Ο Lorenzo απαντά στις συχνότερες ερωτήσεις που έχει η Google για τον ίδιο

Στα μαλακά πέφτει…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

14/11/2019

«Τρομάζω με την ιδέα», λέει στην αρχή ο Lorenzo, αλλά δεν θα έπρεπε γιατί πέφτει στα μαλακά, καθώς η ισπανική έκδοση της Google δεν φιλοξενεί ερωτήσεις για την καυτή πατάτα που έχει αυτή την στιγμή στα χέρια του, την πορεία του δηλαδή στην Honda. Επειδή τον είδαμε μαζί με τον Marquez τις προηγούμενες ημέρες, και έχουμε να σχολιάσουμε για την έκδηλη αμηχανία της στιγμής, ας δούμε το video κι από κάτω τις ερωτήσεις στις οποίες απαντά.

Πόσο χρονών είναι ο Lorenzo; - 32

Πόσα πρωταθλήματα έχει κερδίσει; - 5

Πόσες γλώσσες γνωρίζει; Ισπανικά, Ιταλικά και Αγγλικά

Πόσο ψηλός είναι ο Lorenzo; - 1.71, αλλά μάλλον έχει χάσει χιλιοστά στο τελευταίο ατύχημα

Τι ακουστικά χρησιμοποιεί; - beats που τον βοηθούν στην συγκέντρωση

Έχει τατουάζ ο Lorenzo; -  Όχι

Τι μουσική ακούει; - Linkin Park / Red Hot Chilli Peppers / Phil Collins / Dire Straits – καμιά φορά reggae

Ποιο είναι το αγαπημένο του φαγητό; - Η μεσογειακή κουζίνα αλλά αγαπά το σούσι και τις πάεγια

Πόσα supercar έχει στην κατοχή του; - 4

Πόσα ζευγάρια γυαλιά έχει; - Αμέτρητα…

Στο τέλος το παραδέχεται και ο ίδιος, πως οι πρώτες ερωτήσεις που βγάζει η Google για τον ίδιο είναι πολύ νορμάλ, και δεν τον τρόμαξαν καθόλου.

Στην παρουσίαση του HRC που πραγματοποίησε η Honda στο κλειστό αμφιθέατρο της EICMA, ανέβηκαν όλοι οι αναβάτες ξεκινώντας από τους χωμάτινους, καταλήγοντας στα MotoGP, πρώτα βγήκε στην σκηνή ο Lorenzo και μετά ο σουπερστάρ Marquez. Η αμηχανία του Lorenzo εκείνη την στιγμή ήταν έκδηλη, κοβόταν με μαχαίρι, τόσο πολύ την ξεχώριζες και γινόταν αντιληπτή σε όλους στο κοινό, είτε ήξεραν να αναγνωρίζουν την γλώσσα του σώματος είτε όχι και έπιαναν τα μηνύματα υποσυνείδητα. Λίγο αργότερα θα έδινε συνέντευξη στους Ιταλούς δημοσιογράφους και θα φαινόταν πως πράγματι ήταν μία αμήχανη στιγμή. Κι αυτό γιατί όλο το HRC ήταν εκεί για να πανηγυρίσει, όμως ο Lorenzo δεν είχε κάτι για να μοιραστεί την χαρά. Δεν είχε συμβάλλει σε αυτή, κι αυτό τον έκανε να αισθάνεται περίεργα. Όχι από την συμπεριφορά των υπολοίπων αναβατών, αλλά επειδή ο ίδιος δεν ένιωθε άνετα.

Λεπτομέρεια: Κάτω στο πάτωμα είχαν τοποθετήσει τα ονόματα καθενός και πού ακριβώς θα τοποθετούσε κάθε πόδι ώστε να βγει σωστά η φωτογραφία – και γρήγορα. Συγγενείς βάζεις να στηθούν δίπλα – δίπλα και κάνουν δέκα λεπτά, αυτός ο χρόνος την πρώτη ημέρα της Eicma δεν υπάρχει ούτε κατά διάνοια. Ο Rins με τον Mir παρουσίαζαν εκείνη την ώρα τα νέα V-Strom σε απόσταση περίπου πέντε λεπτών μακριά αν έτρεχες γρήγορα, κι άρα δεν υπήρχε χρόνος για να περιμένεις δέκα λεπτά για μία φωτογραφία. Ο Lorenzo αγωνιούσε απλά να τελειώσει αυτή η στιγμή, στάθηκε όπου βρήκε και ήρθε ο Marquez να τον τοποθετήσει σωστά με μία υπόδειξη. Το ύφος του που έλεγε «δεν θέλω να είμαι εδώ», ήταν εκείνη την στιγμή χαρακτηριστικό για τον Lorenzo.

