MotoGP Marquez: «Ήταν ξεκάθαρος: Θα αποσυρθεί το 2024 αν δεν αρχίσει να ευχαριστιέται οδήγηση»

Ο Alex Marquez ξεκαθαρίζει πως δεν υπάρχουν περιθώρια για τον Marc
MotoGP Marquez: «Ήταν ξεκάθαρος: Θα αποσυρθεί το 2024 αν δεν αρχίσει να ευχαριστιέται οδήγηση»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/10/2023

Κάθε πιθανό σενάριο για την επιλογή του Marquez να συνάψει μονοετές συμβόλαιο με την Gresini έχει ουσιαστικά ειπωθεί, γιατί όπως είπε και ο Bagnaia πριν από δύο μέρες, ο κόσμος μιλά περισσότερο από αυτό που θα έπρεπε.

Τα επικρατέστερα σενάρια που μόνο του κατέληξε το κοινό, είναι πως το 2025 θα επιστρέψει στην Honda ή πως θα πάει στην KTM. Ωστόσο ο Alex Marquez ξεκαθαρίζει πως και τα δύο είναι μακριά από την πραγματικότητα.

«Ο Marc ήταν απόλυτα ξεκάθαρος, μου είπε πως αν δεν αρχίσει να ευχαριστιέται την οδήγηση θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση».

«Ναι ακριβώς αυτό, είναι μία πιθανότητα. Θέλει να δει αν θα αρχίσει να βλέπει την αγωνιστική δράση ως ευχαρίστηση, όπως ήταν πάντα και πως μπορεί να είναι ξανά γρήγορος μετά τον τραυματισμό του. Εγώ δεν έχω αμφιβολία για αυτό, αλλά έχει εκείνος. Και είναι δικαιολογημένη η αμφιβολία του, γιατί έπαθα ακριβώς το ίδιο με την Honda πριν πάω στην Gresini».

«Πιστεύω πως στην δοκιμή της Valencia, μόλις με μία ημέρα στην σέλα της Ducati θα ξανά δει την χαρά της οδήγησης και κάθε τέτοια σκέψη θα φύγει από το μυαλό του».

MotoGP Marquez: «Ήταν ξεκάθαρος: Θα αποσυρθεί το 2024 αν δεν αρχίσει να ευχαριστιέται οδήγηση»
Ο Alex Marquez πιστεύει πως ο Marc θα σταματήσει να σκέφτεται έτσι, την στιγμή που θα ανέβει στην Ducati

Ο ίδιος ο Marquez μετρά πλέον τους αγώνες για να φύγει από την Honda καθώς σημείωσε πως οι πτώσεις και στους δύο αγώνες του Σαββατοκύριακου ήρθαν να προστεθούν στην λίστα της φετινής χρονιάς, τελειώνοντας την φράση του με το: «τέλος, άλλοι πέντε αγώνες».

Συγκεκριμένα για τον αγώνα της Ινδονησίας, ο Marc τόνισε: «Αυτό το Σαββατοκύριακο κάναμε πισωγύρισμα. Συνήθως υπάρχει εξέλιξη, όχι βήματα προς τα πίσω. Στον αγώνα της Ινδίας πήραμε κουράγιο, είμασταν λίγο περισσότερο με τους πρώτους και αυτό φέρνει την διάθεση για ρίσκο. Τώρα είναι ξανά η ώρα να επιστρέψουμε στην ψυχολογική κατάσταση του Silverstone, του Montmelo, να κάνουμε ένα βήμα πίσω και από εδώ και πέρα να τερματίζουμε στους αγώνες».

Σίγουρα λοιπόν οι δοκιμές στην Valencia είναι κάτι που ο Marc Marquez ανυπομονεί να ζήσει καθώς μπορεί να του δώσει απαντήσεις καριέρας, όχι απλά για την επόμενη σεζόν…

RED BULL ROMANIACS 2025 - MOTODYNAMICS RALLY Team: Εξαιρετικά αποτελέσματα στην 1η συμμετοχή!

