Το NASCAR στα MotoGP! Αποκάλυψη της Trackhouse Racing στο Los Angeles

Ο Marks ευελπιστεί η νέα του ομάδα να έχει επιτυχίες στο MotoGP ακολουθώντας το παράδειγμα της ομάδας που έχει στο NASCAR
motomag Trackhouse Racing MotoGP – Αποκαλύφθηκαν τα χρώματα της ομάδας στο Los Angeles [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

29/1/2024

Ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Entertainment Group, Justin Marks στο λαμπερό Los Angeles παρουσίασε τα χρώματα των δύο Aprilia RS-GP της νέας δορυφορικής ομάδας του MotoGP, Trackhouse Racing MotoGP με την οποία θα αγωνιστούν οι Miguel Oliveira και Raul Fernandez.

Οι δύο δορυφορικές Aprilia RS-GP της Trackhouse Racing MotoGP έχουν τα χρώματα της σημαίας της Αμερικής, με το κόκκινο, άσπρο και μπλε να κυριαρχεί, ενώ η ιταλική εταιρεία παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων Sterilgarda -θα την θυμάστε στην μοτοσυκλέτα του Αμερικανού Ben Spies- ήρθε να προστεθεί στον κατάλογο των χορηγών της αμερικανικής ομάδας οι οποίοι δεν είναι και τόσοι πολύ αν παρατηρήσει κανείς πιο προσεκτικά την RS-GP. Ελπίζουμε να μην υπάρξει θέμα οικονομικής ρευστότητας στη νέα δορυφορική ομάδα της Aprilia, αν και προβλέπουμε πως οι χορηγοί που υπάρχουν στην ομάδα Trackhouse στο NASCAR θα εισέλθουν σύντομα και στο MotoGP.

Trackhouse Racing MotoGP – Αποκαλύφθηκαν τα χρώματα της ομάδας στο Los Angeles [VIDEO]

Οι αναβάτες της ομάδας Miguel Oliveira και Raul Fernandez καθώς και ο ιδιοκτήτης της ομάδας Justin Marks μετά την παρουσίαση έκαναν και τις πρώτες τους δηλώσεις τόσο για τα νέα χρώματα της μοτοσυκλέτας όσο και για τους στόχους του 2024.

Ο Miguel Oliveira ανέφερε: “Είμαι προφανώς πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στις Η.Π.Α. εδώ που ξεκινά επίσημα η πορεία μιας αμερικανικής ομάδας στο MotoGP. Είναι μεγάλη χαρά να είμαι μέλος της οικογένειας της Trackhouse.

Ανυπομονώ να ξεκινήσω με τη νέα σεζόν, έχουμε νέα συναρπαστικά χρώματα, και ελπίζω να είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί. Ανυπομονώ να ανέβω στη μοτοσυκλέτα στις δοκιμές σε λίγες μέρες και να ξεκινήσω τη σεζόν.”

MotoGP

Ο Raul Fernandez με τη σειρά του δήλωσε: “Σήμερα είδατε την νέα μας εμφάνιση. Είναι πολύ όμορφη και είναι μια μεγάλη ευκαιρία να δείξουμε την αμερικανική σημαία. Είναι υπέροχο που η Αμερική θα έχει μια ομάδα MotoGP, επομένως για μένα είναι μεγάλη χαρά που βρίσκομαι εδώ και δείχνω αυτή τη σημαία.

Μου αρέσουν πολύ οι Η.Π.Α. και οι άνθρωποι της. Η παρουσίαση ήταν απλά καταπληκτική. Το να είσαι εδώ στο Los Angeles είναι απλώς ένα όνειρο! Είμαι πολύ χαρούμενος και έχω ένα υπέροχο συναίσθημα για αυτή τη σεζόν. Νομίζω ότι θα το ευχαριστηθώ πολύ. Τα λέμε στην πίστα!”

O Justin Marks ανέφερε: "Αυτό το νέο ξεκίνημα είναι μια απίστευτη στιγμή. Είναι ο συνδυασμός ενός απίστευτου όγκου δουλειάς τόσο από την Trackhouse, όσο και από το MotoGP και την Aprilia. Βασικά μέσα σε δύο ή τρεις μήνες, δημιουργήσαμε την ομάδα ώστε να είναι έτοιμη να αγωνιστεί και να μπορέσει να κάνει κάτι σπουδαίο στις πίστες. Έχουμε μια ομάδα ανθρώπων που είναι όλοι πολύ ταλαντούχοι και παθιασμένοι με τη σεζόν που έχουμε μπροστά μας.

