MotoGP: «Μανούβρα εκτός ορίου» λέει ο Mir για την σύγκρουση με τον Miller – Οι διαφορετικές τους απόψεις [VIDEO]

Υποβιβάζει τα πράγματα ο Miller
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/4/2021

Η σύγκρουση των Mir και Miller στην αρχή της ευθείας στον δεύτερο αγώνα του Κατάρ με υψηλή επικινδυνότητα για τραυματισμό και των δύο, ήταν από τις στιγμές που ξεχώρισαν στον χθεσινό αγώνα. Είχε προηγηθεί η επαφή του Mir στον Miller, όπως περιγράφεται κι εδώ, για την οποία ο Mir απολογήθηκε σηκώνοντας το πόδι του. Προφανώς αυτό για τον Miller δεν ήταν αρκετό, και δεν έμεινε μόνο σε εκείνη την στιγμή αλλά τόνισε πως υπήρξαν κι άλλες, λέγοντας χαρακτηριστικά «έτσι ήταν αυτός ο αγώνας».

Καταρχήν οι κριτές ανακοίνωσαν πως εξετάζουν το περιστατικό κι έπειτα πως δεν απαιτείται καμία πρόσθετη ενέργεια. Αυτό δεν άρεσε στον Mir που άφησε ερωτηματικά για το γεγονός πως μία τέτοια κίνηση δεν συνοδεύεται από πέναλτι αλλά, ωστόσο ούτε εκείνος, ούτε και η Suzuki θέλησαν να δώσουν συνέχεια υποβάλλοντας ένσταση και το γεγονός έχει λήξει από πλευράς διαδικασιών, μένει μόνο η παγωμάρα μεταξύ των δύο αναβατών.

Ο Mir ξεκαθάρισε πως θεωρεί εσκεμμένη την κίνηση του Miller, γιατί κοίταξε που είναι και συνέχισε να ανοίγει γραμμή μέχρι να τον πετύχει ή να τον κόψει τελείως χωρίς να δείχνει κανέναν σεβασμό. Συγκριτικά με ακριβώς ίδια στιγμή με τον Aleix Espargaro που κάλλιστα μπόρεσαν να αποφύγουν την επαφή:

«Στην 10η στροφή είχα την μοναδική ευκαιρία να προσπεράσω τον Miller, πήρα την σωστή γραμμή κι εκείνος αποφάσισε να μείνει στην εξωτερική. Κράτησε την γραμμή του. Ακουμπήσαμε λίγο και σήκωσα την μοτοσυκλέτα. Καταλαβαίνω πως ήταν μία κίνηση με ρίσκο αλλά δεν ήταν εκτός ορίου. Ήταν ΟΚ. Μετά σήκωσα το πόδι μου για να απολογηθώ γιατί όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο στον αγώνα θέλω να απολογούμαι.»

«Μετά άνοιξα γραμμή στην τελευταία στροφή. Όταν πήγα εκτός γραμμής είδα τον Jack. Γύρισε το κεφάλι σαν να με είδε. Πήγα στο εξωτερικό κέρμπ όσο πιο έξω γινόταν εκείνος ακολούθησε και ακουμπήσαμε. Παραλίγο να πέσουμε στην ευθεία! Ήταν εξαιρετικά ριψοκίνδυνο!»

«Πιστεύω πως ήταν επίτηδες… Θα δούμε αν θα κάνουμε κάποια ένσταση, αυτές οι μανούβρες είναι εκτός ορίων. Καταρχήν γύρισε το κεφάλι του…»

 

 

 

 

 

 

Ο Miller δεν είχε καμία σχέση με τον συνηθισμένο του εαυτό μιλώντας για το περιστατικό. Συνήθως είναι διαχυτικός, μιλά δυνατά, καθαρά, και είναι εξαιρετικά ευθύς. Τώρα είχε κατεβάσει τους τόνους, τραβούσε τις λέξεις και απέφευγε την ευθύτητα. Ένας εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία σε μεγάλες τάξεις, θα έλεγε πως ξεκάθαρα ο Miller αισθάνεται ενοχή απλά παρατηρώντας τις δηλώσεις χωρίς κανένα video από το περιστατικό, ανθρωποκεντρικά και μόνο δηλαδή:

