MotoGP – Στο Grand Prix της Μαλαισίας ως wild card με την Ducati ο Bautista

Επιστρέφει στο MotoGP και στη σέλα της Desmocedici μετά από πέντε χρόνια
Bautista
Από το

motomag

10/8/2023

Η Ducati ανακοίνωσε πως ο Alvaro Bautista θα βρεθεί στη σέλα της Desmosedici GP22 στο Grand Prix της Μαλαισίας ως wild card συμμετοχή, με την μοτοσυκλέτα της ιταλικής εταιρείας να είναι βαμμένη στα χρώματα της Aruba.it.

Ο πρωταθλητής του WSBK Alvaro Bautista πραγματοποίησε πριν λίγες ημέρες το δεύτερο τέστ με τη μοτοσυκλέτα MotoGP της Ducati εξαργυρώνοντας έτσι το δώρο που του είχε υποσχεθεί η Ducati για την κατάκτηση του τίτλου στο WSBK το 2022. Μετά το συγκεκριμένο τεστ υπήρξαν εικασίες για μια πιθανή συμμετοχή του Ισπανού αναβάτη ως wild card σε κάποιον αγώνα του MotoGP. Τελικά η ιταλική εταιρεία επιβεβαίωσε πως ο Ισπανός αναβάτης θα βρεθεί στην πίστα της Sepang για να αγωνιστεί στον 18ο γύρο της χρονιάς στις 10-12 Νοεμβρίου αφού πρώτα θα έχει ολοκληρώσει τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις στον θεσμό WSBK. Οπότε στη θέση του δοκιμαστή Pierro που συνήθως αναλαμβάνει να τρέξει ως Wild Card για λογαριασμό της Ducati, θα δούμε τον Bautista. Αυτό ίσως να προαναγγέλει τον μελλοντικό του ρόλο ως δοκιμαστή στα MotoGP, καθώς έχει υποργάψει μόνο για μία σεζόν ακόμα ως αναβάτης στο WSBK.  

Ο Alvaro Bautista δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που θα μπορέσω να αγωνιστώ στο MotoGP ως wild card στη Sepang, μια πίστα που μου αρέσει πολύ και στην οποία είμαι χαρούμενος που επιστρέφω αφού δεν είναι στο καλεντάρι του WorldSBK. Οι δοκιμές με την Ducati Desmosedici GP ήταν θετικές, η αίσθηση ήταν καλή και πέρασα όμορφα. Θέλω να ευχαριστήσω ειλικρινά την Ducati και την Aruba.it γιατί, χωρίς αυτούς, θα ήταν αδύνατο να έχω αυτή την ευκαιρία. Ταυτόχρονα, θα ήθελα να πω ότι αυτός ο αγώνας θα είναι ένα μπόνους για μένα και όχι προτεραιότητα. Γι' αυτό πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι στο πρωτάθλημα του WorldSBK, το οποίο είναι το μόνο που έχει σημασία τώρα. Θέλω να παραμείνω συγκεντρωμένος για αυτό το τελευταίο μέρος της σεζόν, το οποίο θα είναι πολύ απαιτητικό, με πολλούς αγώνες σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το συναίσθημα με τη Panigale V4 R είναι καλό και ελπίζω να συνεχίσω σε αυτό το μονοπάτι. Στη συνέχεια, όταν τελειώσει η σεζόν, θα σκεφτούμε ότι πάμε στη Μαλαισία και θα διασκεδάσουμε."

Bautista

 

Ετικέτες

MotoGP - Marco Bezzecchi: Έσπασε ρεκόρ με 120 σερί γύρους στην κορυφή

Παράλληλα σημείωσε την πέμπτη του συνεχόμενη νίκη
bezzecchi
Από τον

Παύλο Καρατζά

31/3/2026

Ο Bezzecchi έκανε έναν εκπληκτικό αγώνα στο GP των Ηνωμένων Πολιτειών, κέρδισε για άλλη μια φορά και έφτασε τις πέντε συνεχόμενες νίκες, καταρρίπτοντας παράλληλα ένα σημαντικό ρεκόρ του Jorge Lorenzo.

Ο Ιταλός αναβάτης ήταν από τον πρώτο γύρο μπροστά από όλους και κρατήθηκε εκεί μέχρι και το τέλος του αγώνα, καταρρίπτοντας ένα ρεκόρ που κρατούσε 11 ολόκληρα χρόνια και κατείχε ο Ισπανός Jorge Lorenzo που κρατιόταν πρωτοπόρος για 103 σερί γύρους το 2015. Ο Bezzecchi είχε ξεκινήσει να "γράφει" γύρους ως πρωτοπόρος από τους δύο τελευταίους γύρους της περσινής σεζόν και φέτος συνέχισε από εκεί που σταμάτησε πέρυσι.

Ο Ιταλός είναι εξαιρετικός και φέτος και στο αμερικάνικο GP, συμπλήρωσε 120 συνεχόμενους γύρους ως πρωτοπόρος, ένα σερί που κάλλιστα μπορεί να αυξήσει στην πίστα της Jerez στα τέλη του Απρίλη. Μάλιστα με την 5η του συνεχόμενη νίκη, μπαίνει σε ένα κλειστό κλαμπ αναβατών όπως οι Marc Marquez, Valentino Rossi, Mick Doohan, Giacomo Agostini, John Surtees, Mike Hailwood και Geoff Duke.

Bezzecchi και Aprilia δείχνουν ένα σύνολο απίστευτα δυνατό φέτος και με την επάνοδο του Martin, έχουν κάνει το 1-2 στην γενική κατάταξη των αναβατών, ενώ στην κατάταξη των κατασκευαστών είναι πρώτοι με 32 βαθμούς διαφορά από την Ducati!

Ο Ιταλός αναβάτης δήλωσε: “Έχω μείνει άφωνος. Εννοώ, είναι πραγματικά δύσκολο να περιγράψω τα συναισθήματά μου και το πώς νιώθω. Είναι αρκετά παράξενο να ακούω το όνομά μου να αναφέρεται δίπλα σε αυτούς τους θρύλους, όπως ο Vale και ο Marc. Είμαι τυχερός που μπορώ να αγωνιστώ με μερικούς από αυτούς, όπως τον Marc, για παράδειγμα, που είναι ο γρηγορότερος και ο ισχυρότερος στο grid του MotoGP αυτή τη στιγμή. Είναι πίεση, αλλά είναι και προνόμιο. Είμαι πολύ περήφανος που βρίσκομαι εδώ και που μπορώ να το κάνω αυτό.”