Ο Ai Ogura στην Trackhouse Racing για δύο χρόνια

Δίπλα στον Raul Fernandez για τα επόμενα δύο χρόνια ο Ιάπωνας που αγωνίζεται στην Moto2
motomag Ο Ai Ogura στην Trackhouse Racing για δύο χρόνια
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

16/8/2024

Η σύνθεση της Trackhouse Racing για το 2025 και το 2026 οριστικοποιήθηκε καθώς ανακοινώθηκε πως ο Ιάπωνας αναβάτης της Moto2 Ai Ogura θα είναι ο teammate του Raul Fernandez στο MotoGP για τα δύο επόμενα χρόνια.

Το όνομα του Ogura ακουγόταν πολύ έντονα το τελευταίο διάστημα όσον αφορά τη δεύτερη θέση στην Trackhouse Racing καθώς ο Miguel Oliveira είναι γνωστό εδώ και καιρό πως στο τέλος της χρονιάς αποχωρεί με κατεύθυνση προς Prima Pramac Racing μεριά.

O Agura ο οποίος αυτή τη στιγμή φιγουράρει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας της Μoto2 με την ομάδα της MT Helmets MSI έχοντας σημειώσει δύο νίκες τη φετινή σεζόν αποτελούσε ένα σημαντικό project για την Trackhouse Racing καθώς η ομάδα αναζητά νέα ταλέντα τα οποία θα αναδειχθούν μέσω αυτής και θα της προσφέρουν επιτυχία.

Ο Ai Ogura στην Trackhouse Racing για δύο χρόνια

Ο Ιάπωνας ο οποίος από το 2025 θα οδηγεί την Aprilia RS-GP, ταυτόχρονα με την υπογραφή του συμβολαίου με την Trackhouse Racing έγινε ο πρώτος αναβάτης ο οποίος ξεκινώντας από το Asia Talent Cup -θεσμός στην Ασία o οποίος στοχεύει στην ανάδειξη ταλέντων για το MotoGP- καταφέρνει να φτάσει στο κορυφαίο πρωτάθλημα μοτοσυκλετών το MotoGP.

Ο Ai Ogura μετά την υπογραφή του συμβολαίου δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που θα μπορέσω να αγωνιστώ στην κορυφαία κατηγορία και ανυπομονώ να το κάνω μαζί με την Trackhouse Racing. Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Τώρα πρέπει να σκεφτώ το πρωτάθλημα της Moto2. Θα προσπαθήσω να τελειώσω αυτή τη χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να είμαι καλά προετοιμασμένος για το 2025".

Ο Ai Ogura στην Trackhouse Racing για δύο χρόνια

Ο Team Principal της Trackhouse Racing, Davide Brivio ανέφερε: "Eίμαστε ενθουσιασμένοι που θα έχουμε έναν τόσο ταλαντούχο αναβάτη από την Moto2 στην ομάδα μας την επόμενη χρονιά. Θα έχουμε μία συναρπαστική νέα σεζόν καθώς οι αναβάτες μας είναι νέοι σε ηλικία τόσο ο Fernandez όσο και ο Agura. Κοιτάμε μπροστά αλλά πρώτα θα επικεντρωθούμε σε αυτό που κάνουμε τώρα, στο δικό μας πρωτάθλημα και θα προσπαθήσουμε να τερματίσουμε όσο το δυνατόν ψηλότερα".

Ο Justin Marks - Ιδιοκτήτης της Trackhouse Racing εν συνεχεία δήλωσε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα έχουμε μαζί μας από τη νέα χρονιά τον Ai Ogura. Η Trackhouse Racing δημιουργήθηκε για να αποτελέσει ταυτόχρονα μία πλατφόρμα προβολής της εταιρείας Trackhouse. Είναι συναρπαστικό το γεγονός ότι έχουμε ένα ρόστερ αθλητών στις ομάδες μας (αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα) από το Μεξικό, τις ΗΠΑ, την Ισπανία, τη Νέα Ζηλανδία και τώρα την Ιαπωνία".

