MotoGP – Πρώτη συνέντευξη Acosta μετά την Πορτογαλία - Οι στερήσεις της οικογένειας για να φτάσει εδώ!

Αναφέρεται στην οικογένεια του, στους αντιπάλους αλλά και τι άλλαξε από τότε που μπήκε για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα
motomag MotoGP – O Acosta εξηγεί γιατί πούλησε τα εσώρουχα που φορούσε στην Πορτογαλία
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

3/4/2024

Ο Pedro Acosta εμφανίστηκε στην ισπανική τηλεόραση, με τον αναβάτη της GASGAS να αναφέρεται για τις πρώτες του μάχες με τα είδωλα του καθώς και για την κίνηση του να βγάλει τα εσώρουχα που φορούσε στον αγώνα της Πορτογαλίας προς πώληση.

Ο rookie του MotoGP από την ημέρα που καβάλησε για πρώτη φορά την RC16 της Red Bull GASGAS Tech3 έχει εντυπωσιάσει τους πάντες τόσο λόγω της ταχύτητας του όσο και λόγω της σταθερότητας.

Ο 19χρονος Acosta στους δύο πρώτους αγώνες της χρονιάς έχει καταφέρει όχι μόνο να βρεθεί μαζί με τα “μεγάλα παιδιά” του MotoGP και να τους κοντράρει στα ίσα αλλά και να κατακτήσει ένα βάθρο με τον Ισπανό να γίνεται ο τρίτος νεότερος αναβάτης που το καταφέρνει αυτό στην μεγάλη κατηγορία.

motomag MotoGP – O Acosta εξηγεί γιατί πούλησε τα εσώρουχα που φορούσε στην Πορτογαλία

Μία βδομάδα πριν την έναρξη του Grand Prix of the Americas ο Acosta φιλοξενήθηκε στη δημοφιλή βραδινή ισπανική εκπομπή "El Hormiguero" όπου εκεί αποκάλυψε μεταξύ άλλων για το τι έχει αλλάξει αυτά τα χρόνια, για τις μάχες του με τους πιο έμπειρους αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας, για την οικογένεια του αλλά και για τα εσώρουχα που έβαλε προς πώληση στην ιστοσελίδα Wallapop.

"Bλέπω πόσο έχω αλλάξει από τότε που μπήκα στο πρωτάθλημα. Ξεκίνησα στα 16 και τώρα είμαι σχεδόν 20, οπότε έχω αλλάξει. Ο πρώτος χρόνος πήγε πολύ καλά, ο τρίτος πήγε επίσης πολύ καλά, αλλά ο δεύτερος ήταν δύσκολος. Ήταν δύσκολα στην αρχή είμαι ένας διαφορετικός αναβάτης από τότε που ξεκίνησα. Αν δεν είχα ωριμάσει αγωνιστικά θα με έδιωχναν από το πρωτάθλημα, καθώς ο ρυθμός με τον οποίο έπεφτα και προκαλούσα ζημιές στις μοτοσυκλέτες δεν ήταν φυσιολογικός.

MotoGP – O Acosta εξηγεί γιατί πούλησε τα εσώρουχα που φορούσε στην Πορτογαλία

Στο Qatar πάλεψα με τον Marquez, εκείνος το έκανε με τον Rossi και τώρα το έκανα εγώ. Φαίνεται πιο εύκολο στην τηλεόραση από ό,τι το έζησα. Πρέπει να είσαι “ενοχλητικός” όταν αγωνίζεσαι να προκαλείς. Ήταν όμορφο αυτό που συνέβη. Τώρα όσον αφορά τον αγώνα της Πορτογαλίας οι άνθρωποι της ομάδας μου με πλησίασαν και μου ψιθύρισαν στο αυτί, απλά κάνε το και πήγα και τα έδωσα όλα. Ελπίζω όλα να παραμείνουν τόσο όμορφα όσο είναι τώρα. Διασκεδάζω και πληρώνομαι γι' αυτό που κάνω, τι άλλο θα μπορούσα να θέλω!

Για να είμαι εδώ χρειάστηκε η οικογένεια μου να θυσιάσει πολλά. Πάνω απ' όλα, ο παππούς μου που δεν είναι εδώ. Έκανε τα πάντα έδωσε το σκάφος, την επιχείρηση και στη συνέχεια ο πατέρας μου ήταν αυτός που τα κατάφερε. Αν η οικογένειά μου δεν τα είχε κάνει όλα αυτά, δεν θα ήμουν εδώ, θα ψάρευα με τον πατέρα μου.

MotoGP – O Acosta εξηγεί γιατί πούλησε τα εσώρουχα που φορούσε στην Πορτογαλία

Χάρη σε αυτούς, το όνειρο αυτού του παιδιού έγινε πραγματικότητα. Έτσι, όλα όσα μου συμβαίνουν δεν είναι εξαιτίας μου, επειδή προπονήθηκα ή επειδή είμαι πολύ καλός, αλλά εξαιτίας τους, οι οποίοι διακινδύνευσαν τη ζωή τους, τη δουλειά τους και το σπίτι τους για ένα παιδί που είχε ένα χόμπι. Έτσι, όλα όσα είμαι σήμερα τα οφείλω σε αυτούς.

