Ο Fenati στην MV Agusta

Ο αναβάτης της εταιρείας για την Moto2
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

27/8/2018

Η MV Agusta σε συνεργασία με την Forward Team που αποτελούν την ομάδα της Moto2, MV Agusta Corse Forward Team, έκλεισαν τη συμφωνία με τον Romano Fenati. Μετά από 42 χρόνια απουσίας από τη παγκόσμια σκηνή των αγώνων GP, η MV Agusta επιστρέφει με την F2 για να λάβει μέρος στη Moto2. Ο 22χρονος αναβάτης δεν αποτελεί νέο όνομα στους αγώνες, παρά το νεαρό της ηλικίας του, καθώς η ενασχόλησή του με τους αγώνες ξεκίνησε από πολύ νωρίς σε ηλικία τεσσάρων ετών. Το 2010 και 2011 έλαβε μέρος στο ιταλικό πρωτάθλημα όπου τη δεύτερη σεζόν τερμάτισε δεύτερος. Την επόμενη χρονιά έκανε το ντεμπούτο του στη Moto3, παραμένοντας στη κατηγορία μέχρι το 2017, όπου μέχρι τότε σημείωσε στους 108 αγώνες 10 νίκες και 23 βάθρα, ενώ τη τελευταία χρονιά έλαβε τη δεύτερη θέση στη γενική βαθμολογία. Φέτος μεταφέρθηκε στη Moto2, όπου από του χρόνου θα αγωνίζεται για το έμβλημα της ιταλικής φίρμας από το Ascoli Piceno.

Σε δηλώσεις του ο Romano ανέφερε: “Είμαι πολύ χαρούμενος και τιμημένος που θα λάβω μέρος σε αυτό το project και που θα είμαι μέλος μιας συνεκτικής και ικανής ομάδας όπως η είναι Forward Racing Team. Το να οδηγώ την F2 αποτελεί για μένα πηγή περηφάνειας και θα είναι μια σημαντική ευθύνη, έτσι θα συμβάλλω στο μέγιστο και με την εμπειρία μου θα πετύχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα.”

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας Giovanni Cuzari με τη σειρά του δήλωσε: “Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έχουμε μαζί μας για ένα τόσο φιλόδοξο και σημαντικό project, έναν αναβάτη όπως το βεληνεκές του Romano Fenati. Είμαι σίγουρος ότι αυτός είναι –όπως και εμείς- πεινασμένος για καλά αποτελέσματα”

Ετικέτες

WSBK: Ο Jonathan Rea φτάνει στο Magny-Cours με ανάμεικτα συναισθήματα

Στον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής του
rea
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/9/2025

Στη Γαλλία διεξάγεται το προσεχές Σαββατοκύριακο ο 9ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike, λίγες μέρες αφού ο πολυπρωταθλητής Jonathan Rea ανακοίνωσε την απόσυρσή του.

Με τέσσερις γύρους να απομένουν για την αυλαία του πρωταθλήματος, ο Βορειοϊρλανδός δήλωσε: “Είναι η εβδομάδα του αγώνα και είναι τόσο παράξενο – μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής μου στο τέλος του 2025 – θα είναι η τελευταία φορά που θα αγωνιστώ στο Magny-Cours. Έχω ανάμεικτα συναισθήματα και, αν και είναι κάτι που σκεφτόμουν εδώ και πολύ καιρό, ήταν σημαντικό να μοιραστώ την απόφαση κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών με μοναδικό στόχο να φτάσω στη Γαλλία χωρίς πίεση και να αποδώσω πραγματικά καλά για τον εαυτό μου και τη Yamaha R1”.

Συνέχισε λέγοντας “Το Magny-Cours είναι ξεχωριστό για πολλούς λόγους και εκεί κέρδισα τον πρώτο μου τίτλο, αλλά πέρυσι σημαδεύτηκε από τραυματισμό, όταν χρειάστηκε να υποβληθώ σε χειρουργική επέμβαση στον αντίχειρά μου μετά από σύγκρουση με τον Bulega στον τελικό σικέιν του Race 1. Φέτος ελπίζω να ξεπεράσω τους δαίμονες του 2024. Μου αρέσει πολύ η πίστα – ταιριάζει στο στυλ μου και ταιριάζει και στη Yamaha R1. Είναι μια πίστα όπου πρέπει να έχεις μια μοτοσυκλέτα που αλλάζει κατεύθυνση πολύ καλά, στρίβει και έχει μέγιστη απόδοση στην περιοχή φρεναρίσματος. Ανυπομονώ να δουλέψω με την ομάδα την Παρασκευή – όπως τα περισσότερα Σαββατοκύριακα στο Magny-Cours, πρέπει να προσέξουμε τον καιρό, γιατί τον Σεπτέμβριο μπορεί να έχει πολύ υψηλές θερμοκρασίες ή βροχές και καταιγίδες! Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για ό,τι μας τύχει. Θα είναι ένα ξεχωριστό Σαββατοκύριακο και ανυπομονώ να ξεκινήσω μετά από τη μακρά καλοκαιρινή διακοπή χωρίς οδήγηση, οπότε θα προχωρήσω βήμα-βήμα στην αρχή και θα προσπαθήσω να βελτιώσω τις ρυθμίσεις για να είμαι έτοιμος για τις τρεις αγώνες του Σαββατοκύριακου”.

Ο Jonathan Rea βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 18η θέση με 37 βαθμούς.