MotoGP – O Quartararo ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του grid μετά το νέο του συμβόλαιο

Λίγο ακόμη και θα έφτανε την αμοιβή του Marc Marquez όταν ο Ισπανός αγωνιζόταν στην Honda
motomag MotoGP – O Quartararo ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του grid μετά το νέο του συμβόλαιο
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

8/4/2024

Η επέκταση του συμβολαίου του Fabio Quartararo με την ομάδα της Yamaha για την οποία διαβάσατε στο ΜΟΤΟ έβαλε τέλος στις φήμες αποχώρησης από την ιαπωνική ομάδα με τον Γάλλο να γίνεται o πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του MotoGP.

Το νέο διετές συμβόλαιο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2021 εκτός ότι δίνει μία σταθερότητα στον αναβάτη της Yamaha προσφέρει ταυτόχρονα κατακόρυφη αύξηση των αποδοχών που θα λαμβάνει ετησίως σε σχέση με το παρελθόν.

Ο Quartararo θα λαμβάνει ούτε λίγο ούτε πολύ 12 εκατομμύρια ευρώ ετησίως χωρίς να υπολογίζουμε τα μπόνους από την Yamaha και έτσι γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του grid. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως ο Fabio θα παίρνει διπλάσιο μισθό από το πρωταθλητή Pecco Bagnaia της Ducati ωστόσο και πάλι δεν θα φτάνει τις ετήσιες αποδοχές που έπαιρνε ο Marc Marquez όταν αγωνιζόταν με την Repsol Honda.

Η εξέλιξη αυτή χαροποίησε τόσο την ομάδα της Yamaha όσο και τον Fabio ωστόσο έβαλε σε νέους μπελάδες την ομάδα της Aprilia καθώς η ιταλική εταιρεία είχε κάνει πρόταση στον Γάλλο για να ενταχθεί στην ομάδα από το 2025. Ο Quartararo είπε το όχι στην Aprilia καθώς τα χρήματα που έδινε η ιταλική εταιρεία ήταν στα 4 εκατομμύρια ευρώ ετησίως και λίγο αργότερα όπως διαβάσατε υπέγραψε με τους Ιάπωνες.

Ο παχυλός μισθός που θα λαμβάνει από το 2025 ο Quartararo ελπίζουμε να συνοδευθεί και με τα ανάλογα αποτελέσματα αν και για να είμαστε ειλικρινείς αυτό δεν είναι στο χέρι του αναβάτη αλλά στα χέρια των μηχανικών της Yamaha.

MotoGP – O Quartararo ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του grid μετά το νέο του συμβόλαιο

 

Ετικέτες

MotoGP: Η Yamaha άκουσε το τελεσίγραφο του Jack Miller και ανανέωσε

Ο Αυστραλός εξασφάλισε την ανανέωση για το 2026 μετά το τελεσίγραφο του
Jack Miller signs fo 2026
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/8/2025

Μετά από έντονες πιέσεις, ο Jack Miller εξασφάλισε τη θέση του στην Pramac Yamaha για το 2026, αφήνοντας εκτός πλάνων τον Miguel Oliveira.

Η Yamaha κατέληξε στην απόφαση να ανανεώσει το συμβόλαιο του Jack Miller για ακόμη μία σεζόν, διατηρώντας τον στην Pramac μαζί με τον rookie Toprak Razgatlioglu. Η συμφωνία κλείδωσε λίγες ώρες αφότου ο Αυστραλός ζήτησε ξεκάθαρη απάντηση για το μέλλον του, προειδοποιώντας ότι είχε προτάσεις από «άλλα πρωταθλήματα», με πιο σοβαρή εκείνη της BMW για το WorldSBK.

Η εμπειρία του Miller, που έχει αγωνιστεί με Ducati (2018–2022) και KTM (2023–2024) –και οι δύο με V4 κινητήρες– θεωρείται πολύτιμη για τη Yamaha, η οποία ετοιμάζει το δικό της V4 πρωτότυπο για το 2026, εγκαταλείποντας την παραδοσιακή εν σειρά δίαταξη.

Η απόφαση σημαίνει ότι η Yamaha θα ενεργοποιήσει τη ρήτρα επίδοσης στο συμβόλαιο του Miguel Oliveira, ο οποίος υπέγραψε συμφωνία "1+1" αλλά δεν πέτυχε τα απαιτούμενα αποτελέσματα, κυρίως λόγω τραυματισμών.Prima pramac

Ο Miller, που θα γίνει 31 ετών τον Ιανουάριο, βρίσκεται στην 17η θέση της βαθμολογίας με 52 βαθμούς. Καλύτερο αποτέλεσμα φέτος ήταν η 5η θέση στο GP της Αμερικής, ενώ το χειρότερο ήταν η 18η θέση στο Αυστριακό GP, όπου όλοι οι αναβάτες της Yamaha αντιμετώπισαν δυσκολίες.