτες άλλωστε. Προφανώς και ο Abraham δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος με τις ξεκάθαρες, ανοικτές συζητήσεις που κάνει η ομάδα του με τον Zarco. Δεν υπάρχει καμία μυστικότητα, δεν κρύβεται κανείς και όλος ο κόσμος γνωρίζει πως ο Zarco μιλάει με την Avintia.

Για αυτό και η Ducati αποφάσισε να αναθεωρήσει την συνεργασία της με την Avintia και να της αλλάξει το πλαίσιο, ουσιαστικά λειτουργώντας με τα προνόμια μιας δορυφορικής ομάδας. Αυτό δεν λύνει βέβαια το πρόβλημα του Zarco, ή μάλλον λύνει το ένα από τα δύο.

Το άλλο, που επίσης εξέφρασε ανοικτά, είναι πως η Avintia δεν είναι μία σοβαρή ομάδα. Όλες οι απόψεις ανοικτές λοιπόν στο τραπέζι και τώρα έρχεται και η σειρά του Abraham ο οποίος ξεκαθαρίζει πως δεν είναι ευχαριστημένος με τον Zarco, πόσο μάλιστα με την ομάδα του.

Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο Karel Abraham, ξεκαθάρισε πως η Avintia είναι μία ομάδα που δεν παίρνει αναβάτες, αν αυτοί δεν καλύπτουν τα έξοδά τους. Αυτό δεν είναι άγνωστο, δεν είναι όμως και κάτι που λέγεται ανοιχτά, όπως για παράδειγμα στο Dakar και σε τόσα άλλα μοτοσυκλετιστικά αθλήματα που ορισμένοι αναβάτες πρακτικά χρηματοδοτούν την συμμετοχή τους. Αυτό είναι και το καθεστώς λειτουργίας της Avintia, αυτό συζήτησαν με την Ducati για να αλλάξει.

Ο Karel Abraham έχει τις πλάτες του πατέρα του, του ιδιοκτήτη δηλαδή της πίστας του Brno και έχει απαντήσει πολλές φορές στο παρελθόν στην ερώτηση – κατηγορία, πως εξαγοράζει την συμμετοχή του στα MotoGP. Δεν το κρύβει καθόλου, και μάλιστα αυτό ακριβώς επανέλαβε και στους δημοσιογράφους που τον ρώτησαν για το επικείμενο συμβόλαιο του Zarco με την Avintia. Ο ίδιος και ο Tito καλύπτουν τα έξοδά τους «και δεν ξέρω αν ο Johann μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω επίσης αν υπάρχουν χορηγοί που μπορούν να τον καλύψουν, αλλά αν καταφέρει να βρει 5 εκατομμύρια Ευρώ, τότε φυσικά μπορεί να έρθει στην Avintia».

O Karel είπε επίσης πως το εν ενεργεία συμβόλαιο με την Avintia θα πρέπει να αλλάξει και να επαναπροσδιοριστεί, όπως επίσης δεν γίνεται να προχωρήσει καμία συζήτηση με τον Zarco αν δεν σπάσει οριστικά το δικό του συμβόλαιο.

«Είμαστε έτοιμοι να συζητήσουμε με τον ιδιοκτήτη της ομάδας το συμβόλαιό μου, και να προχωρήσουμε σε ορισμένες προσαρμογές. Εγώ δεν θέλω να φύγω από τους αγώνες. Αγαπάω αυτό που κάνω και το πιθανότερο είναι να μην αλλάξει το καθεστώς της συνεργασίας μου. Θα ξέρουμε τις επόμενες ώρες. Όταν χτυπάς την πόρτα του HRC ναι είναι άσχημο να προσγειωθείς στην Avintia, δεν είναι το ίδιο, αλλά και αν φύγεις από τα MotoGP δύσκολα ξανά μπαίνεις. ( Ο Karel βέβαια το έχει κάνει αυτό, επέστρεψε στα MotoGP το 2017 έχοντας λείψει στο WSBK για δύο χρόνια)».

"Υπό αυτό το πνεύμα, μπορώ να καταλάβω τον Zarco και ξέρω πως η Dorna τον θέλει, χωρίς να ξέρω αν ισχύουν αυτά που λένε – πως του έχουν υποσχεθεί θέση δηλαδή. Προς το παρόν εγώ μιλάω με την ομάδα μου, είναι εσωτερικό μας θέμα και ο Zarco είναι εκτός από αυτή την κουβέντα. Θα δούμε τι θα γίνει μεταξύ μας"

ο πατέρας Abraham...

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Ο Yari Montella ανανεώνει τη συνεργασία του με την Barni Ducati

Οι δύο πλευρές θα είναι μαζί και το 2026
Yari
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/7/2025

Ο Ιταλός rookie έχει πραγματοποιήσει εντυπωσιακές εμφανίσεις μέχρι στιγμής τη φετινή σεζόν και εξασφάλισε τη θέση του στο grid του WSBK 2026. Ο Montella έκανε φέτος το ντεμπούτο του στο WorldSBK με την ομάδα του Marco Barnabo και εντυπωσίασε με την ταχύτητά του, με αποτέλεσμα ο team-mate του Danilo Petrucci να υπογράψει την ανανέωση συνεργασίας με την Barni Ducati και για την επόμενη σεζόν.

Ο Ιταλός αναβάτης αν και είναι η πρώτη του χρονιά στην μεγάλη κατηγορία, βρίσκεται στην 16η θέση της γενικής κατάταξης, έχοντας συγκεντρώσει 46 βαθμούς και μάλιστα έχει πλασαριστεί στην πρώτη δεκάδα επτά φορές στο σύνολο.

Montella

Ο Montella δήλωσε "Θέλω να ευχαριστήσω τον Barni για αυτή την ευκαιρία. Είναι η συνέχεια ενός έργου στο οποίο πιστεύουμε και οι δύο και είμαι χαρούμενος που βρισκόμαστε στο ίδιο μήκος κύματος. Ήθελα επίσης να επιβεβαιώσω τη δέσμευσή μου να συνεχίσω αυτή την πορεία που ξεκινήσαμε το 2023 στο WorldSSP. Η ιδέα να κάνουμε άλλη μια χρονιά μαζί στο WorldSBK είναι κάτι που όλοι έχουμε κερδίσει. Φέτος, στους αγώνες, δείξαμε ότι μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Υπάρχει ακόμα πολλή δουλειά να κάνουμε, αλλά το να ξέρω ότι έχω μια ομάδα που με υποστηρίζει, με πιέζει και πιστεύει σε μένα είναι θεμελιώδες. Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος. Τώρα ο στόχος είναι να ολοκληρώσουμε αυτό το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος με τον καλύτερο δυνατό τρόπο".

Ετικέτες