Ο αντικαταστάτης του Rossi

Ο Van der Mark στην Aragon
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

11/9/2017

Το είχαμε γράψει εδώ πριν από λίγες μέρες και σήμερα ήρθε και η επιβεβαίωση επίσημα μέσα από την ανακοίνωση της Movistar Yamaha. Ο αναβάτης της Yamaha WorldSBK, Michael van der Mark, θα αντικαταστήσει τον Valentino Rossi οδηγώντας την Μ1 του Ιταλού στον 14ο αγώνα της χρονιάς στην Aragon.

Ο Rossi βρίσκεται στο στάδιο της ανάρρωσης από το ατύχημα που είχε κατά τη διάρκεια προπόνησης με enduro, όντας μάλιστα σε ένα καλό στάδιο αλλά όχι σε αυτό που θα του επέτρεπε να αγωνιστεί στον αγώνα της Ισπανίας στις 24 Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με τις προβλέψεις των γιατρών που τον παρακολουθούν, η επιστροφή του αναμένεται να γίνει στο GP της Ιαπωνίας στο Motegi που θα διεξαχθεί στις 15 Οκτωβρίου.

Στην Aragon ο Van der Mark θα έχει την υποστήριξη της ομάδας του Rossi, μια μοναδική εμπειρία για τον 24χρονο αναβάτη, την οποία πέρσι βίωσε ο team mate του Alex Lowes όταν αντικατέστησε τον Bradley Smith στην ομάδα της Yamaha Tech3 σε τρία GP (Αγγλία, San Marino και Aragon). Σε αντίθεση όμως με τον Lowes, ο οποίος είχε την δυνατότητες για δοκιμές στο Brno πριν τρέξει στα MotoGP, ο Van der Mark θα μπει στα βαθιά κατευθείαν χωρίς καμία προετοιμασία. Παρόλα αυτά, ο Ολλανδός αναβάτης και τρεις φορές νικητής στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka θα επιστρατεύσει την πρότερη εμπειρία του από εργοστασιακές ομάδες, ενώ και τα paddock των GP δεν είναι άγνωστη γη γι' αυτόν καθώς είχε τρέξει σε εφτά αγώνες το 2010 στην κατηγορία των 125 και έναν αγώνα στην Moto2 το 2011 στην πατρίδα του. Επίσης, η εμπειρία του στην Aragon, από την θητεία στα WSBK και στα WSS, θεωρείται ένα σημαντικό αβαντάζ έχοντας τρέξει εκεί εφτά αγώνες.

Ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Yamaha, Lin Jarvis, δήλωσε ότι η ομάδα είχε αποφασίσει να μην αντικαταστήσει τον Rossi στον αγώνα του Misano, αλλά οι κανονισμοί της επιβάλλουν να έχει δύο αναβάτες από τον επόμενο αγώνα. Από τη στιγμή που ο Vale δεν θα είναι έτοιμος για τρέξει, έπρεπε να αποφασίσουν για τον αντικαταστάτη του και με δεδομένο ότι στο παρελθόν είχαν χρησιμοποιήσει τον Katsuyuki Nakasuga ως αντικαταστάτη του Lorenzo και τον Lowes ως αντικαταστάτη του Smith, κατέληξαν στο να δώσουν την ευκαιρία στον Van der Mark, παρέχοντας την πλήρη υποστήριξη της ομάδας.

Από την μεριά του ο Ολλανδός δήλωσε ενθουσιασμένος και περίεργος, καθώς δεν έχει ξαναοδηγήσει μοτοσυκλέτα MotoGP στο παρελθόν, ενώ τον εξιτάρει η πρόκληση που η πρώτη του επαφή θα είναι ουσιαστικά στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του αγώνα!

