Νέος Team Manager στην Pramac Ducati

Αναβάθμιση και του Fonsi Nieto
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/12/2021

Νέος Team Manager στην Pramac Ducati

Αναβάθμιση και του Fonsi Nieto

Η Pramac Ducati ανακοίνωσε την πρόσληψη του Claudio Calabresi ως νέο Team Manager και αντικαταστάτη του Francesco Guidotti, μετά την αποχώρηση του τελευταίου για να αναλάβει τον αντίστοιχο ρόλο στην ΚΤΜ. Παράλληλα, ανακοινώθηκε και η αναβάθμιση του Fonsi Nieto, καθώς ο πρώην αγωνιζόμενος και νικητής των GP αφήνει τον ρόλο του coach αναβατών και γίνεται Αγωνιστικός Διευθυντής.

Να θυμίσουμε ότι η σεζόν του 2021 ήταν η καλύτερη σεζόν για την ομάδα της Pramac, κατακτώντας την πρώτη νίκη που πέτυχε δορυφορική ομάδα, με αναβάτη τον Jorge Martin, ενώ ο έτερος αναβάτης της, ο Johann Zarco, είτε τεθεί για λίγο διάστημα πρωτοπόρος στην βαθμολογία του πρωταθλήματος, τερματίζοντας τελικά στην πέμπτη θέση. Συνολικά μέσα στην χρονιά, η ομάδα πέτυχε οκτώ τερματισμούς στο βάθρο και πέντε pole positions.

Ο Calabresi έρχεται στην Pramac έχοντας στο βιογραφικό του εμπειρία από διευθυντικές θέσεις σε εταιρείες ενέργειας παγκόσμιας εμβέλειας, ενώ η πιο πρόσφατη θέση του ήταν Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Εμπορικός Διευθυντής στην Eni Rifining & Marketing, ενώ έχει μέγάλο πάθος για τις μοτοσυκλέτες. Επιπλέον, ήταν και ο Team Manager της Pramac στην MotoE, από τότε που ξεκίνησε το project.

"Η εξέλιξη του Claudio μέσα στην ομάδα μας, είναι το καλύτερο τεκμήριο της εκτίμησης και της εμπιστοσύνης που τρέφω προς το0 πρόσωπό του και είμαι πεπεισμένος πως μετά από τρεις σεζόν ως Tam Manager στην MotoE, θα ανταποκριθεί απόλυτα στη νέα και πολύ σημαντική αυτή πρόκληση", είπε ο ιδιοκτήτης της Pramac, Paolo Campinoti. "Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε μαζί αυτή τη νέα περιπέτεια, και είμαστε βέβαιοι ότι η Pramac Racing θα είναι μία από τις κορυφαίες ομάδες και η επόμενη σεζόν θα μας φέρει πολλές επιτυχίες", συμπλήρωσε ο Campinoti, κλείνοντας με την πεποίθηση πως και η στενή συνεργασία με τον Nieto θα είναι ευεργετικλη.

Αντίστοιχα ο Calabresi δήλωσε πως νιώθει περήφανος για την εμπιστοσύνη που του δείχνει η ομάδα και πως οι δεσμοί που έχουν αναπτυχθεί όλα αυτά τα χρόνια είναι ισχυροί και αμοιβαίοι. Είπε επίσης πως είναι απόλυτα αφοσιωμένος , ούτως ώστε αυτό το καινούργιο κεφάλαιο που ανοίγει και θα είναι γεμάτο από περιέργεια, πάθος και εμπειρία να διατηρήσει την ομάδα ως μία εκ των κορυφαίων του πρωταθλήματος.

Για το 2022, η Pramac θα αγωνιστεί με την ίδια σύνθεση αναβατών με μοτοσυκλέτες GP22 προερχόμενες απευθείας από την Ducati.

MotoGP Brno: Αποβλήθηκε ο Bezzecchi από τον αγώνα της Κυριακής! Έριξε σφαλιάρες σε κριτή! [VIDEO]

Απαράδεκτη και αψυχολόγητη συμπεριφορά
MotoGP Brno: Αποβλήθηκε ο Bezzecchi από τον αγώνα της Κυριακής! Έριξε σφαλιέρες σε κριτή! [VIDEO]
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/6/2026

Μία απαράδεκτη συμπεριφορά επέδειξε ο Bezzecchi αμέσως μετά την πτώση του στον σημερινό αγώνα Sprint. Τρέχοντας στην πεσμένη του μοτοσυκλέτα, χτύπησε έναν από τους κριτές που είχε σπεύσει να σηκώσει την μοτοσυκλέτα του, προφανώς αντιδρώντας χωρίς να σκεφτεί, στον τρόπο που ο κριτής την προσέγγισε.

Η διοργάνωση περίμενε να τελειώσει η αγωνιστική δράση για να εξετάσει την περίπτωση και να ακούσει και την πλευρά του Bezzecchi ανακοινώνοντας πριν από λίγο την αποβολή του από τον αγώνα της Τσεχίας, μεγαλώνοντας ακόμη περισσότερο το βαθμολογικό πλήγμα που υπέστη σήμερα.

Αναμένεται ανακοίνωση συγνώμης από τον Bezzecchi, κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι αυτή την στιγμή.

Με διαφορετικές γωνίες από τις κάμερες να δίνονται στην δημοσιότητα και κυρίως από την onboard κάμερα του Bezzecchi, φαίνεται πως η αντίδρασή του πυροδοτήθηκε από την κατά λάθος κίνηση του κριτή να ανοίξει το γκάζι στην πεσμένη μοτοσυκλέτα, στην προσπάθειά του να την σηκώσει. Ο Bezzecchi θα μπορούσε να διαμαρτυρηθεί για αυτό αλλά σε καμία περίπτωση να σηκώσει το χέρι του.

Το στιγμιότυπο: