MotoGP: Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2 ο Alex Marquez!

Πήρε τον τίτλο από την δεύτερη θέση
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

3/11/2019

Τερμάτισε δεύτερος πίσω από τον Binder σήμερα στην Μαλαισία, με τον Luthi να τον κυνηγά για να του στερήσει το πρωτάθλημα, όμως ο Alex Marquez τα κατάφερε να γίνει για δεύτερη φορά παγκόσμιος πρωταθλητής σε μία δύσκολη σεζόν με απίστευτο συναγωνισμό.

Ο Marc Marquez άρχισε να ετοιμάζεται για τους πανηγυρισμούς ενώ ακόμη χρειαζόταν ένας γύρος και μερικές στροφές για να τελειώσει ο αγώνας, όμως ο Alex γυρνούσε εκείνη την στιγμή στα ψηλά του 2.06 όταν ο Luthi ήταν στο 2.07 και μονάχα ένα λάθος ή ένα γλίστρημα θα μπορούσε να τον βγάλει από την δεύτερη θέση. Εκείνη την στιγμή ο Binder που ήταν μπροστά του, βρισκόταν 28 πόντους πίσω στο πρωτάθλημα κι έτσι με μία δεύτερη θέση ο Alex μπορούσε να κερδίσει το πρωτάθλημα. Τα δεδομένα στην Moto2 δεν είναι ίδια με τα MotoGP για να παλέψει ο Alex να κερδίσει και τον αγώνα και το πρωτάθλημα, μάλιστα ήταν ο Binder που πήγε να τον ρίξει με ένα επιθετικό προσπέρασμα.

Ο Marquez είχε βάλει πλώρη για νίκη του αγώνα και του πρωταθλήματος όταν ο Binder έκανε μία επιθετική προσπέραση, ακούμπησαν, και ο Νοτιοαφρικάνος πέρασε μπροστά. Από εκείνη την στιγμή θα έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε στην σέλα της KTM, έναν πολύ γρήγορο αγώνα οδηγώντας την κούρσα απογοητευμένος, όπως φάνηκε και από τις δηλώσεις του μετά. Διότι δεν έφτανε να είναι πρώτος ή να μείνει εκεί, έπρεπε ο Alex να μην είναι δεύτερος. Με την προσπέραση του Luthi και την άνοδό του στην τρίτη θέση, αυτή η πιθανότητα άρχισε να διαφαίνεται.

Ο Luthi φέτος είχε μία φοβερή σεζόν με συνεχόμενα βάθρα και ξαφνικά οι τελευταίοι γύροι της Moto2 είχαν πολύ μεγάλη αγωνία, παρόλο που δεν υπήρχε άμεση μάχη. Το διακύβευμα ήταν μεγάλο, ο Alex ήθελε να φέρει άλλο ένα τίτλο φέτος στην απίστευτη χρονιά για την οικογένεια Marquez, και να γίνει ο αναβάτης που έχει τίτλο στην Moto3 και στην Moto2 και ο Binder που μόλις εξασφάλισε την θέση του στα MotoGP με την KTM τώρα που έφυγε ο Zarco, ήθελε να αποχαιρετήσει την Moto2 με τον τίτλο! Και δεν υπήρχε κάτι άλλο να κάνει για αυτό, πέρα από την προσπέραση με κάθε τρόπο του Alex!

Ήταν μία απίστευτη σεζόν για όλους και ο Alex τα κατάφερε, πήρε τον τίτλο και έγινε ο πρώτος που έχει τίτλο στην Moto3 και στην Moto2 από την ώρα που άλλαξαν οι κατηγορίες στα MotoGP…

Μία απίστευτη χρονιά για τους Marquez!

Ετικέτες

MotoGP: Jorge Martin - “Η Ducati θα επιστρέψει στο φυσιολογικό”

Ο Ισπανός πιστεύει πως η Ducati θα επανέλθει στη μάχη των νικών στο Ισπανικό Grand Prix
Martin
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

8/4/2026

Ο Ισπανός αναβάτης της Aprilia Racing εκτιμά πως η ευρωπαϊκή επιστροφή του MotoGP θα φέρει και την επαναφορά της κανονικότητας, με τη Ducati να ανεβάζει ξανά ρυθμό.

