MotoGP Κατάρ: Ποινή στον Vinales για τις πιέσεις, 14ος από 2ος! Ανεβαίνει θέση ο Bagnaia!

Σε αντίστοιχη περίπτωση ο Marc Marquez είχε μπει 2ος επίτηδες
MotoGP Κατάρ: Ποινή στον Vinales για τις πιέσεις, 14ος από 2ος! Ανεβαίνει θέση ο Bagnaia!
Από το

motomag

14/4/2025

Όπως γράψαμε και εδώ νωρίτερα όλοι στο grid γνωρίζουν πως ο Vinales ξέρει την πίστα του Κατάρ σαν τη παλάμη του καθώς κάνει τις προπονήσεις του εκεί. Όμως κανείς δεν περίμενε πως ο Vinales θα είναι τόσο ανταγωνιστικός εχτές.

Ο Maverick Vinales ξεκίνησε τον αγώνα από την έκτη θέση και εκμεταλλεύτηκε την δεύτερη σειρά εκκίνησης με τον καλύτερο τρόπο αφού «κρατήθηκε» από την αρχή στο μπροστά group αναβατών με τον Morbidelli που οδήγησε μεγάλο μέρος του αγώνα, Marc Marquez και Bagnaia.

Ο Ισπανός οδηγός ήταν 4ος στον 3ο γύρο, στον 10ο γύρο πέρασε 2ος μπροστά από τις δύο εργοστασιακές Ducati και πίσω από τον Morbidelli και ένα γύρο αργότερα προσπέρασε και τον Ιταλό αναβάτη και οδήγησε τον αγώνα. Μένοντας πρώτος μέχρι και τον 16ο γύρο που δέχτηκε την επίθεση του Marc Marquez με τον Vinales να τερματίζει δεύτερος στην κανονική ροή του αγώνα αλλά να τιμωρείται με ποινή 16 δευτερολέπτων και να παίρνει τελικά την 14η θέση καθώς η πίεση των ελαστικών του δεν ήταν σύμφωνη με τους κανονισμούς.

Highlight του αγώνα ήταν το εκπληκτικό πέρασμα που κάνει ο Ισπανός στον Marc Marquez, με τον Vinales να κρατάει τα φρένα μέχρι πολύ βαθιά στην κορυφή της στροφή και να περνάει καθαρά μπροστά. Μάλιστα ο Marquez μετά το τέλος του αγώνα είπε στον Vinales πως τη στιγμή της προσπέρασης είδε δίπλα του την KTM και πίστεψε πως ήταν ο Acosta, ο άλλος εργοστασιακός οδηγός της KTM, καθώς είχε κάνει ακριβώς την ίδια προσπέραση πέρυσι.

Ενδεχομένως ούτε και η KTM να περίμενε πως ο Vinales θα οδηγούσε τον αγώνα, ώστε να ρυθμίσουν αντίστοιχα τις πιέσεις.

Τα αποτελέσματα διαμορφώνονται ως εξής:

MotoGP Κατάρ: Ποινή στον Vinales για τις πιέσεις, 14ος από 2ος! Ανεβαίνει θέση ο Bagnaia!

MotoGP: Ο Maverick Vinales χάνει και τον αγώνα στην Jerez

Θα μείνει χωρίς αντικαταστάτη η KTM Tech3 - τραυματίας είναι και ο Pol Espargaro
vinales
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/4/2026

Το MotoGP επιστρέφει από τις ΗΠΑ και κατευθύνεται στην Ισπανία αυτό το Σαββατοκύριακο, 24–26 Απριλίου, όμως δεν θα είναι παρών ούτε και σ’ αυτόν τον αγώνα ο Maverick Vinales.

Ο τραυματισμός στον ώμο του Vinales προκλήθηκε τον περασμένο Ιούλιο στο GP της Γερμανίας, όταν είχε πτώση κατά τη διάρκεια των προκριματικών. Ο τραυματισμός του Ισπανού αναβάτη φαίνεται να είναι αρκετά επίμονος, αφού τον ταλαιπωρεί ακόμη 9 μήνες μετά το συμβάν.

Ο Vinales χαρακτήρισε απογοητευτικό το γεγονός, όμως θεωρεί πως αυτή είναι η σωστή απόφαση για το σώμα του: Είναι προφανώς απογοητευτικό να μην αγωνιστώ στη Jerez αυτό το Σαββατοκύριακο. Είναι ένα τεράστιο γεγονός για μένα και ο πρώτος από τους αγώνες στην πατρίδα μου αυτή τη σεζόν. Γνωρίζω όμως καλά το σώμα μου και αυτή τη στιγμή προτεραιότητα είναι να αναρρώσω σωστά και να βεβαιωθώ ότι θα επιστρέψω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για το υπόλοιπο της σεζόν. Όλα κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση και ο στόχος είναι να είμαι έτοιμος για το Le Mans.

Ο Nicolas Goyon, διευθυντής της ομάδας Red Bull KTM Tech3, πρόσθεσε ότι δεν ήταν δυνατό να αντικατασταθεί ο Vinales, καθώς και ο Pol Espargaro είναι τραυματίας.

“Το πιο σημαντικό για εμάς είναι η ανάρρωση του Maverick. Το κενό στο πρόγραμμα του έδωσε πολύτιμο χρόνο για να επικεντρωθεί στην αποκατάστασή του και ελπίζουμε ότι αυτό σημαίνει ότι θα χάσει μόνο αυτόν τον αγώνα. Φαίνεται να είναι σε καλό δρόμο για να επιστρέψει στο Le Mans, κάτι που είναι πολύ θετικό.

Είναι επίσης λυπηρό το γεγονός ότι ο Pol, ο αναπληρωματικός μας αναβάτης, τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καθώς τον γνωρίζουμε καλά και θα αποτελούσε μια ισχυρή προσθήκη στην ομάδα για το Σαββατοκύριακο στο Jerez.

Με τον περιορισμένο χρόνο που είχαμε στη διάθεσή μας πριν από τον αγώνα, αξιολογήσαμε όλες τις διαθέσιμες επιλογές, αλλά τελικά αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στη σωστή λειτουργία μιας μοτοσυκλέτας για αυτόν τον γύρο.”