«Υπήρχαν κάποιες επαφές στον αγώνα… εδώ κι εκεί… όλοι είδαν τι συνέβη και συνεχίσαμε τον αγώνα μετά από αυτό. Θέλω να πω, δέχτηκα χτύπημα τρεις φορές νομίζω πριν από το συγκεκριμένο. Οπότε μάλλον έτσι εξελίσσονταν τα πράγματα στον συγκεκριμένο αγώνα. Αυτό είναι όλο.

«Με κοίταξε μετά τον αγώνα και τον κοίταξα κι εγώ. Είναι αυτό που είναι. Αυτός και ο Rins πήγαν ανοικτά και μετά αυτός έκλεισε. Κανείς άλλος δεν αγωνιούσε για το που βρισκόμουν. Έτσι ήταν. Δεν θέλω να το συζητήσω περισσότερο.»

Το video δείχνει τον Miller να ανοίγει την γραμμή του έχοντας γυρίσει το κεφάλι για να εντοπίσει που είναι οι υπόλοιποι. Κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί πως το έκανε επίτηδες γιατί κανείς δεν είναι μέσα στο κεφάλι του, η εικόνα πάντως δεν είναι όμορφη παρόλο που από αυτό και μόνο δεν φανερώνεται η πρόθεση. Το μόνο καλό είναι πως ο Miller δεν είναι Ισπανός με Honda, διαφορετικά ο κόσμος θα μιλούσε για προτίμηση της «ισπανικής» Dorna στο ποιον αφήνει και ποιον τιμωρεί, ό,τι βαρύτητα κι αν έχουν τέτοια σχόλια…και το πράγμα θα ξέφευγε για άλλη μία φορά από την ουσία. Η ουσία είναι πως οι δύο αναβάτες χρειάζεται να που δυο κουβέντες μεταξύ τους και να λήξει εκεί, και να μην επαναληφθεί κάτι τέτοιο.

Ο Miller αποκάλυψε επίσης πως σχεδιάζει να εκμεταλλεύτει τις ημέρες αυτές για να εξετάσει το χέρι του με πιθανότητα να το χειρουργήσει μάλιστα καθώς υποφέρει από το πιο συνηθισμένο πρόβλημα των αναβατών... πόνο στον πήχη του χεριού 

 

Ετικέτες

MotoGP, Assen Practice: Bezzecchi ξανά πρώτος - Όλες οι ιαπωνικές μοτοσυκλέτες εκτός δεκάδας - Highside για Alex Marquez

Acosta τρίτος, M. Marquez έκτος και Martin ένατος
bez
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/6/2026

Ο Marco Bezzecchi συνέχισε από εκεί που σταμάτησε στο FP1, καθώς ήταν και πάλι ο ταχύτερος με τον Raul Fernandez να ακολουθεί. Μάλιστα στις τέσσερις πρώτες θέσεις είδαμε τρεις Aprilia, ενώ καμία Honda και Yamaha δεν κατάφεραν να μπουν στη δεκάδα.

Η θερμοκρασία στην Ολλανδία είναι αρκετά υψηλή, κάτι που δεν βοήθησε ούτε τους αναβάτες, αλλά ούτε και τα ελαστικά για να αποδώσουν στο μέγιστο. Στο ξεκίνημα των δοκιμών ο Bezzecchi έδωσε τον ρυθμό με 1:32:275, ενώ αμέσως μετά έγραψε 1:32:145. Πίσω του κι από κοντά ήταν ο Pedro Acosta, με τους υπόλοιπους αναβάτες να είναι μακριά, πάνω από μισό δευτερόλεπτο από τον πρώτο.