Για να δούμε το στοίχημα με τους νέους σε ηλικία αναβάτες θα βγει για την Trackhouse Racing ή θα έχουμε γκρίνιες και δράματα.

Ετικέτες

MotoGP: Oι διοργανωτές υπερασπίζονται τη διπλή επανεκκίνηση στο Καταλανικό GP

Ο Αθλητικός Διευθυντής των MotoGP απαντά στις κριτικές αναβατών - "Ασφαλής η πίστα της Βαρκελώνης"
Catalan GP 2026
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/5/2026

Το επεισοδιακό Καταλανικό Grand Prix του 2026 άφησε πίσω του έντονες αντιδράσεις, με τον Carlos Ezpeleta να υπερασπίζεται δημόσια την απόφαση για διπλή επανεκκίνηση του αγώνα, παρά τα δύο σοβαρά ατυχήματα που οδήγησαν τους Alex Marquez και Johann Zarco στο νοσοκομείο.

Αντί το νέο του κυριακάτικου αγώνα να είναι η νίκη του Fabio Di Giannantonio, το ενδιαφέρον στράφηκε στα δύο σοβαρά περιστατικά που προκάλεσαν διακοπές με κόκκινη σημαία.

Μετά το τέλος του αγώνα, αρκετοί αναβάτες εξέφρασαν αμφιβολίες για το αν έπρεπε να δοθεί δεύτερη εκκίνηση. Μεταξύ αυτών ήταν οι Pedro Acosta και Jorge Martin, οι οποίοι θεώρησαν πως, μετά τον σοβαρό τραυματισμό του Johann Zarco, δεν υπήρχε λόγος να συνεχιστεί ο αγώνας.

Catalan GP 2026

Το πρώτο ατύχημα ήταν και το πιο σοβαρό. Ο Alex Marquez συγκρούστηκε με τη KTM του Acosta που έσβησε ξαφνικά λόγω τεχνικού προβλήματος, με αποτέλεσμα να εκτοξευτεί βίαια στον αέρα. Οι εικόνες από τη σύγκρουση ήταν σοκαριστικές, ενώ ο αναβάτης της Gresini έδειξε να χάνει προσωρινά τις αισθήσεις του.

Η δεύτερη κόκκινη σημαία προήλθε από σύγκρουση πολλών αναβατών στην πρώτη στροφή της επανεκκίνησης. Εκεί, ο Zarco τραυματίστηκε σοβαρά στο γόνατο όταν το πόδι του μπλέχτηκε με τη Ducati του Francesco Bagnaia.

Catalan GP 2026

Παρά τις αντιδράσεις, ο Ezpeleta ξεκαθάρισε πως όλες οι αποφάσεις λήφθηκαν σε συμφωνία με τους κανονισμούς και τόνισε ότι η πίστα της Βαρκελώνης δεν θεωρείται επικίνδυνη.

Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Πρώτα απ’ όλα, θέλω να πω πόσο τυχεροί ήμασταν την Κυριακή. Φυσικά, οι Alex και Zarco έχουν σοβαρούς τραυματισμούς, αλλά τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν χειρότερα. Το περιστατικό των Alex και Pedro ήταν αρκετά μεμονωμένο, κάτι που μπορεί να συμβεί στους αγώνες. Δεν υπάρχει πραγματικό ζήτημα ασφάλειας με την πίστα.”

Catalan GP 2026

Σχετικά με τη δεύτερη επανεκκίνηση, πρόσθεσε: “Η Διεύθυνση Αγώνα αποφάσισε σωστά να επανεκκινήσει τον αγώνα. Δυστυχώς, ακολούθησε ακόμη ένα ατύχημα, κάτι που επίσης μπορεί να συμβεί στην εκκίνηση. Ήμασταν πολύ άτυχοι με τη δυναμική της σύγκρουσης και τον τρόπο που τραυματίστηκε ο Zarco. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, πιστεύω ότι τόσο η Διεύθυνση Αγώνα όσο και η FIM πήραν τις σωστές αποφάσεις.”

Catalan GP 2026
Carlos Ezpeleta