MotoGP: Marc Marquez – «Δεν πηγαίνω KTM αλλά θα είναι οι Ν.1 πολύ γρήγορα»

Η βελτίωσή τους είναι εξαιρετική
MotoGP: Marc Marquez – «Δεν πηγαίνω KTM αλλά θα είναι οι Ν.1 πολύ γρήγορα»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/8/2023

Η φετινή «silly season» που έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό επηρεάζει και την επόμενη σεζόν όπου μεγάλο ερωτηματικό αποτελεί ο Marc Marquez και η Honda με το πιθανότερο σενάριο να είναι το τέλος της μακρόχρονης συνεργασίας τους, ακόμη και νωρίτερα.

Σε αυτή την περίπτωση η Red Bull KTM είναι μία δυνατή υποψηφιότητα για τον Marc Marquez αλλά σε συνέντευξή του στην ServusTV ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη premier κατηγορία, ξεκαθάρισε πως συζητά μόνο για το τώρα και πως έχει συμβόλαιο έως του χρόνου.

Ωστόσο συνέχισε τον συλλογισμό του χωρίς να διστάζει καθόλου να αποδώσει τα εύσημα στην ΚΤΜ προβλέποντας ένα λαμπρό μέλλον για εκείνους:

«Πόσο έχει βελτιωθεί η KTM… γιατί όταν ξεκίνησαν ήταν πολύ πίσω και τώρα είναι ο νούμερο 2 κατασκευαστής στο παγκόσμιο πρωτάθλημα! Αλλά θα είναι σύντομα οι Ν.1, πολύ πιο γρήγορα από όσο υπολογίζει ο κόσμος. Σε έναν τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον η φιλοδοξία είναι βασική παράμετρος επιτυχίας και η KTM την έχει. Έχει αυτή την ώθηση. Έχουν πάρει τις σωστές αποφάσεις με τους μηχανικούς, με τους αναβάτες με την ομάδα. Πιστεύω πως ό,τι έχουν καταφέρει είναι φανταστικό».

MotoGP Βραζιλία: Άνοιξε τρύπα στο κέντρο της πίστας πριν τον Sprint!

Μεταφέρθηκαν μετά τον Sprint οι Moto2 και Moto3
MotoGP Βραζιλία: Άνοιξε τρύπα στο κέντρο της πίστας πριν τον Sprint!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/3/2026

Δεν σταματά να δίνει ειδήσεις η μετάβαση των MotoGP εκ νέου στην Βραζιλία και ενώ οι κατακτήτριες δοκιμές των MotoGP κατάφεραν να γίνουν κανονικά, οι ζημιές στο υπέδαφος από την βροχή των προηγούμενων ημερών, βγήκαν αμέσως μετά με τον πιο εμφατικό τρόπο, ανοίγοντας τρύπα στο κέντρο της πίστας.

Οι τεχνικοί σταμάτησαν τις δοκιμές και αμέσως τετραγώνισαν την λακκούβα σκάβοντας κατά μήκος του προβλήματος στο υπόστρωμα, προχωρώντας βήμα, βήμα.

Αναγνώριση του μεγέθους του προβλήματος και έπειτα απόφαση για το πώς θα γίνει η αποκατάσταση. Ήδη το ζήτημα έφερε είκοσι λεπτά καθυστέρηση στον Sprint με την κατάταξη των υπολοίπων να μεταφέρεται για μετά.

Σε κάθε περίπτωση το πρόβλημα αυτό δεν θα έπρεπε να εμφανιστεί, όμως παραμένει εντυπωσιακό το πόσο γρήγορα προχώρησαν στις επισκευές.

UPDATE:
Τελικά θα χρειαστεί ακόμη περισσότερος χρόνος, όμως έχουμε βέβαιη ώρα έναρξης του Sprint:
Στις 21:00 ώρα Ελλάδας ανοίγει η pit lane και 21:20 θα έχουμε εκκίνηση του Sprint!

Ετικέτες