Έχω μεγάλο εγωισμό και ψάχνω πράγματα για μένα στη Google. Μια μέρα σκέφτηκα να τσεκάρω το Wallapop (σελίδα πωλήσεων) για να δω τι πωλείται από τον Pedro Acosta και είδα μπότες, sliders, γάντια και πράγματα που δεν ήταν δικά μου αλλά ισχυρίζονταν ότι ήταν. Έτσι, βαρέθηκα να λένε ψέματα και σκέφτηκα να καπελώσω τα ψεύτικα προφίλ με κάτι που θα δημιουργούσε ντόρο, πουλώντας τα εσώρουχά που φορούσα στην Πορτογαλία".

Εκτός από την ταχύτητα που αναμφισβήτητα έχει ο Pedro Acosta, στον νεαρό αναβάτη διακρίνουμε και μία ταπεινότητα, άλλωστε στην Πορτογαλία όταν ρωτήθηκε τι ώρα είναι η πτήση του για το σπίτι του ο rookie απάντησε πως είναι φτωχός οπότε θα επιστρέψει οδικώς με το βαν της ομάδας!

motomag MotoGP – O Acosta εξηγεί γιατί πούλησε τα εσώρουχα που φορούσε στην Πορτογαλία

 

Ετικέτες

MotoGP: Jorge Martin - Με πόνους μετά τη Βραζιλία - “Είμαι καλύτερος αναβάτης από το 2024”

Ο Ισπανός της Aprilia εμφανίζεται αισιόδοξος παρά τη σωματική καταπόνηση
Jorge-Martin
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/3/2026

Παρά την κούραση και τους πόνους από το απαιτητικό GP Βραζιλίας, ο Jorge Martin δηλώνει δυνατός από ποτέ, τονίζοντας πως έχει εξελιχθεί σημαντικά σε σχέση με τη χρονιά τίτλου του 2024.

Ο Jorge Martin φτάνει στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Austin με ανεβασμένη ψυχολογία, αλλά και με εμφανή σωματική καταπόνηση μετά από ένα ιδιαίτερα απαιτητικό αγωνιστικό σερί. Ο Ισπανός αναβάτης της Aprilia προέρχεται από το καλύτερο μέχρι στιγμής Σαββατοκύριακο με τη νέα του ομάδα στη Goiania της Βραζιλίας, όπου κατέκτησε δύο βάθρα και συνέβαλε σε ένα εντυπωσιακό 1-2 για την ιταλική εταιρεία, πίσω από τον ομόσταυλο Marco Bezzecchi.

Ωστόσο, η προσπάθεια αυτή είχε το τίμημά της. Ο Martin παραδέχθηκε πως αισθάνεται πόνους μετά τον αγώνα στη Βραζιλία, επισημαίνοντας ότι τα συνεχόμενα αγωνιστικά τριήμερα δεν είναι ιδανικά για τη φυσική του κατάσταση. “Ειλικρινά, νιώθω λίγο πόνο μετά τη Βραζιλία. Οι συνεχόμενοι αγώνες δεν είναι ό,τι το καλύτερο για μένα. Θα δούμε πώς θα αντιδράσει το σώμα μου στους πρώτους γύρους εδώ στο Austin, που είναι μια πολύ απαιτητική πίστα.”

Jorge-Martin

Η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο κρίσιμη αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Martin είχε χάσει σημαντικό χρόνο πέρυσι λόγω τραυματισμών, συμπεριλαμβανομένου και του αγώνα στο Circuit of the Americas, ενώ χειρουργικές επεμβάσεις τον κράτησαν εκτός και από τις δοκιμές προετοιμασίας.

Παρά τα προβλήματα, το ξεκίνημα της σεζόν είναι ιδιαίτερα θετικό. Μετά από δύο τερματισμούς μέσα στην πεντάδα στην Ταϊλάνδη και τα διπλά βάθρα στη Βραζιλία, ο Martin δείχνει να βρίσκει ρυθμό με την Aprilia και να επιβεβαιώνει ότι αποτελεί βασικό διεκδικητή του τίτλου. Ο ίδιος, μάλιστα, θεωρεί πως έχει ήδη κάνει βήμα προόδου σε σχέση με το 2024, όταν κατέκτησε το πρωτάθλημα με την Ducati και την ομάδα Pramac.

“Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι και πιστεύω ότι τώρα είμαι καλύτερος αναβάτης από ό,τι ήμουν το 2024. Το επίπεδο όμως ανεβαίνει συνεχώς και οι μοτοσυκλέτες εξελίσσονται,” δήλωσε.

Παρά τη φιλοδοξία του, ο Martin κρατά χαμηλούς τόνους όσον αφορά τους στόχους του για το Texas: “Οι προσδοκίες είναι ίδιες με τους πρώτους αγώνες. Το να τερματίσω είναι ήδη ένας καλός στόχος και να πάρω βαθμούς. Αυτό θα είναι σημαντικό στο τέλος της χρονιάς. Πρέπει να αποφύγω τα λάθη και απλώς να φέρω τη μοτοσυκλέτα στον τερματισμό.”

Ο Ισπανός ξεκινά το αγωνιστικό τριήμερο στις ΗΠΑ δεύτερος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, έντεκα βαθμούς πίσω από τον Bezzecchi, σε μια σεζόν που προμηνύεται ιδιαίτερα ανταγωνιστική.

Jorge-Martin