MotoGP Repsol Honda: Στις 8 Φεβρουαρίου η παρουσίαση της εργοστασιακής ομάδας

Διαδικτυακά και με πολλά ερωτηματικά για Marquez
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

13/1/2022

Η Repsol Honda και το HRC ανακοίνωσαν πως η παρουσίαση της εργοστασιακής ομάδας των MotoGP του 2022 θα γίνει διαδικτυακά στις 8 Φεβρουαρίου, χωρίς όμως να προσδιορίζει την ώρα. Κι αυτό δεν είναι το μοναδικό ερώτημα που απασχολεί τους φίλους, αλλά και τους αντιπάλους του HRC. Το μεγαλύτερο ερωτηματικό παραμένει η κατάσταση της υγείας του Marc Marquez η οποία προς το παρόν τουλάχιστον δεν εγγυάται την συμμετοχή του στα επίσημα δοκιμαστικά. Ήδη ο superstar του HRC έχει χάσει τις δοκιμές που έγιναν στη Jerez με την καινούρια μοτοσυκλέτα του 2022 και το πιθανότερο είναι να την καβαλήσει για πρώτη φορά όταν πλέον θα βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης.

Αυτό για κάποιους είναι καλό, καθώς τα προηγούμενα χρόνια πολλοί ήταν εκείνοι που κατηγορούσαν το HRC πως είχε φτιάξει την RCV213 αποκλειστικά για τα γούστα του marc Marquez, με αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικά δύσκολη στην οδήγηση για οποιονδήποτε άλλο αναβάτη, ακόμα και για τον πολυπρωταθλητή Jorge Lorenzo… Οπότε το γεγονός πως η μοτοσυκλέτα του 2022 δοκιμάζεται μόνο από το Pol Espargaro και τον Nakagami ίσως βγει σε καλό για την ιαπωνική εταιρεία. Επίσης υπάρχουν φωνές στα paddock που λένε πως η Honda θα πρέπει να φτιάξει οπωσδήποτε μια “εύκολη” μοτοσυκλέτα για όλους, καθώς αν ο Marc Marcquez δεν επανέλθει ποτέ στη φυσική κατάσταση που ήταν, τότε θα είναι δύσκολο να προσελκύσει τους “καλούς” αναβάτες – τουλάχιστον χωρίς να χρειαστεί να τους χρυσοπληρώσει. Τα ίδια κουτσομπολιά των paddock μιλούν και για πιθανή μεταγραφή του Joan Mir από τη Suzuki στην Honda, ενώ ο μάνατζερ του Alex Marquez διαδίδει πως υπάρχουν συζητήσεις για επιστροφή του στην εργοστασιακή ομάδα… Όμως η αλήθεια που γνωρίζουμε όλοι είναι πως αν ο Marc Marquez επιστρέψει δυνατός και διεκδικεί νίκες από την αρχή του πρωταθλήματος, η Honda θα αφήσει στην άκρη κάθε σενάριο αντικατάστασής του και πιθανόν να σπεύσει να ανανεώσει πρόωρα το συμβόλαιό του που λήγει το 2024…    

MotoGP: Ο Vinales επιστρέφει στη δράση στο GP της Καταλονίας

Μπροστά στους συμπατριώτες του θα αγωνιστεί ο Ισπανός
maverick
Από τον

Παύλο Καρατζά

14/5/2026

Η Red Bull KTM Tech3 επιβεβαίωσε ότι ο Maverick Vinales θα επιστρέψει στη δράση του MotoGP στο GP της Καταλονίας, σηματοδοτώντας την επιστροφή του μετά από μια περίοδο αποθεραπείας λόγω χειρουργικής επέμβασης στον ώμο.

Ο Ισπανός βρίσκεται εκτός δράσης από τότε που αποσύρθηκε από το GP των ΗΠΑ λόγω επιπλοκών που σχετίζονταν με έναν παλαιότερο τραυματισμό στον ώμο. Ο Vinales υποβλήθηκε σε διορθωτική χειρουργική επέμβαση στα τέλη Μαρτίου και στη συνέχεια έχασε τους αγώνες σε Jerez και Le Mans, καθώς επικεντρώθηκε στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης, με την ομάδα να δίνει προτεραιότητα στην υγεία και απόδοσή του έναντι μιας πρόωρης επιστροφής.

Αφού ολοκλήρωσε ένα εντατικό πρόγραμμα αποκατάστασης και έλαβε το πράσινο φως μετά τις τελικές ιατρικές αξιολογήσεις, ο Vinales είναι πλέον έτοιμος και θα αγωνιστεί μπροστά στους συμπατριώτες του.

Maverick Vinales: “Είμαι χαρούμενος που τελικά επιστρέφω στους αγώνες. Οι τελευταίες εβδομάδες δεν ήταν εύκολες. Δούλεψα σκληρά κάθε μέρα για να αναρρώσω με τη στενή υποστήριξη της Red Bull στο APC (Athletes Performance Center) και επιστρέφω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Τώρα νιώθω δυνατός και γεμάτος κίνητρα για να ξανά οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για την υποστήριξη και την υπομονή της, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος που ξεκινάω ξανά στο GP της πατρίδας μου στην Καταλονία.”