Η αρχή της σεζόν 2026 στο MotoGP μόνο εύκολη δεν ήταν για τη Ducati, η οποία δείχνει να βρίσκεται ένα βήμα πίσω από την εξαιρετικά δυνατή Aprilia στους πρώτους αγώνες της χρονιάς.

Παρά τη νίκη στο Sprint της Βραζιλίας και παρουσίες στο βάθρο στους αγώνες μικρότερης διάρκειας, η εταιρεία της Μπολόνια έχει μόλις ένα βάθρο σε κανονικό αγώνα μετά από τρεις γύρους. Αυτό ήρθε από τον Fabio Di Giannantonio με τη δορυφορική ομάδα VR46 στη Βραζιλία, ενώ ο εν ενεργεία πρωταθλητής Marc Marquez δεν έχει ακόμη καταφέρει να ανέβει σε βάθρο Κυριακής.

Η εικόνα αυτή απέχει πολύ από την περσινή κυριαρχία της Ducati, όταν είχε σαρώσει νίκες τόσο σε Sprint όσο και σε κανονικούς αγώνες στους πρώτους γύρους της σεζόν.

Αντίθετα, η Aprilia, αν και όχι εξίσου αποτελεσματική στα Sprint, έχει κυριαρχήσει στους αγώνες της Κυριακής με τον Marco Bezzecchi να πετυχαίνει τρεις συνεχόμενες νίκες σε Ταϊλάνδη, Βραζιλία και ΗΠΑ.

Ωστόσο, ο Jorge Martin εμφανίζεται βέβαιος πως η κατάσταση θα αλλάξει στο ευρωπαϊκό σκέλος του πρωταθλήματος και συγκεκριμένα στο ισπανικό  Grand Prix στο Jerez.

“Στη Jerez, όλα θα επιστρέψουν στο φυσιολογικό,” δήλωσε χαρακτηριστικά, για να προσθέσει με νόημα: “Η Ducati θα επιστρέψει στο επίπεδό της”.

Από την πλευρά της Ducati, ο γενικός διευθυντής Gigi Dall’Igna χαρακτήρισε τον αγώνα στις ΗΠΑ ως ένα πραγματικό “καμπανάκι” για την ομάδα.

Επιστροφή Martin και προσγειωμένες προσδοκίες

Η επιστροφή του Jorge Martin σε υψηλό επίπεδο μετά το δύσκολο 2025 αποτελεί μία από τις μεγάλες εκπλήξεις της φετινής χρονιάς, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι έχασε τα αρχικά τεστ προετοιμασίας.

Ξεκινώντας με τέταρτη θέση στην Ταϊλάνδη, ο Ισπανός ανέβηκε ξανά στο βάθρο στη Βραζιλία, πριν εκμεταλλευτεί μια διαφορετική στρατηγική στο sprint του COTA για να πάρει τη νίκη. Στον κυρίως αγώνα τερμάτισε δεύτερος και πλέον βρίσκεται μόλις τέσσερις βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Marco Bezzecchi.

Παρά τα αποτελέσματα, ο ίδιος επιμένει πως προσπαθεί να κρατά χαμηλά τις προσδοκίες του:

“Ειλικρινά, δεν το περίμενα αυτό στο Austin. Προσπάθησα να μειώσω λίγο τις προσδοκίες μου. Δεν ήμασταν έτοιμοι. Το πλάνο ήταν να περάσουμε δύο-τρεις αγώνες χωρίς πίεση, να μαζεύουμε βαθμούς – πέμπτη, όγδοη θέση, ό,τι έρθει θα ήταν καλό”.

Και κατέληξε, “συνήθως το τέλος της σεζόν είναι το δυνατό μου σημείο, αλλά δεν θέλω να βιαστώ”.

Ο Martin αναμένεται να αποχωρήσει από την Aprilia στο τέλος της χρονιάς, με προορισμό τη Yamaha, ενώ τη θέση του στην ιταλική ομάδα εκτιμάται ότι θα αναλάβει ο Francesco Bagnaia.