MotoGP: Όλα τα σενάρια να υπάρχει Πρωταθλητής 2017 αυτή την Κυριακή!

Υπάρχει πιθανότητα να κριθεί ο τίτλος στην Μαλαισία
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/10/2017

Ο Dovizioso με εκείνο το λάθος στην αρχή του αγώνα στην Αυστραλία, και μία άσχημη εκκίνηση από την 11η θέση, πολλαπλασίασε τις πιθανότητες να κριθεί ο τίτλος στην Μαλαισία, σε μία σεζόν που είχε τόσες ανακατατάξεις ώστε να μπορείς να στοιχηματίσεις τον τελευταίο αγώνα ως τον καθοριστικό για τον τίτλο.

Ο Marquez είναι στην πλεονεκτική θέση να πάρει ακόμα έναν παγκόσμιο τίτλο, τον τέταρτο στην κορυφαία κατηγορία και έκτο της καριέρας του συνολικά. Αυτό θα μπορούσε να γίνει την Κυριακή αν κερδίσει, φυσικά, κι έπειτα στις παρακάτω περιπτώσεις:

·         Αν βγει δεύτερος o Marquez και ο Dovizioso πρώτος

·         Αν Βγει δεύτερος ο Dovizioso με οποιονδήποτε άλλο αναβάτη πρώτο, και ο Marquez στην πρώτη τετράδα

·         Αν βγει τρίτος ο Dovizioso και ο Marquez από όγδοος και πάνω

·         Τέταρτος ο Dovizioso, τότε 11ος και πάνω ο Marquez

·         Αν ο Dovizioso δεν τερματίσει, ή τερματίσει κάτω από την 7η θέση, τότε ο Marquez παίρνει αυτόματα τον φετινό τίτλο, ενώ με τον Ιταλό στην 5η έως 7η θέση, ο Ισπανός έχει περιθώριο 8 θέσεων.

Στο ακραίο σενάριο που ο Dovizioso κερδίσει τον αγώνα (αυτό δεν είναι ακραίο αλλά μεγάλη πιθατότητα) και πέσει ο Marquez (εδώ κολλά ο χαρακτηρισμός) τότε οι δυο τους θα κατευθυνθούν στον τελευταίο αγώνα με 8 βαθμούς διαφορά. Σε μία τέτοια περίπτωση τα σενάρια είναι πολύ περισσότερα, καθώς η πρώτη με την τρίτη θέση έχουν διαφορά 9 βαθμών…

 

θέση
=
25 βαθμοί
θέση
=
20 βαθμοί
θέση
=
16 βαθμοί
4η θέση
=
13 βαθμοί
5η θέση
=
11 βαθμοί
6η θέση
=
10 βαθμοί
7η θέση
=
9 βαθμοί
8η θέση
=
8 βαθμοί
9η θέση
=
7 βαθμοί
10η θέση
=
6 βαθμοί
11η θέση
=
5 βαθμοί
12η θέση
=
4 βαθμοί
13η θέση
=
3 βαθμοί
14η θέση
=
2 βαθμοί
15η θέση
=
1 βαθμός

Ασχέτως νικητή αυτή ήταν μία εκπληκτική σεζόν και στην δύση του πρωταθλήματος, με την αφορμή όσων έγιναν στην Αυστραλία, οι κορυφαίοι αναβάτες ρωτήθηκαν αν θα έπρεπε να αλλάξουν οι κανονισμοί για τις μεταξύ τους επαφές. Ευτυχώς, είναι όλοι τους υπέρ του θεάματος:

Ετικέτες

Prima Pramac Racing - Όλο και πιο κοντά σε συμφωνία με τη... Yamaha!

Ιστορική αλλαγή, που αν έρθει αλλάζει τις ισορροπίες στο grid του 2025
motomagPrima Pramac Racing – Όλο και πιο κοντά σε συμφωνία με την Yamaha
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

25/4/2024

Νέος γύρος διαπραγματεύσεων έχει ξεκινήσει μεταξύ της Prima Pramac Racing και της Yamaha, με τα πράγματα να δείχνουν ότι οι δυο τους πλησιάζουν σε μία ιστορική συμφωνία, η οποία θα φέρει την πολυπόθητη προσθήκη μίας δορυφορικής ομάδας για το ιαπωνικό εργοστάσιο.

Όλα δείχνουν ότι από το 2025 και έπειτα, η Yamaha που μετρά πάνω από 60 χρόνια συνεχούς παρουσίας στους αγώνες GP, θα έχει ξανά τέσσερις μοτοσυκλέτες στο grid, με την ομάδα της Pramac να είναι ο πιο πιθανός συνεργάτης των Ιαπώνων. Μετά από δύο δεκαετίες με την Tech3, η δορυφορική ομάδα της εταιρείας των τριών διαπασών άλλαξε όνομα το 2019. Η συνεργασία με την ομάδα του Razlan Razali, η οποία εκείνη την εποχή χρηματοδοτούνταν από την Petronas, ήταν πολύ πιο σύντομη, με το τέλος της σεζόν του 2022 να βλέπει και τη λήξη στη σχέση των δύο εμπλεκόμενων.