MotoGP: Ο Bagnaia στην Aprilia για 2 + 2 χρόνια - Γιατί δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη

Η μεταγραφή του Pecco Bagnaia θεωρείται πλέον τελειωμένη υπόθεση στην Ιταλία και έχουμε μερικές σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το συμβόλαιό του
pecco_bagnaia
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

8/4/2026

Πάει ήδη αρκετός καιρός που μια σειρά από βαρύγδουπες μεταγραφές αναμένονται στα υψηλότερα κλιμάκια του MotoGP. Τις έχουμε αναλύσει διεξοδικά, ωστόσο ακόμη καμιά δεν έχει ανακοινωθεί, παρότι σχεδόν όλες θεωρούνται σίγουρες και υπάρχει λόγος γι’ αυτό.

Η εκκρεμότητα που έχει αποτρέψει όλες τις επίσημες ανακοινώσεις μετακινήσεων αναβατών έγκειται στη συμφωνία που θα υπογράψουν οι Dorna, κατασκευαστές και ομάδες ενόψει της νέας εποχής του MotoGP από το 2027. Σύμφωνα με αυτή, προβλέπεται ελάχιστος εγγυημένος μισθός για τους αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας, αλλά και αυξημένα έσοδα για τις ομάδες. Όσο όμως δεν πέφτουν οι υπογραφές, οι ομάδες τηρούν στάση αναμονής και αυτός είναι ο λόγος που δεν έχουν επισημοποιηθεί οι μετακινήσεις των Fabio Quartararo στη Honda, Pedro Acosta στη Ducati, Jorge Martin στη Yamaha, Pecco Bagnaia στην Aprilia και Alex Marquez στην KTM.

Ειδικότερα για τον Bagnaia, ο ιταλικός Τύπος μεταφέρει μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τον πρωταθλητή του 2022-2023. Συγκεκριμένα, ο Ιταλός φέρεται να έχει υπογράψει συμβόλαιο τετραετούς διάρκειας με την Aprilia, με εγγυημένα τα δύο πρώτα χρόνια και οψιόν ανανέωσης για άλλα δύο.

Μαζί με τον Bagnaia θα μετακινηθεί και ο αρχιμηχανικός του, Cristian Gabarrini, στη νέα ομάδα. Ο Gabarrini ήταν μηχανικός τους Casey Stoner στη Ducati και είχε ακολουθήσει τον Αυστραλό πρωταθλητή όταν εκείνος μεταγράφτηκε στη Honda, πράξη που φαίνεται να επαναλαμβάνει τώρα με τον Bagnaia.

Καλό θα ήταν πάντως να ρίξουμε λίγο νερό στο κρασί μας, καθώς υπάρχουν κάποιες παράμετροι που θα μπορούσαν να αλλάξουν την κατάσταση. Αφενός η απόδοση του Jorge Martin με την Aprilia δείχνει πως η σύνδεση του Ισπανού με την RS-GP οδεύει σε πολύ καλό δρόμο και τα δυνατά αποτελέσματα θα μπορούσαν να ανατρέψουν την κατάσταση στο γκαράζ της Aprilia. Με τον Marco Bezzecchi δεμένο (με παπά και με κουμπάρο) με την Aprilia, ενδεχόμενη παραμονή του Martin θα σήμαινε πως δεν υπάρχει χώρος γι’ άλλον.

Από την άλλη, στη Ducati εκκρεμεί η υπογραφή ανανέωσης του Marc Marquez και, αν ο Ισπανός πρωταθλητής αποφασίσει να βάλει τέλος στην καριέρα του μετά τη φετινή χρονιά (ως έχει ακουστεί, ειδικά αν πάρει το 10ό του πρωτάθλημα φέτος), ίσως στο Borgo Panigale να δουν με διαφορετικό μάτι τον Bagnaia που, αν μη τι άλλο, τους έχει φέρει δύο τίτλους και είναι και Ιταλός, αγαπημένος του κοινού.

Το μόνο σίγουρο είναι πως η φετινή μεταγραφική περίοδος έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον με όλους τους πρωτοκλασάτους αναβάτες να είναι σε φάση αλλαγής ομάδας.

 

Ετικέτες