MotoGP: Τροχαίο ατύχημα για τον Bagnaia υπό την επήρεια αλκοόλ

Δεν έχει τραυματιστεί – Χάνει το δίπλωμα οδήγησης
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/7/2022

Δεν ξεκίνησαν ομαλά οι διακοπές του Francesco “Pecco” Bagnaia στην Ibiza. Περίπου στις τρεις τα ξημερώματα 5ης Ιουλίου έχασε τον έλεγχο ενός Citroen C4 που οδηγούσε καθώς έμπαινε σε πλατεία και ακινητοποιήθηκε στην άκρη του δρόμου χωρίς την εμπλοκή άλλου οχήματος.

Το τοπικό τμήμα τροχαίας του Sant Josep που ενεργούσε περιπολία πήρε κατάθεση από τον ελαφρά τραυματισμένο Bagnaia και τον υπέβαλλε σε αλκοτέστ κατά το οποίο βρέθηκε τρεις φορές πάνω από το όριο, σύμφωνα με το τοπικό μέσο Diario de Ibiza που αποκάλυψε την είδηση στο τέλος της ημέρας.

Ο Bagnaia φαίνεται πως βρέθηκε με 0.87mh/l αλκοόλ όταν το όριο είναι 0.25mg/l με τους Ισπανούς να του αφαιρούν επί τόπου την άδεια οδήγησης. Ο 25χρονος αναβάτης των MotoGP και 4ος στο πρωτάθλημα αυτή την στιγμή θα περάσει από δίκη τις επόμενες ημέρες κατά την οποία αναμένεται να του αφαιρεθεί η άδεια οδήγησης για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, που μπορεί να ξεπεράσει και τον ένα χρόνο.

Δεν αναμένεται κάτι τέτοιο να έχει επίπτωση στην αγωνιστική του παρουσία, καθώς δεν απαιτείται δίπλωμα οδήγησης για να τρέξεις στα MotoGP, πόσο μάλλον από την στιγμή που η αγωνιστική τους δράση ξεκινά πολύ πριν από το όριο απόκτησης διπλώματος και είναι αρκετοί αναβάτες που δεν προχωρούν σε έκδοσή του παρά πολύ αργότερα μέσα στην καριέρα τους.

Ωστόσο σε τέτοιες περιπτώσεις δράση -και θέση- αναλαμβάνει και η FIM, οπότε μόνο όταν ολοκληρωθούν οι διαδικασίες της τοπικής τροχαίας θα έχουμε εικόνα για το αν υπάρχει επίπτωση στην αγωνιστική δράση του Bagnaia ενόψει του δεύτερου μισού της σεζόν που θα ξεκινήσει σε περίπου ένα μήνα.

Από πλευράς υγείας, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως πέρας από αμυχές δεν έχει τίποτα περισσότερο.

Ο ίδιος σε ανακοίνωσή του επιβεβαιώνει τα τοπικά μέσα και αναφέρει πως έφυγε από μπαρ της περιοχής μετά από διασκέδαση, έχασε τον έλεγχο και απέτυχε στο αλκοτέστ. Δεν συνηθίζει να καταναλώνει αλκοόλ και δεν κάνει τέτοια λάθη, ολοκληρώνοντας με συγνώμη προς τους οπαδούς των MotoGP. Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση της Ducati.

 

 

Ετικέτες

MotoGP - Pecco Bagnaia: η Ducati είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα, εγώ δεν μπορώ να την εκμεταλλευτώ

Ο Bezzecchi αξίζει την 3η θέση της γενικής κατάταξης - Ο Pecco δείχνει έτοιμος να χάσει όχι μόνο την 3η αλλά και την 4η θέση γενικής...
Pecco
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/11/2025

Ο Pecco Bagnaia έκανε δηλώσεις στις οποίες ήταν ιδιαίτερα αυστηρός με τον εαυτό του -αν και ταυτόχρονα ακούγεται και αρκετά ηττοπαθής-, αναφέροντας πως η Ducati είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα, και φταίει εκείνος που δεν την αξιοποίησε όπως θα έπρεπε. Παράλληλα δήλωσε πως ο Bezzecchi αξίζει την τρίτη θέση της γενικής κατάταξης!

Η εγκατάλειψή του Bagnaia από πτώση στο Portimao, ήταν η πέμπτη φορά που ο Ιταλός είχε DNF στους τελευταίους έξι αγώνες. Παίρνοντας υπόψη μας την επίδοσή του στον αγώνα Sprint του Σαββάτου, ο Pecco έδειχνε να μπορεί να παλέψει για το βάθρο στον αγώνα της Κυριακής στην Πορτογαλίας. Όμως σημείωσε πτώση, και πλέον ο Bezzecchi έχει εξασφαλίσει στην τρίτη θέση στην γενική κατάταξη, ενώ ο Acosta καραδοκεί για την τέταρτη θέση, αφού είναι πλέον μόλις τρεις βαθμούς πίσω από τον Bagnaia με ένα γύρο να απομένει.

Ο Ιταλός αναβάτης δήλωσε πως τα έδωσε όλα για να κατακτήσει την τέταρτη θέση στον αγώνα της Κυριακής και όταν πίεσε, έχασε το μπροστινό και έπεσε. Στην συνέχεια πρόσθεσε πως ο Bezzecchi αξίζει την τρίτη θέση του πρωταθλήματος παραπάνω από εκείνον.

Όσον αφορά τη μοτοσυκλέτα δήλωσε πως στο πορτογαλικό GP εκείνος και η ομάδα του σημείωσαν κάποια βελτίωση, όμως πρέπει να προσπαθήσουν να βρουν περισσότερες λύσεις στο μέλλον. Όμως, ξεκαθάρισε πως η καλύτερη μοτοσυκλέτα είναι η Ducati από όλες τις απόψεις και πως φέτος εκείνος δεν κατάφερε να την αξιοποιήσει σωστά.

Τέλος δήλωσε πως η σεζόν του φάνηκε πολύ μεγάλη, εκτός αν κερδίσει στον τελευταίο αγώνα (!) και πως θα ήθελε η νέα σεζόν να ξεκινήσει όσο ταχύτερα γίνεται.