MotoGP: Με Iannone στην Aprilia τελειώνουν οι ανοικτές πόρτες για Pedrosa

Πληθαίνουν οι φήμες για έξοδο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/6/2018

Ο Andrea Iannone υπέγραψε ένα αναμενόμενο συμβόλαιο με την Aprilia για τις επόμενες δύο σεζόν, οπότε με την αναβάθμιση του Petrucci σε εργοστασιακό αναβάτη και την επίσης αναμενόμενη άνοδο του Joan Mir στην ομάδα της Suzuki, πρόκειται σύντομα να κλείσει ο κύκλος μίας από τις πιο έντονες μεταγραφικές περιόδους που ξεκίνησε από τον περασμένο Νοέμβριο. Αυτό αφήνει τον Pedrosa δίχως εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, με τις φήμες της εξόδου από τους αγώνες να αυξάνονται όσο περνούν οι ημέρες.

Ο ίδιος ο Pedrosa περιμένει τον επόμενο αγώνα στην Ισπανία για να ανακοινώσει την πορεία του στο μέλλον, λέγοντας χαρακτηριστικά πως είναι ώρα για νέες προκλήσεις. Είναι μία δήλωση που αφήνει περισσότερες πιθανότητες για την μετακίνησή του στο WSBK παρά για μία ολοκληρωτική αποχώρηση από τους αγώνες, όπως επίσης και για την συνέχεια με κάποια δορυφορική ομάδα. Ιδιαίτερα υπό το πρίσμα της Yamaha που έχει ακριβώς αυτή την ανάγκη.

Η έντονη μεταγραφική περίοδος, η φετινή “silly season” έχει πλέον ολοκληρωθεί σε μεγάλο βαθμό και πρόκειται να τερματίσει και επίσημα σε λίγες ημέρες, πριν τον αγώνα της Καταλονίας…

Ετικέτες

MotoGP Ουγγαρία - Balaton Park: Ο Pol Espargaro αντικαθιστά τον Vinales

Ο αναβάτης δοκιμών της KTM θα αγωνιστεί με την Tech3 στην Ουγγαρία
Espargaro
Από τον

Παύλο Καρατζά

20/8/2025

Ο Maverick Vinales ταξίδεψε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στην Αυστρία, όμως δεν ήταν έτοιμος μετά τον τραυματισμό του και αποφάσισε να μην αγωνιστεί. Μάλιστα, ο Ισπανός δεν θα αγωνιστεί ούτε στην Ουγγαρία και στην θέση του θα αγωνιστεί ο Pol Espargaro.

Ο Pol Espargaro αγωνίστηκε και στο Brno που πήρε την 9η θέση και αυτή θα είναι η δεύτερή του εμφάνιση για φέτος. Ο δοκιμαστής της Red Bull KTM έχει μάλιστα κάνει δοκιμές στη νέα πίστα Balaton Park, κάτι που θα μπορούσε να αποδειχθεί μεγάλο πλεονέκτημα.

Ο Pol Espargaro δήλωσε: “Είναι δύσκολο για τον Maverick να χάσει έναν άλλο αγώνα, αλλά είδαμε στην Αυστρία ότι χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να αναρρώσει και είναι σημαντικό να σκέφτεσαι το MotoGP όταν είσαι 100% έτοιμος. Το ξέρω πολύ καλά αυτό! Επαναλαμβάνω αυτό που είπα στην Τσεχία: κάνει καταπληκτική δουλειά για την ομάδα και αξίζει να συνεχίσει να απολαμβάνει τη μοτοσυκλέτα, όπως έκαναν και οι άλλοι. Ελπίζω να επιστρέψει το συντομότερο δυνατό. Αυτή τη στιγμή εστιάζουμε στην Ουγγαρία και δεν είναι εύκολο να αλλάξεις το «τσιπ» του δοκιμαστή με το «τσιπ» του αναβάτη MotoGP, με το επίπεδο που έχει αυτή τη στιγμή η κατηγορία και με το ρυθμό που έχουν οι άλλοι. Πρόσφατα πραγματοποιήσαμε μερικές δοκιμές και βλέπουμε ότι σημειώσαμε μεγάλη πρόοδο. Είμαι χαρούμενος που μπορώ να βοηθήσω ξανά την ομάδα και το εργοστάσιο συμμετέχοντας στον αγώνα αυτό το Σαββατοκύριακο και όπως πάντα, αυτό θα προσθέσει αξία στη δουλειά μας πίσω από τα παρασκήνια και στους αγώνες. Θα πρέπει να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας και να προετοιμαστούμε για αυτή τη νέα πρόκληση στο Balaton Park”.