MotoGP: Με Iannone στην Aprilia τελειώνουν οι ανοικτές πόρτες για Pedrosa

Πληθαίνουν οι φήμες για έξοδο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/6/2018

Ο Andrea Iannone υπέγραψε ένα αναμενόμενο συμβόλαιο με την Aprilia για τις επόμενες δύο σεζόν, οπότε με την αναβάθμιση του Petrucci σε εργοστασιακό αναβάτη και την επίσης αναμενόμενη άνοδο του Joan Mir στην ομάδα της Suzuki, πρόκειται σύντομα να κλείσει ο κύκλος μίας από τις πιο έντονες μεταγραφικές περιόδους που ξεκίνησε από τον περασμένο Νοέμβριο. Αυτό αφήνει τον Pedrosa δίχως εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, με τις φήμες της εξόδου από τους αγώνες να αυξάνονται όσο περνούν οι ημέρες.

Ο ίδιος ο Pedrosa περιμένει τον επόμενο αγώνα στην Ισπανία για να ανακοινώσει την πορεία του στο μέλλον, λέγοντας χαρακτηριστικά πως είναι ώρα για νέες προκλήσεις. Είναι μία δήλωση που αφήνει περισσότερες πιθανότητες για την μετακίνησή του στο WSBK παρά για μία ολοκληρωτική αποχώρηση από τους αγώνες, όπως επίσης και για την συνέχεια με κάποια δορυφορική ομάδα. Ιδιαίτερα υπό το πρίσμα της Yamaha που έχει ακριβώς αυτή την ανάγκη.

Η έντονη μεταγραφική περίοδος, η φετινή “silly season” έχει πλέον ολοκληρωθεί σε μεγάλο βαθμό και πρόκειται να τερματίσει και επίσημα σε λίγες ημέρες, πριν τον αγώνα της Καταλονίας…

Ετικέτες

MotoGP: Ducati & Pecco Bagnaia - Τελειώνει η υπομονή του Ιταλού

Απογοητευτική χαρακτήρισε την εμφάνισή του ο Gigi Dall’Igna
Ducati - Pecco Bagnaia
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/8/2025

Ο Pecco Bagnaia μπορεί να είναι τρίτος στην γενική κατάταξη του MotoGP, όμως έχει μόλις μία νίκη την φετινή χρονιά και απέχει 197 βαθμούς από τον πρωτοπόρο και team-mate του Marc Marquez.

Η απόδοση του Bagnaia παρουσιάζει φθίνουσα πορεία και χαρακτηριστικό είναι πως στους 5 πρώτους γύρους του πρωταθλήματος είχε συγκεντρώσει 140 βαθμούς, ενώ στους 5 τελευταίους κατάφερε να μαζέψει μόλις 75!

Πολλοί περίμεναν πως στον αγώνα της Αυστρίας ήταν μία καλή ευκαιρία για να ανακάμψει καθώς είχε κερδίσει τις τρεις τελευταίες σεζόν εδώ, όμως τα πράγματα δεν πήγαν ακριβώς έτσι και τερμάτισε μόλις στην 8η θέση. Μάλιστα ο γενικός διευθυντής της Ducati, Gigi Dall’Igna είπε πως αυτή ήταν μία χαμένη ευκαιρία για τον Bagnaia και χαρακτήρισε την εμφάνισή του ως απογοητευτική.

Σε συνέντευξή του, ο Bagnaia εξέφρασε την απογοήτευσή του για την τρέχουσα κατάσταση, δηλώνοντας πως τελειώνει η υπομονή του και πως δίνει τα πάντα, αλλά δυσκολεύεται να μείνει κοντά με τους υπόλοιπους, καθώς ο Marc Marquez και ο Bezzecchi τα πήγαιναν καλύτερα στο φρενάρισμα, στις εισόδους στις στροφές και στις εξόδους.

Στην συνέχεια δήλωσε: “Και ξέρω ότι είναι καλοί αναβάτες, αλλά το να τερματίζω 12 δευτερόλεπτα πίσω σε μια πίστα όπου πάντα έκανα τη διαφορά είναι κάτι που απλά δεν καταλαβαίνω. Και δεν θα το καταλάβω”.

Απέφυγε να ρίξει ευθύνη απευθείας στην ομάδα ή να στρέψει τα βλέμματα προς την κατεύθυνση που θεωρεί πως υπάρχουν απαντήσεις αλλά ξεκαθάρισε πως περιμένει απαντήσεις από την Ducati, τόσο για το πρόβλημα με τα ελαστικά της Michelin στον Sprint, όσο και με το γεγονός -όπως το προσδιόρισε- πως μπορούσαν όλοι να επιταχύνουν εκτός από τον ίδιο, σημείο που θέλει απαντήσεις από την Ducati.