MotoGP: Με Iannone στην Aprilia τελειώνουν οι ανοικτές πόρτες για Pedrosa

Πληθαίνουν οι φήμες για έξοδο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/6/2018

Ο Andrea Iannone υπέγραψε ένα αναμενόμενο συμβόλαιο με την Aprilia για τις επόμενες δύο σεζόν, οπότε με την αναβάθμιση του Petrucci σε εργοστασιακό αναβάτη και την επίσης αναμενόμενη άνοδο του Joan Mir στην ομάδα της Suzuki, πρόκειται σύντομα να κλείσει ο κύκλος μίας από τις πιο έντονες μεταγραφικές περιόδους που ξεκίνησε από τον περασμένο Νοέμβριο. Αυτό αφήνει τον Pedrosa δίχως εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, με τις φήμες της εξόδου από τους αγώνες να αυξάνονται όσο περνούν οι ημέρες.

Ο ίδιος ο Pedrosa περιμένει τον επόμενο αγώνα στην Ισπανία για να ανακοινώσει την πορεία του στο μέλλον, λέγοντας χαρακτηριστικά πως είναι ώρα για νέες προκλήσεις. Είναι μία δήλωση που αφήνει περισσότερες πιθανότητες για την μετακίνησή του στο WSBK παρά για μία ολοκληρωτική αποχώρηση από τους αγώνες, όπως επίσης και για την συνέχεια με κάποια δορυφορική ομάδα. Ιδιαίτερα υπό το πρίσμα της Yamaha που έχει ακριβώς αυτή την ανάγκη.

Η έντονη μεταγραφική περίοδος, η φετινή “silly season” έχει πλέον ολοκληρωθεί σε μεγάλο βαθμό και πρόκειται να τερματίσει και επίσημα σε λίγες ημέρες, πριν τον αγώνα της Καταλονίας…

Ετικέτες

MotoGP: O Jack Miller ανιχνεύει την μεγαλύτερη δυσκολία της Yamaha M1

Ο Αυστραλός εντόπισε το σημαντικότερο πρόβλημα της Yamaha μετά το απογοητευτικό GP της Αυστρίας
Jack Miller on Yamaha difficulties
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/8/2025

Η Yamaha πέρασε έναν εφιαλτικό αγώνα στο Red Bull Ring, με τους τέσσερις αναβάτες της να τερματίζουν τελευταίοι και να συγκεντρώνουν μόλις έναν βαθμό. Ο Jack Miller μίλησε ανοιχτά για το βασικό ζήτημα που αντιμετώπισε, το οποίο, όπως τόνισε, δεν είναι άλλο από την έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος.

Ο Miller, που ολοκλήρωσε τον αγώνα στη 18η θέση χωρίς βαθμούς για πρώτη φορά μετά το Mugello, εξήγησε: “Δεν υπάρχουν πολλά να πω μετά από ένα τόσο δύσκολο Σαββατοκύριακο. Ειλικρινά, είναι απογοητευτικό. Για τους πρώτους πέντε γύρους ένιωθα κάπως "καλά" εννοώντας ότι η πρόσφυση ήταν σε ανεκτό επίπεδο. Όμως αυτή ήταν η πρόσφυση που κανονικά θα έπρεπε να έχουμε στο τέλος ενός αγώνα, όχι στην αρχή. Κι εδώ δεν την είχαμε ποτέ”.

Στη συνέχεια, ο Αυστραλός τόνισε το τεχνικό πρόβλημα που αντιμετώπισε η Yamaha με το συγκεκριμένο ελαστικό:
“Είναι ξεκάθαρο ότι η μοτοσυκλέτα μας δεν δουλεύει με αυτό το πίσω ελαστικό και τη συγκεκριμένη κατασκευή. Δεν υπάρχει τρόπος να λειτουργήσει σωστά. Δοκίμασα τα πάντα, από το να ανεβάζω νωρίς σχέσεις μέχρι να είμαι όσο πιο υπομονετικός γίνεται με το γκάζι, αλλά μόλις ξεπεράσεις τα 120 km/h, εκεί που κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει αρκετή φόρτιση στον πίσω τροχό, η μοτοσυκλέτα αρχίζει να σπινάρει τρελά στην ευθεία και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα”.

Και κατέληξε, “Το μπροστινό μέρος της M1 είναι φανταστικό, αλλά το πίσω είναι ο περιορισμός. Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να καταλάβουμε πώς θα το βελτιώσουμε”.

Μετά την Αυστρία, ο Miller βρίσκεται στη 17η θέση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP, έναν βαθμό πίσω από τον Ai Ogura και δέκα μπροστά από τον Joan Mir.