MotoGP Silverstone FP1: Πρώτος ο Marc Marquez παρά την τρομακτική πτώση

Επιστροφή στο άγνωστο
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

27/8/2021

Η βρετανική πίστα δεν είχε καταφέρει πέρσι να φιλοξενήσει αγώνες των MotoGP λόγω των επιπτώσεων από τα περιοριστικά της πανδημίας του Covid-19, οπότε τα ερωτηματικά είναι πολλά, όχι μόνο για τους νεοφερμένους αναβάτες αλλά και για τους πιο παλιούς, αφού τα δεδομένα και οι εμπειρίες τους από το Silverstone έρχονται από τον αγώνα που έγινε πριν δύο χρόνια, με εντελώς διαφορετικής συμπεριφοράς ελαστικά και αρκετά διαφορετικών δυνατοτήτων μοτοσυκλέτές. Βέβαια και το ίδιο το Silverstone είναι μια πίστα που επιφυλάσσει πάντα εκπλήξεις για όλους, αφού τα τελευταία χρόνια έχουμε δει διαφορετικές μοτοσυκλέτες και διαφορετικούς αναβάτες να πρωταγωνιστούν. Την τελευταία φορά η νίκη πήγε στη Suzuki και τον Alex Rins μετά από μια συγκλονιστική μονομαχία έως την τελευταία στροφή με τον Marc Marquez.

Ο κύριος Marc Marquez ήταν και σήμερα το πρωί, ο αναβάτης που τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του, όχι μόνο επειδή έκανε τον ταχύτερο χρόνο στα FP3, αλλά επειδή λίγα λεπτά πριν είχε μια (άλλη μία…) τρομακτική πτώση με 5η και 270km/h, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί. Πτώση είχε και ο Jorge Martin και ο αδερφός του Marc Marquez, ο Alex Marquez.

Θυμίζουμε πως σε αυτόν τον αγώνα ο Cal Crutchlow τρέχει με τα εργοστασιακά χρώματα της Yamaha και την μοτοσυκλέτα του 2021, ενώ στην Petronas μετακόμισε ο επίσης Βρετανός Dixon από την Moto2.

 

Αποτελέσματα FP1    

Joan Mir: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Honda – Οδεύει προς Gresini

Η μεταγραφολογία καλά κρατεί, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα καμία κίνηση
mir
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Joan Mir αποκάλυψε ότι θα αποχωρήσει από τη Honda στο τέλος της σεζόν MotoGP του 2026, αφού έφτασε στα όρια της αντοχής του λόγω της σιωπής του κατασκευαστή σχετικά με τα σχέδιά του για την εποχή των 850 κυβικών.

Κατά την διάρκεια του GP που διεξήχθη στην Καταλονία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2020, δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μετά την Jerez αποφάσισα να μην συνεχίσω στην Honda, αυτό είναι αλήθεια, δεν θα συνεχίσω εκεί. Στη Jerez, δεν είχα ακόμα λάβει καμία ενημέρωση από τα υψηλά κλιμάκια της Honda σχετικά με το μέλλον μου. Και είναι σαφές ότι δεν αξίζω να μου συμπεριφέρονται έτσι. Γι' αυτό αποφάσισα να μη συνεχίσω εδώ”.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως με την Honda έχει ήδη συμφωνήσει ο Fabio Quartararo για την επόμενη χρονιά και ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση για τη δεύτερη θέση αναβάτη του 2027, καθώς πληροφορίες θέλουν η ομάδα να μην ανανεώνει ούτε τον Luca Marini.

Σε συνέχεια της μεταγραφολογίας, ο Alex Marquez πάει του χρόνου στην KTM και ο Aldeguer στη VR46, έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η Gresini δεν θα έχει κανέναν από τους δύο φετινούς της αναβάτες του χρόνου και την μία θέση θα καλύψει ο Mir.