Σε έναν από τους δυσκολότερους αγώνες παγκοσμίως!
1015_KARAMPELAS
Από τον

Παύλο Καρατζά

1/8/2025

Η πρώτη συμμετοχή της MOTODYNAMICS RALLY Team στον ίσως δυσκολότερο Hard Enduro/Rally αγώνα του κόσμου, το RED BULL ROMANIACS, ολοκληρώθηκε με δυνατές στιγμές, έντονα συναισθήματα και σπουδαίες επιδόσεις.

Εμείς από την πλευρά μας σας ενημερώναμε καθημερινά για τα αποτελέσματα και τις εξελίξεις του σκληροτράχηλου αγώνα, που είχε και ελληνικό άρωμα.

Η ομάδα συμμετείχε στην κατηγορία Adventure Ultimate με δύο Yamaha Ténéré 700 GYTR και αναβάτες τον δικό μας συντάκτη Κίμωνα Καράμπελα #1015 και τον Ρουμάνο Krisztian Tompa #1014, δίνοντας το "παρών" σε έναν από τους πιο σκληρούς αγώνες του παγκόσμιου off-road.

Η αρχή ήταν εντυπωσιακή: στον “πρόλογο” – μια μέρα ανοιχτή στο κοινό που ανυπομονούσε να απολαύσει επιδόσεις και θέαμα μέσα στην καρδιά της Sibiu – ο Καράμπελας κατέκτησε την 5η θέση και ο Tompa την 8η, βάζοντας τις βάσεις για μια δυνατή πορεία.

Κάθε μέρα στα βουνά των Καρπαθίων ήταν μια πραγματική πρόκληση. Βράχια, λάσπη, πυκνή βλάστηση, σκοτεινά μονοπάτια, απότομες υψομετρικές διαφορές και ακραία τερέν δοκίμαζαν αναβάτες και μοτοσικλέτες σε κάθε κατηγορία. Η ομάδα ανταποκρίθηκε με πάθος, ψυχραιμία και αντοχή.

Η αγωνιστική πορεία εξελισσόταν εξαιρετικά, με συνεχή βελτίωση στους χρόνους και σταθερά υψηλό ρυθμό, μέχρι που μια άτυχη στιγμή για τον Ρουμάνο Krisztian Tompa τον υποχρέωσε να εγκαταλείψει, ενώ βρισκόταν στην 3η θέση της γενικής κατάταξης – μόλις λίγα λεπτά πίσω από τα μεγαλύτερα ονόματα του παγκόσμιου Hard Enduro.

Ο Έλληνας αναβάτης Κίμωνας Καράμπελας, με σταθερή και μαχητική παρουσία σε όλα τα σκέλη του αγώνα, έφτασε και αυτός στην 3η θέση της γενικής, όμως την τελευταία ημέρα μια ποινή 5 λεπτών, λόγω υπέρβασης του ορίου ταχύτητας, τον κατέταξε τελικά στην 6η θέση overall. Η επίδοσή του αποτελεί μια σπουδαία προσωπική και εθνική επιτυχία, σε έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες του κόσμου.

Για τη MOTODYNAMICS RALLY Team, το RED BULL ROMANIACS δεν ήταν απλώς ένας αγώνας. Ήταν μια εμπειρία ζωής: γεμάτη ένταση, αδρεναλίνη, ανατροπές, απογοητεύσεις, αλλά και μεγάλες στιγμές χαράς και υπερηφάνειας. Ήταν η επιβεβαίωση της δυναμικής της ομάδας, με σύμμαχο την αξιόπιστη και σκληροτράχηλη Yamaha Ténéré 700 GYTR.

Η MOTODYNAMICS RALLY Team συνεχίζει το ταξίδι της, πιο ώριμη, πιο έμπειρη, πιο δυνατή!