MotoGP: Συνεχίζεται ο πόλεμος δηλώσεων μεταξύ HRC και Michelin

Σε προσωπική κόντρα εξελίσσεται το θέμα με τα ελαστικά στην Mandalika

Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

29/3/2022

Σε προσωπική κόντρα εξελίχθηκε το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με τον τύπο των ελαστικών στον τελευταίο αγώνα των MotoGP.

Ο Alberto Puig του HRC δεν άφησε αναπάντητο το σχόλιο του κυρίου Taramasso της Michelin, σχετικά με την “αδυναμία” της Honda να προσαρμοστεί στα ελαστικά που είχε φέρει για τον αγώνα της Mandalika.  

Σύμφωνα με τον Puig, η απόφαση της Michelin να διαθέσει στις ομάδες έναν τύπο ελαστικού με πιο σκληρό σκελετό (όμοιο με εκείνον που είχαν τα ελαστικά της γαλλικής εταιρείας το 2018) για να αντέξουν στις υψηλότερες θερμοκρασίες της πίστας της Ινδονησίας, δημιούργησε σοβαρά προβλήματα στους αναβάτες, καθώς τα ελαστικά αυτά ήταν κατάλληλα για πίστες με μεγάλες ευθείες και όχι για πίστες σαν την Mandalika, όπου οι μοτοσυκλέτες είναι συνεχώς πλαγιασμένες και απαιτείται υψηλό επίπεδο πρόσφυσης στις άκρες των ελαστικών.

Μάλιστα τόνισε, πως αυτή ακριβώς η αδυναμία τους (το χαμηλότερο επίπεδο πρόσφυσης στις άκρες) ήταν που έκανε την Michelin να επανασχεδιάσει τον σκελετό των ελαστικών της τα επόμενα χρόνια.

 

Σε αυτές τις δηλώσεις του Puig η απάντηση του Taramasso (Michelin) ήταν να αποκρούσει κάθε είδους ευθύνη από τη μεριά της γαλλικής εταιρείας, λέγοντας ουσιαστικά πως ο σχεδιασμός των μοτοσυκλετών του HRC φταίει για την δυσκολία τους να προσαρμοστούν στα ελαστικά.

 

Φυσικά ο Puig δεν άφησε αυτή τη δήλωση να περάσει ασχολίαστη, εξαπολύοντας ταυτόχρονα ευθεία επίθεση στο πρόσωπό του Taramasso, λέγοντας πως η Honda και το HRC έχουν 25 παγκόσμιους τίτλους κατασκευαστών και 21 παγκόσμιους τίτλους αναβατών και έχουν αποδεδειγμένα καταφέρει να προσαρμοστούν με επιτυχία σε δεκάδες αλλαγές κανονισμών.

Και συνέχισε ρίχνοντας καρφιά στον Taramasso, λέγοντας πως: “Όταν υπάρχουν τέτοια προβλήματα θα πρέπει να μιλάμε (σ.σ. εννοεί τον Taramasso) με τους αναβάτες και όχι με την Apple, την IBM και την Dell κοιτάζοντας ένα διάγραμμα στο κομπιούτερ”.


 

Michael Dunlop: Δεν θα αγωνιστεί με τη νέα Ducati V4R στο North West 200

Μένει να δούμε με τι θα αγωνιστεί στο Isle of Man TT
dunlop
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/5/2026

Ο Michael Dunlop δηλώνει ότι η νέα του Ducati V4R προδιαγραφών WorldSBK χρειάζεται περαιτέρω δοκιμές πριν αγωνιστεί μαζί της στους αγώνες.

Σας είχαμε ενημερώσει πως ο Βορειοϊρλανδός αναβάτης άφησε τη BMW M 1000 RR για χάρη της νέας Panigale V4 R, όμως όπως ανακοίνωσε μόλις σήμερα, χρειάζεται περισσότερο χρόνο για δοκιμές με την Ducati και έτσι τελικά θα αγωνιστεί με την BMW στο North West 200, με τους αγώνες να ξεκινούν αύριο και να διαρκούν έως το Σάββατο 9 Μαΐου.

Ο record man του Isle of Man TT ανακοίνωσε μέσω της σελίδας του στα κοινωνικά δίκτυα: “Δεδομένου ότι αυτή η νέα πλήρης έκδοση της WSBK Ducati V4R έφτασε στην ομάδα πριν λίγο καιρό, θεωρούμε σκόπιμο η ομάδα να συνεχίσει τις δοκιμές τις επόμενες εβδομάδες και να αναπτύξει περαιτέρω τη μοτοσυκλέτα. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τη Ducati, ώστε να φέρουμε το project σε καλό σημείο και να ολοκληρώσουμε τις δοκιμές πριν τη βγάλουμε στους δρόμους στο μέλλον.

Μένει να δούμε με τι θα τρέξει στο Isle of Man TT 2026 που θα διεξαχθεί από 25 Μαΐου έως και 6 Ιουνίου και εάν ο Michael Dunlop θα διαλέξει την παλιά γνωστή του BMW M 1000 RR ή θα προλάβει να φέρει τη νέα Panigale V4 R στα μέτρα του.