MotoGP: Στόχος της Ducati ο Jorge Martin

Θέλει να τον πάρει από τα χέρια της KTM
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

22/5/2020

Δεν είναι κανένα φοβερό μυστικό το γεγονός πως η Ducati δεν έχει ανανεώσει ακόμα τα συμβόλαια των δύο εργοστασιακών αναβατών της. Κι αυτό με τη σειρά του αρκεί για να δημιουργήσει φήμες γύρω από την πιθανότητα να δούμε νέα πρόσωπα να κάθονται στις σέλες των κόκκινων μοτοσυκλετών μετά το 2021. Οι φήμες αυτές δεν είναι όλες τυχαίες, καθώς η ίδια η Ducati μέσω δηλώσεων του αγωνιστικού διευθυντή της, Paolo Ciabatti, έχει πυροδοτήσει τις συζητήσεις. Τις προηγούμενες ημέρες στα πρωτοσέλιδα του ιταλικού τύπου, το βασικό θέμα ήταν το συμβόλαιο του Dovisiozo και η θέση της Ducati να το ανανεώσει αλλά με μείωση αποδοχών. Τώρα σειρά πήρε ο ισπανικός τύπος, που θέλει τον πρωταθλητή Moto3 του 2018, Jorge Martin, να είναι από τους βασικούς στόχους της Ducati για το άμεσο μέλλον. Και αυτή η φήμη βασίζεται σε δηλώσεις του Paolo Ciabatti, που είπε ξεκάθαρα πως η Ducati παρακολουθεί τον Jorge Martin.

Ο ισπανός αναβάτης είχε εντυπωσιάσει με την απόδοσή του στη μικρή κατηγορία και μεταπήδησε στη Moto2 πέρσι με όχι και τόσο καλά αποτελέσματα, αν και πολλοί πιστεύουν πως αυτό είχε να κάνει περισσότερο με το γεγονός πως η KTM αποφάσισε να παρατήσει τη μεσαία κατηγορία. Ο Jorge Martin είναι γέννημα-θρέμμα της αυστριακής εταιρείας, καθώς έχει ακολουθήσει από μικρό παιδί όλο το πρόγραμμα της KTM για την ανάδειξη νέων αναβατών. που ξεκινά με το Red Bull Rookies Cup και φτάνει έως τα MotoGP. Γι' αυτό και όταν ρωτήθηκε σχετικά με τις δηλώσεις του Paolo Ciabatti, ο Jorge Martin είπε πως για λόγους ευγνωμοσύνης θα προτιμούσε να βρεθεί στην εργοστασιακή ομάδα της KTM αν ανέβει στην κορυφαία κατηγορία των MotoGP. Όμως συμπλήρωσε πως οδηγώντας φέτος την μοτοσυκλέτα της KTM στη Moto2, το στιλ οδήγησής του ταιριάζει γάντι στις Ducati, καθώς έπρεπε να φρενάρει πολύ αργά και να ανοίξει το γκάζι πολύ νωρίς. “Η Ducati ταιριάζει καλύτερα στο στιλ οδήγησης που έχω τώρα” είπε ο Jorge Martin και συμπλήρωσε πως “Αν οι ομάδες των MotoGP μιλάνε για σένα, τότε μάλλον κάνεις κάτι σωστά”. Το βέβαιο είναι πως βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή του σήριαλ με τίτλο: “Ποιοι θα τρέχουν με Ducati το 2022”.  


 

MotoGP: Aνανέωση συνεργασίας με Tech3, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΚΤΜ στο πρωτάθλημα

Νέο συμβόλαιο συνεργασίας πολυετούς διάρκειας ανακοινώθηκε στο GP της Καταλονίας
ktm tech3 motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Από την πρώτη στιγμή που η ΚΤΜ βρέθηκε προ οικονομικών δυσχερειών ξεκίνησαν οι φήμες περί περιστολής αγωνιστικών δραστηριοτήτων και αποχώρηση από το πανάκριβο MotoGP.

Ωστόσο ενδιάμεσα η ΚΤΜ συνέχισε να δηλώνει παρούσα και δίχως πρόθεση να φύγει, υποστηρίζοντας τις δηλώσεις της με έργα, καθώς εμφανώς συνεχίζει την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής 850 κυβικών. Αν ήταν να φύγει από το MotoGP, γιατί να ήταν ξανά σε ιδιωτική δοκιμή του 850 στο Mugello με Dani Pedrosa και Jonas Folger μόλις στις αρχές Μαΐου;

Αν υπάρχουν ακόμη αμφισβητίες που θεωρούν πως η ΚΤΜ μπορεί να φύγει από τα Grand Prix στο άμεσο μέλλον πάντως, η νέα είδηση που ήρθε από το Καταλανικό GP μάλλον θα τους απογοητεύσει.

ktm tech3 motogp

Οι ΚΤΜ και Tech3 έδωσαν μια κοινή συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο του αγώνα στη Βαρκελώνη, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Gottfried Neumeister, και ο ιδιοκτήτης της δεύτερης, Guenther Steiner, ανακοίνωσαν από κοινού μια νέα πολυετή συμφωνία συνεργασίας στο MotoGP. Αν και η ακριβής της διάρκεια δεν αποκαλύφθηκε, αμφότερες πλευρές τονίζουν στα ανακοινωθέντα τους τη λέξη "πολυετής", επιβεβαιώνοντας πως δεν πρόκειται απλώς για μικρή παράταση, αλλά για μακροπρόθεσμο σχέδιο.

Αυτή η ανακοίνωση βάζει έτσι τέλος σε σενάρια που ήθελαν την Tech3 να ψάχνει νέα συνεργασία, ενώ τον τελευταίο καιρό η ομάδα είχε συνδεθεί και με τη Honda, η οποία φέρεται να αναζητά μια ακόμη ομάδα για να κάνει τις μοτοσυκλέτες της έξι στη μεγάλη κατηγορία, όπως και η Ducati.

Ετικέτες