MotoGP: Το Motegi παραμένει στο αγωνιστικό πρόγραμμα έως το 2030

Επιβεβαιώθηκε η ανανέωση της για πέντε ακόμη σεζόν
MotoGP Motegi til 2030
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/7/2025

Το MotoGP θα περιλαμβάνει στο αγωνιστικό του πρόγραμμα και στο μέλλον το Mobility Resort Motegi έως το 2030 με τους ιθύνοντες της ιαπωνικής πίστας να επεκτείνουν τη συνεργασία τους με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για πέντε ακόμη χρόνια.

Με το πλήρες καλεντάρι του 2026 να αναμένεται σύντομα, οι φίλαθλοι μπορούν να υπολογίζουν για ακόμη πέντε χρόνια στο Ιαπωνικό Grand Prix ως ένα από τα κορυφαία αγωνιστικά γεγονότα εκτός Ευρώπης. Δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει ένας αγώνας του MotoGP στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου από το πρόγραμμα και ήταν μόνο θέμα χρόνου να ανακοινωθεί η ανανέωση της συνεργασίας.

Τσουγιόσι Σάιτο, Πρόεδρος της Honda Mobilityland Corporation:
“Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ανακοινώνουμε ότι θα φιλοξενούμε το MotoGP Ιαπωνίας στο Mobility Resort Motegi και μετά το 2026. Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ειλικρινείς μας ευχαριστίες προς τον κύριο Carmelo Ezpeleta, τη Dorna Sports και όλους όσους συνέβαλαν καθοριστικά στην επέκταση αυτού του συμβολαίου φιλοξενίας.

Θα συνεχίσουμε να στοχεύουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού και στη βιώσιμη διαχείριση των διοργανώσεων. Αξιοποιώντας το πλούσιο φυσικό περιβάλλον του Motegi, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να παρουσιάζουμε Grand Prix που θα μπορούν να απολαύσουν ακόμη περισσότεροι φίλαθλοι. Σε συνεργασία με τους τοπικούς κατοίκους των επαρχιών Tochigi και Ibaraki, την πόλη Motegi και διάφορες κρατικές υπηρεσίες, ελπίζουμε να προσφέρουμε ακόμη πιο ελκυστικά Grand Prix από ό,τι πριν.”

Carmelo Ezpeleta, CEO της Dorna Sports:
“Η Ιαπωνία είναι σημαντική για το MotoGP. Το Motegi πάντα προσφέρει ένα φανταστικό θέαμα και αποτελεί σημείο αναφοράς στο καλεντάρι για την οργάνωση της διοργάνωσης. Οι Ιάπωνες φίλοι του MotoGP είναι απίστευτα ενημερωμένοι και είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιβεβαιώνουμε ότι θα αγωνιζόμαστε μαζί τους έως το 2030.”

Fabio Quartararo vs Maxime Renaux σε πίστα Motocross, MotoGP vs MXGP! - Απολαυστικό βίντεο

“Τι πριμ πήρες πέρυσι από τη Yamaha; Μια Lamborghini Urus. Εγώ μια μπαγκέτα και μια κόκα-κόλα”
Fabio Quaratararo - Maxime Renaux
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/3/2025

Δείτε το πρώτο από δυο βίντεο της Yamaha Racing, με τους εργοστασιακούς Fabio Quaratararo (MotoGP) και Maxime Renaux (MXGP) να δοκιμάζουν ο ένας την αγωνιστική μοτοσυκλέτα του άλλου! Αρχικά ο Fabio οδηγεί σε πίστα Motocross τη μοτοσυκλέτα προπόνησής του δίπλα στον Renaux, και κατόπιν ανεβαίνει στην “κούτσουρο” αγωνιστική YZ450FM του Renaux. Τέλος, οι δυο τους βρίσκονται αντιμέτωποι με το χρονόμετρο, ενώ έπεται η δοκιμή δρόμου, με τον Renaux να ανεβαίνει στη σέλα της YZR-M1!

Το βίντεο που γύρισε η Yamaha Racing έχει απολαυστικούς, όσο και καυστικούς, διαλόγους, μπηχτές και αστεία μεταξύ Fabio και Maxime, ανταγωνιστικότητα, ακόμα και μια τούμπα του Renaux, όπου ο αναβάτης της Yamaha αναφέρει “I run out of talent”, και… “’έπεσα σαν κουρ*αδα στη στροφή”!

Οι δυο Γάλλοι αναβάτες αστειεύονται για τα πριμ που λαμβάνουν (εσύ Urus, εγώ μπαγκέτα), για το ακριβό ρολόι του Fabio (“με Πατέκ κάνεις Motocross εσύ;” “Ναι, είναι το νέο μου Garmin!”), ενώ ειδικά ο Maxime είναι ανταγωνιστικός όσο δεν πάει, παίζοντας με τον Fabio και προσπαθώντας να τον περνάει “φίλερ” στις στροφές -εκεί έπεσε.

Κι όταν ήρθε η ώρα για το χρονόμετρο, ο Maxime γύρισε 16 δευτερόλεπτα ταχύτερα στον γύρο από τον Fabio, διαφορά που εκ πρώτης όψεως δείχνει μεγάλη, όμως σε δεύτερο πλάνο δεν είναι καθόλου άσχημος ο χρόνος για τον αναβάτη MotoGP, απέναντι στον πιλότο που φέτος χτυπάει τίτλο στο MXGP.

Απολαύστε το βίντεο, και ετοιμαστείτε για τη… ρεβάνς του Fabio στην άσφαλτο.