Ο Fenati στην MV Agusta

Ο αναβάτης της εταιρείας για την Moto2
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

27/8/2018

Η MV Agusta σε συνεργασία με την Forward Team που αποτελούν την ομάδα της Moto2, MV Agusta Corse Forward Team, έκλεισαν τη συμφωνία με τον Romano Fenati. Μετά από 42 χρόνια απουσίας από τη παγκόσμια σκηνή των αγώνων GP, η MV Agusta επιστρέφει με την F2 για να λάβει μέρος στη Moto2. Ο 22χρονος αναβάτης δεν αποτελεί νέο όνομα στους αγώνες, παρά το νεαρό της ηλικίας του, καθώς η ενασχόλησή του με τους αγώνες ξεκίνησε από πολύ νωρίς σε ηλικία τεσσάρων ετών. Το 2010 και 2011 έλαβε μέρος στο ιταλικό πρωτάθλημα όπου τη δεύτερη σεζόν τερμάτισε δεύτερος. Την επόμενη χρονιά έκανε το ντεμπούτο του στη Moto3, παραμένοντας στη κατηγορία μέχρι το 2017, όπου μέχρι τότε σημείωσε στους 108 αγώνες 10 νίκες και 23 βάθρα, ενώ τη τελευταία χρονιά έλαβε τη δεύτερη θέση στη γενική βαθμολογία. Φέτος μεταφέρθηκε στη Moto2, όπου από του χρόνου θα αγωνίζεται για το έμβλημα της ιταλικής φίρμας από το Ascoli Piceno.

Σε δηλώσεις του ο Romano ανέφερε: “Είμαι πολύ χαρούμενος και τιμημένος που θα λάβω μέρος σε αυτό το project και που θα είμαι μέλος μιας συνεκτικής και ικανής ομάδας όπως η είναι Forward Racing Team. Το να οδηγώ την F2 αποτελεί για μένα πηγή περηφάνειας και θα είναι μια σημαντική ευθύνη, έτσι θα συμβάλλω στο μέγιστο και με την εμπειρία μου θα πετύχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα.”

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας Giovanni Cuzari με τη σειρά του δήλωσε: “Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έχουμε μαζί μας για ένα τόσο φιλόδοξο και σημαντικό project, έναν αναβάτη όπως το βεληνεκές του Romano Fenati. Είμαι σίγουρος ότι αυτός είναι –όπως και εμείς- πεινασμένος για καλά αποτελέσματα”

Ετικέτες

MotoGP - Έκπληκτος ο Miguel Oliveira για την απώλεια της θέσης του στη Pramac Yamaha

Δεν περίμενε να διαλέξουν τον Jack Miller αντί για τον ίδιο -Ένιωθε την πίεση και δεν μπορούσε να αποδώσει
miguel-Oliveira
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/9/2025

Λίγο πριν από το Grand Prix της Καταλονίας ανακοινώθηκε ότι η Prima Pramac Racing Yamaha δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιο του Oliveira για το 2026. Η ιταλική ομάδα θα κρατήσει τον Miller για δεύτερη σεζόν, με τον Αυστραλό να συνεργάζεται με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή WorldSBK, Toprak Razgatlioglu

Ο Oliveira είχε υπογράψει με την δορυφορική ομάδα της Yamaha πριν από τη σεζόν 2025 με συμφωνία 1+1 έτους. Ο Πορτογάλος αναβάτης είχε ρήτρα απόδοσης που θα του επέτρεπε να παραμείνει το 2026 με τα κατάλληλα αποτελέσματα στους αγώνες από την πλευρά του, κάτι που τελικά δεν έγινε ποτέ. Παρόλα αυτά, όπως δήλωσε, η απόφαση τον εξέπληξε.

“Πριν από το Balaton ενημερώθηκα για αυτή την απόφαση”, δήλωσε ο Oliveira που, ίσως λόγω και του τραυματισμού του δεν έχει καταφέρει να τερματίσει φέτος ούτε μία φορά στην πρώτη 10άδα. “Ήταν λίγο έκπληξη. Το 2024 υπέγραψα για 1+1 έτος, ξέραμε ότι το πρώτο έτος θα ήταν προσαρμογής, όπου θα χρειαζόταν προσπάθεια και θα αγωνιζόμασταν για θέσεις που δεν ήταν πολύ σημαντικές. Αλλά αυτό ήταν που υπέγραψα, και δυστυχώς είχα έναν τραυματισμό στην αρχή της σεζόν. Έχασα αρκετούς αγώνες, και όταν επέστρεψα, όλοι γνωρίζαμε για την υπογραφή άλλου αναβάτη [σ.σ. Toprak Razgatlioglu]. Αυτό επίσης ήρθε σαν έκπληξη και πρόσθεσε πίεση, διακόπτοντας μια φάση με περισσότερες δυνατότητες. Αλλά έτσι είναι η ζωή και προχωράμε μπροστά”, είπε ο Πορτογάλος, ο οποίος δήλωσε έμμεσα ότι από ένα σημείο και μετά ένιωθε έντονη ψυχολογική πίεση από τους ανθρώπους της ομάδας να αποδώσει τα δέοντα για να κρατήσει τη θέση του, κάτι που δεν μπόρεσε τελικά να κάνει.

Ο Oliveira μένει χωρίς θέση για τη σεζόν 2026, και σύμφωνα με πληροφορίες έχει επιλογή να παραμείνει στο MotoGP ή να μετακινηθεί στο WorldSBK. Όταν ρωτήθηκε για το μέλλον του πριν από το Grand Prix της Καταλονίας, παρέμεινε συγκρατημένος: “Το μέλλον είναι απολύτως ανοιχτό για μένα προς το παρόν”, δήλωσε και πρόσθεσε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα χειροπιαστό, "μόνο μετέωρες σκέψεις”.