Είναι επίσης ξεχωριστό, γιατί είμαστε μια αμερικανική ομάδα. Είμαστε μια παγκόσμια μάρκα, αλλά μια αμερικανική εταιρεία και το να μπορούμε να γιορτάσουμε τη σύσταση αυτής της ομάδας και να κάνουμε το ντεμπούτο αυτών των απίστευτων μοτοσυκλετών σε μια εμβληματική αμερικανική πόλη είναι πραγματικά κάτι ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Ανυπομονώ για τη σεζόν. Δεν ξέρουμε πραγματικά τι να περιμένουμε όσον αφορά την απόδοση στην πίστα.

Το μόνο που ξέρω είναι ότι έχουμε εξαιρετικό εξοπλισμό -Aprilia-, υπέροχους ανθρώπους και πολύ ταλαντούχους, με μεγάλο κίνητρο, υγιείς και χαρούμενους αναβάτες. Συνήθως, αυτό ισοδυναμεί με ταχύτητα σε αυτό το είδος αθλήματος, επομένως θα είναι μια νέα εμπειρία για εμένα και την Trackhouse Racing που έχουμε συνηθίσει να δουλεύουμε στο Nascar, αλλά έχουμε μια ομάδα ανθρώπων που είναι πολύ έμπειροι στο MotoGP, δύο υπέροχους αναβάτες, πολλούς εξαιρετικούς μηχανικούς και απίστευτους συνεργάτες στην Aprilia. Οπότε, πιστεύω πραγματικά ότι ο ουρανός είναι το όριο για αυτήν την ομάδα."

MotoGP

 

Ετικέτες

MotoGP – Έτοιμη η πίστα της Goiania, παραμένει η πρόβλεψη για βροχές το σαββατοκύριακο

Καθαρίστηκε ενδελεχώς η πίστα και κανένα νέο πρόβλημα με πλημμύρες δεν έχει εμφανιστεί
goiania race track
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

20/3/2026

Η υπερχείλιση τοπικού ποταμού μετά τις καταιγίδες που έπληξαν την ευρύτερη περιοχή της Goias τη Δευτέρα και Τρίτη (16-17/3) ανήκει πια στο παρελθόν, με τους ιθύνοντες της πίστας να την έχουν πλέον καθαρίσει ολοκληρωτικά.

Ο αγώνας που σηματοδοτεί την επιστροφή του MotoGP στη Βραζιλία μετά από 20 χρόνια θα διεξαχθεί λοιπόν κανονικά, σημείο στο οποίο συμφωνούν τόσο οι διοργανωτές του αγώνα, όσο και όλες οι τοπικές αρχές της περιοχής.

goiania race track

Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει πως οι υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στην περιοχή – της τάξης των 30 βαθμών Κελσίου – εγγυώνται και λιακάδα. Οι προβλέψεις καιρού για τη Goiania δεν έχουν αλλάξει, δίνοντας υψηλές πιθανότητες βροχής και τις τρεις μέρες – από Παρασκευή 20/3 ως και Κυριακή 22/3 – με ενδεχόμενο καταιγίδας τις πρωινές ώρες της Κυριακής.

Για την ιστορία πάντως, καθώς γράφονται αυτές οι γραμμές υποτίθεται πως θα είχαν ήδη ξεκινήσει οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές της Moto3, ωστόσο ανακοινώθηκε καθυστέρηση μιας ώρας προκειμένου να καθαριστεί (ξανά) η πίστα από βροχόπτωση, άρα ίσως να μην είναι όλα 100% ρόδινα ως περιγράφηκαν.

Στο μεταξύ ο τοπικός κυβερνήτης της Goiania, Ronaldo Caiado, ανακοίνωσε πως η Παρασκευή 20/3 θα είναι επίσημη αργία ώστε ο κόσμος να πάει απροβλημάτιστα στην πίστα για να παρακολουθήσει τις ελεύθερες δοκιμές.