MotoGP SUZUKI: Η πρώτη επίσημη ανακοίνωση για την αποχώρησή της

Σε συνομιλίες την Dorna για το σπάσιμο του συμβολαίου
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

12/5/2022

Από την προηγούμενη εβδομάδα αμέσως μετά τον αγώνα στη Jerez η εργοστασιακή ομάδα της Suzuki έμαθε πως η κεντρική διοίκηση της εταιρείας στην Ιαπωνία αποφάσισε την διακοπή της συμμετοχής στα MotoGP στο τέλος του 2022, σπάζοντας το συμβόλαιο που είχε υπογράψει πρόσφατα και είχε ισχύει έως το 2026. Η είδηση κυκλοφόρησε ανεπίσημα και φαίνεται πως έπιασε “αδιάβαστη” και απροετοίμαστη της Dorna, που στην πρώτη της ανακοίνωση έσπευσε να προειδοποιήσει τη Suzuki πως υπάρχουν ρήτρες στο συμβόλαιο και ότι τα MotoGP δεν είναι πρωταθληματάκι της γειτονιάς που όποιος θέλει μπαίνει και όποιος θέλει βγαίνει, όποτε του καπνίσει.

Εκείνο όμως που ήταν ακόμα πιο παράξενο μέχρι σήμερα, ήταν η απουσία οποιασδήποτε επίσημης ανακοίνωσης από την μεριά της Suzuki Ιαπωνίας.

Αυτή η ανακοίνωση ήρθε σήμερα και ούτε λίγο ούτε πολύ, λέει πως η Suzuki Με την DORNA βρίσκονται στο στάδιο των διαπραγματεύσεων για σπάσιμο του συμβολαίου και πως η πρόωρη αποχώρηση από τα MotoGP γίνεται για να εξοικονομήσει χρήματα, τα οποία θα επενδύσει σε νέες τεχνολογίες και στην ανάγκη προσαρμογής της εταιρείας στις νέες συνθήκες που έχουν πλέον διαμορφωθεί στην οικονομία και την βιομηχανία οχημάτων…

Πρόκειται για μια πολύ γενικόλογη ανακοίνωση και τα συγκεκριμένα επιχειρήματα της απόφασης αποχώρησης θα μπορούσε να τα επικαλεστεί οποιαδήποτε εταιρεία, σε οποιαδήποτε στιγμή.

Μάλιστα σύμφωνα με τις φήμες που κυκλοφορούν στα pits, η DORNA απαιτεί από την SUZUKI να αποχωρήσει απ’ όλα τα πρωταθλήματα που συμμετέχει, ώστε να της αποδείξει πως οι λόγοι τόσο σοβαρά οικονομικοί!

Εδώ θα θέλαμε να προσθέσουμε στην κουβέντα, πως η συμμετοχή σε πρωταθλήματα επιπέδου F1 και MotoGP δεν είναι πλέον τόσο ασύμφορα οικονομικά για τα εργοστάσια και τις ομάδες όσο στο παρελθόν, διότι οι οργανωτές όπως η DORNA έχουν καταφέρει να φέρνουν πολλά χρήματα στα ταμεία των ομάδων.

Μάλιστα ο όμιλος VW αποφάσισε να δηλώσει συμμετοχή στην F1, με δύο (!!!!!) ομάδες, μία της Porsche και μία της AUDI με τον πρόεδρο της εταιρείας να δηλώνει πως αυτή η κίνηση θα φέρει μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στα ταμεία του ομίλου.


 

 

MotoGP ΗΠΑ: Ποινή μακρύτερου γύρου στον Marc Marquez

Αναμενόμενο ακόμη και από τον ίδιο
MotoGP ΗΠΑ: Ποινή μακρύτερου γύρου στον Marc Marquez
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

29/3/2026

Ποινή μακρύτερου γύρου επιβλήθηκε στον Marc Marquez για την χθεσινή του επιθετική κίνηση να προσπεράσει τον Di Giannantonio που κατέληξε σε πτώση συμπαρασύροντάς και τον αναβάτη της VR46, χαλώντας τον αγώνα και των δύο.

Ο Marc Marquez αναζήτησε τον Di Giannantonio για να ζητήσει συγνώμη, ενώ αμέσως μετά τον αγώνα δήλωσε πως θα πρέπει να τιμωρηθεί για την κίνησή του αυτή και θα προσπαθήσει να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί στον αγώνα, εκτελώντας την όποια ποινή του επιβληθεί.

Από την πλευρά του ωστόσο, τόνισε τόσο προς την διοργάνωση, όσο και απευθείας στον Di Giannantonio πως εκείνη την στιγμή είχε χάσει τον έλεγχο στα φρένα από το slipstreaming περισσότερης από μίας μοτοσυκλέτας και πήγαινε ολοταχώς εκτός πίστας, ελπίζοντας πως δεν θα πέσει πάνω στον Di Giannantonio.

Φαίνεται πως δεν ήθελε να δικαιολογήσει το λάθος του, αλλά να μην δεχθεί την πρόθεση της κίνησης αυτής.

Ο Di Giannantonio τον άκουσε προσεκτικά και απάντησε μόνο με μία φράση:
«έχε το νου σου αύριο», που θα μπορούσε να είναι και προειδοποίηση.

Για να δούμε αν θα προσπαθήσει ο Marc Marquez να κάνει μία πολύ καλή εκκίνηση για να αντισταθμίσει όσο τον δυνατόν περισσότερο, την ποινή που θα πρέπει να εκτελέσει αμέσως μετά.

Ετικέτες