Ο Fenati στην MV Agusta

Ο αναβάτης της εταιρείας για την Moto2
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

27/8/2018

Η MV Agusta σε συνεργασία με την Forward Team που αποτελούν την ομάδα της Moto2, MV Agusta Corse Forward Team, έκλεισαν τη συμφωνία με τον Romano Fenati. Μετά από 42 χρόνια απουσίας από τη παγκόσμια σκηνή των αγώνων GP, η MV Agusta επιστρέφει με την F2 για να λάβει μέρος στη Moto2. Ο 22χρονος αναβάτης δεν αποτελεί νέο όνομα στους αγώνες, παρά το νεαρό της ηλικίας του, καθώς η ενασχόλησή του με τους αγώνες ξεκίνησε από πολύ νωρίς σε ηλικία τεσσάρων ετών. Το 2010 και 2011 έλαβε μέρος στο ιταλικό πρωτάθλημα όπου τη δεύτερη σεζόν τερμάτισε δεύτερος. Την επόμενη χρονιά έκανε το ντεμπούτο του στη Moto3, παραμένοντας στη κατηγορία μέχρι το 2017, όπου μέχρι τότε σημείωσε στους 108 αγώνες 10 νίκες και 23 βάθρα, ενώ τη τελευταία χρονιά έλαβε τη δεύτερη θέση στη γενική βαθμολογία. Φέτος μεταφέρθηκε στη Moto2, όπου από του χρόνου θα αγωνίζεται για το έμβλημα της ιταλικής φίρμας από το Ascoli Piceno.

Σε δηλώσεις του ο Romano ανέφερε: “Είμαι πολύ χαρούμενος και τιμημένος που θα λάβω μέρος σε αυτό το project και που θα είμαι μέλος μιας συνεκτικής και ικανής ομάδας όπως η είναι Forward Racing Team. Το να οδηγώ την F2 αποτελεί για μένα πηγή περηφάνειας και θα είναι μια σημαντική ευθύνη, έτσι θα συμβάλλω στο μέγιστο και με την εμπειρία μου θα πετύχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα.”

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας Giovanni Cuzari με τη σειρά του δήλωσε: “Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έχουμε μαζί μας για ένα τόσο φιλόδοξο και σημαντικό project, έναν αναβάτη όπως το βεληνεκές του Romano Fenati. Είμαι σίγουρος ότι αυτός είναι –όπως και εμείς- πεινασμένος για καλά αποτελέσματα”

Ετικέτες

MotoGP: Luca Marini και Honda Racing Corporation μαζί και το 2026

Η επόμενη θα είναι η τρίτη σεζόν του Ιταλού με την εργοστασιακή ομάδα της Honda
Marini
Από τον

Παύλο Καρατζά

1/9/2025

Ο Luca Marini θα συνεχίσει ως αναβάτης της Honda στην εργοστασιακή ομάδα Honda HRC Castrol και για το 2026 για την τρίτη χρονιά του Ιταλού με τους Ιάπωνες.

Το 2025, ο Ιταλός είναι αρκετά σταθερός με τη Honda RC213V και βρίσκεται στην 13η θέση της γενικής κατάταξης, έχοντας συγκεντρώσει 72 βαθμούς, δηλαδή ήδη 58 παραπάνω από όλη την περσυνή του συγκομιδή, με τα σημάδια βελτίωσης για την εργοστασιακή Honda να είναι εμφανή, όχι όμως και αρκετά για να δώσουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην εξέλιξη του πρωταθλήματος. Το GP της Ουγγαρίας ήταν το καλύτερό μέχρι τώρα με τη Honda, καθώς κατέκτησε την 4η θέση στο Tissot Sprint και την 5η θέση την Κυριακή.

Luca Marini: “Είμαι πολύ χαρούμενος που κάνω αυτή την ανακοίνωση και παραμένω στην Honda HRC. Μόλις ολοκληρώσαμε μερικές τελευταίες λεπτομέρειες, τόσο η διοίκηση της HRC όσο και εγώ είμαστε σύμφωνοι για το μέλλον εδώ και αρκετό καιρό. Είμαι απόλυτα αφοσιωμένος σε αυτό το έργο και αποφασισμένος να βοηθήσω τη Honda να επιστρέψει στην κορυφή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP. Από την ένταξή μου στην ομάδα το 2024, συνεχίζουμε να βελτιωνόμαστε και να συνεργαζόμαστε με τρόπο που μας κάνει όλο και καλύτερους. Η συνεργασία με μια εργοστασιακή ομάδα, και ειδικά με μια ομάδα όπως η Honda HRC, σου δίνει τεράστια κίνητρα ως αναβάτη. Έχουμε κάνει μια καλή σεζόν μέχρι τώρα και ο στόχος μας παραμένει να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε μέχρι τον τελευταίο γύρο στη Βαλένθια”.

Taichi Honda, Γενικός Διευθυντής της HRC: “Είμαστε χαρούμενοι που συνεχίζουμε με τον Luca για ένα ακόμη έτος, καθώς έχει δείξει υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού και αφοσίωσης σε όλη τη διάρκεια της συνεργασίας μας. Ο Luca έχει κερδίσει τη φήμη ενός αναλυτικού αναβάτη και ενός απίστευτα σκληρά εργαζόμενου, κάτι που αποτελεί πολύτιμο πλεονέκτημα για οποιοδήποτε πρόγραμμα MotoGP. Τα σχόλια του Luca είναι σαφή και ακριβή και έχουν αποδειχθεί πολύ χρήσιμα για τους μηχανικούς της Honda HRC στη συνέχιση της ανάπτυξης της Honda RC213V κατά τη διάρκεια της τελευταίας μιάμισης σεζόν”.