Prima Pramac Racing – Όλο και πιο κοντά σε συμφωνία με την Yamaha

Έκτοτε η Yamaha έχει μείνει χωρίς δορυφορική ομάδα, χάνοντας από το 2023 και μετά ένα σημαντικό σκαλί, όσον αφορά τον ανταγωνισμό. Όπως καταλαβαίνετε δύο μοτοσυκλέτες στην σχάρα εκκίνησης δεν δίνουν την ίδια ποσότητα δεδομένων με τις τέσσερις, ή τις έξι -ή ακόμα και τις οχτώ που έχει αυτή την στιγμή η Ducati. Κομβικό ρόλο στην αποτυχία του ιαπωνικού εργοστασίου να συνάψει κάποια νέα συνεργασία με δορυφορική ομάδα, έπαιξαν αναμφίβολα τα κακά αποτελέσματα, με την M1 να μην μπορεί να ακολουθήσει τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.

Τώρα, ο απερχόμενος αρχηγός του αγωνιστικού τμήματος της Yamaha, Lin Jarvis, φαίνεται ότι θέλει να ολοκληρώσει την καριέρα του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, φέρνοντας στους κόλπους της Iwata, μία από τις καλύτερες δορυφορικές ομάδες αυτή την στιγμή στα MotoGP. Η Pramac έχει τη φετινή σεζόν την πιο πρόσφατη έκδοση της Desmosedici της Ducati, την GP24, με τον αναβάτη της Jorge Martin να ηγείται, μετά από τρεις γύρους, στη γενική βαθμολογία του πρωταθλήματος. Παρ’ όλ’ αυτά, όπως έχει πει και το ίδιο το αφεντικό της ομάδας, Paolo Campinoti, οι προοπτικές για ακόμα πιο στενή συνεργασία είναι περιορισμένες, ενώ και ο Martin έχει ξεκαθαρίσει ότι του χρόνου θα αναζητήσει κάποια εργοστασιακή σέλα -κατά προτίμηση αυτή της Ducati.

Prima Pramac Racing – Όλο και πιο κοντά σε συμφωνία με την Yamaha

Ήδη το εργοστάσιο του Borgo Panigale έχει ξεκαθαρίσει ότι βρίσκεται στο παραγωγικό του όριο, όσον αφορά τα πρωτότυπα των MotoGP. Ταυτόχρονα, οι άλλες δύο δορυφορικές ομάδες, VR46 και Gresini, πιέζουν για να πάρουν και αυτές την GP25 την επόμενη χρονιά, καθώς φέτος αγωνίζονται με τις Desmosedici της προηγούμενης. Οπότε αν η Pramac ενεργοποιήσει την ρήτρα της αυτόματης ανανέωσης με την Ducati, τότε οι Ιταλοί θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν προβλήματα με τις άλλες δύο ομάδες στο grid, οι οποίες θα παραμείνουν στην σκιά της. Αν και η Ducati δεν στηρίζεται αποκλειστικά σε μία δορυφορική ομάδα για τη συλλογή δεδομένων, η συνεργασία με την Pramac μετρά αισίως δύο δεκαετίες, ενώ είναι και η πιο επιτυχημένη μεταξύ των δορυφορικών ομάδων, όμως η βιωσιμότητα και το οικονομικό κομμάτι θα παίξουν τον σημαντικότερο ρόλο.

Στην αντίπερα όχθη η Yamaha χρειάζεται επειγόντως βοήθεια στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, που σημαίνει ότι είναι διατεθειμένη να ρίξει και χρήμα. Όπως είπε και ο Paolo Campinoti, το εργοστάσιο των τριών διαπασών έχει κάνει μία αρκετά καλή πρόταση. Σε περίπτωση που η Pramac αποφασίσει μετά από 20 χρόνια να αφήσει την Ducati για τη Yamaha, έχει και ένα ακόμα πλεονέκτημα, αυτό της αποκλειστικότητας που τώρα της λείπει.

Prima Pramac Racing – Όλο και πιο κοντά σε συμφωνία με την Yamaha

Μέχρι και τον γύρο του Mugello, στις αρχές Ιουλίου, δεν αναμένεται να γίνει καμία παραπάνω κίνηση, από κάποια από τις δύο πλευρές. Τότε υπολογίζεται ότι η Ducati θα ανακοινώσει ποιος θα βρεθεί στην δεύτερη θέση, δίπλα από τον Pecco Bagnaia. Αν όμως η Yamaha κατορθώσει να φέρει την Pramac στο δικό της στρατόπεδο μιλάμε για μία μεγάλη νίκη, η οποία αναμφίβολα θα επηρεάσει τις ισορροπίες στην σχάρα εκκίνησης, ενώ θα βοηθήσει το ιαπωνικό εργοστάσιο με την ταχύτερη εξέλιξη της μοτοσυκλέτας του.

Ετικέτες