Στην συνέχεια ο Jorge Martin έκανε έναν πολύ γρήγορο γύρο και ήταν ο μόνος αναβάτης ως τότε που έγραψε 1:31, για λίγο όμως, αφού Bezzecchi και Fernandez πέρασαν μπροστά. Fermin Aldeguer, Acosta και Ai Ogura έκλειναν την πρώτη εξάδα.

Τότε ο Ai Ogura, που είναι σε εξαιρετική κατάσταση, έγραψε 1:31:443 και πέρασε μπροστά από όλους! Αυτό αυτόματα σήμαινε εκείνη τη στιγμή πως τέσσερις Aprilia βρίσκονταν στις τέσσερις πρώτες θέσεις!

Είκοσι λεπτά πριν το τέλος των δοκιμών, ο Marc Marquez έβαλε μαλακό ελαστικό και έγραψε τον τρίτο καλύτερο χρόνο, μπαίνοντας ανάμεσα στα Aprilia και λίγο αργότερα ο Acosta πέρασε τέταρτος, την ώρα που ο Aldeguer είχε πτώση, από την οποία μάλιστα πιθανώς τραυματίστηκε.

Μπαίνοντας στα τελευταία δέκα λεπτά των δοκιμών ο Bezzecchi έγραψε 1:31:123, ο Fernandez πέρασε δεύτερος και ο Alex Marquez τρίτος, ενώ την ώρα εκείνη ο Pecco Bagnaia ήταν 17ος.

Πτώση είχε ο Martin με πολλά χιλιόμετρα, αλλά ευτυχώς ήταν ανώδυνη για τον Ισπανό, όμως ο Alex Marquez είχε κι εκείνος πτώση και πιθανώς ο Ισπανός να έχει τραυματιστεί ξανά, αφού δεν έχει αναρρώσει πλήρως από τον προηγούμενο τραυματισμό του, με την κόκκινη σημαία να κάνει την εμφάνισή της.

Στο τέλος ο Bagnaia μπήκε στην 10άδα πετυχαίνοντας τον 5ο καλύτερο χρόνο, ενώ εκτός δεκάδας έμειναν οι Diogo Moreira, Fabio Quartararo και Luca Marini, κάτι που σημαίνει πως θα τους δούμε αύριο στο Q1.

Ας δούμε παρακάτω τον καλύτερο χρόνο ανά αναβάτη με τους δέκα πρώτους να προκρίνονται στο Q2.

Θέση

Αναβάτης

Ομάδα

Χρόνος

1

Marco Bezzecchi

Aprilia Racing

1:31.12

2

Raul Fernandez

SuperFile Trackhouse MotoGP Team

1:31.30

3

Pedro Acosta

Red Bull KTM Factory Racing

1:31.31

4

Ai Ogura

SuperFile Trackhouse MotoGP Team

1:31.36

5

Francesco Bagnaia

Ducati Lenovo Team

1:31.38

6

Marc Marquez

Ducati Lenovo Team

1:31.44

7

Fabio Di Giannantonio

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1:31.46

8

Enea Bastianini

Red Bull KTM Tech3

1:31.58

9

Jorge Martin

Aprilia Racing

1:31.63

10

Alex Marquez

BK8 Gresini Racing MotoGP

1:31.70

11

Franco Morbidelli

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1:31.72

12

Joan Mir

Honda HRC Castrol

1:31.82

13

Diogo Moreira

Pro Honda LCR

1:31.85

14

Fermin Aldeguer

BK8 Gresini Racing MotoGP

1:31.86

15

Fabio Quartararo

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1:32.08

16

Maverick Viñales

Red Bull KTM Tech3

1:32.30

17

Alex Rins

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1:32.37

18

Luca Marini

Honda HRC Castrol

1:32.40

19

Jack Miller

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1:32.42

20

Toprak Razgatlioglu

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1:32.59

21

Brad Binder

Red Bull KTM Factory Racing

1:32.82

22

Augusto Fernandez

Yamaha Factory Racing

1:33.11

23

Cal Crutchlow

Castrol Honda LCR

1:33.21