Δεν ήθελε εκεί σε αυτή την εκδήλωση, γιατί δεν είχε κάτι να προσφέρει, κι όχι γενικά στην Honda. Αμέσως μετά έδωσε συνέντευξη σε Ιταλούς δημοσιογράφους, εκφράζοντας την δυσκολία αυτή στην Honda και το αίσθημα ευθύνης που τον βαραίνει. Αναφέρθηκε και στην Ducati, λέγοντας πως αυτό ήταν ακόμη πιο δύσκολο γιατί είχε φτάσει με περγαμηνές εκεί, και έζησε 2 – 3 μήνες μέσα στα «μέλια» πριν η κατάσταση εκεί γίνει πραγματικά άσχημη και βαριά ψυχολογικά. Όπως τόνισε, οι αγώνες είναι ένας κόσμος που κρίνεται από το αποτέλεσμα και μόνο, δεν μετρά την ατυχία, τους τραυματισμούς και τις εγχειρήσεις, δεν κρίνει την προσπάθεια, αλλά βλέπει το αποτέλεσμα, κι όταν αυτό δεν έρχεται επηρεάζει όλη την ομάδα.

Σήμερα ο Lorenzo θα κάνει μία σημαντική ανακοίνωση, είναι βέβαιο πως η ανακοίνωση αυτή βασίζεται στα αποτελέσματα που δεν ήρθαν…

 

UPDATE:

Όπως φάνηκε σήμερα, ο Lorenzo δεν αισθανόταν μέρος της ομάδας, καθώς είχε πάρει την απόφαση να μην είναι μέρος της...

Παραιτήθηκε ο Jorge Lorenzo

Ετικέτες

Billy Bolt: Επιβεβαιώθηκε η wildcard συμμετοχή στο EnduroGP της Ουαλίας

Πρόκειται για τον τελευταίο γύρο που είναι προγραμματισμένος για τον Αύγουστο
bolt
Από τον

Παύλο Καρατζά

27/4/2026

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Billy Bolt επιβεβαιώθηκε ως wildcard συμμετοχή για τον τελευταίο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM 2026, EnduroGP της Ουαλίας, τον ερχόμενο Αύγουστο.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα EnduroGP βρίσκεται μόλις στον πρώτο του γύρο, με τους Josep Garcia, Andrea Verona, Steve Holcombe, Magain Antoine και Brad Freeman να είναι κοντά στη βαθμολογία, όμως από τώρα οι διοργανωτές του GP της Ουαλίας ανακοίνωσαν ότι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Billy Bolt θα συμμετάσχει επίσης στον αγώνα.

Ο τελευταίος γύρος του πρωταθλήματος θα πραγματοποιηθεί από τις 6 έως τις 9 Αυγούστου στο Rhayader, στην Κεντρική Ουαλία. Ο αναβάτης της Husqvarna Factory Racing δήλωσε: “Έχουν περάσει μερικά χρόνια από την τελευταία φορά που αγωνίστηκα σε έναν γύρο του EnduroGP. Επειδή ήμουν πολύ επικεντρωμένος στο SuperEnduro και το Hard Enduro, αλλά ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο ξανά εδώ και καιρό. Είναι μια καλή ευκαιρία να ανακατέψω τα πράγματα, να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό και να ανταποδώσω κάτι στους οπαδούς. Η υποστήριξη ήταν πάντα απίστευτη, οπότε το να κάνω κάτι τέτοιο στην πατρίδα μου είναι υπέροχο. Φαίνεται ότι θα είναι ένα φοβερό Σαββατοκύριακο, οπότε ανυπομονώ να συμμετάσχω.”

billybolt

Ο Adam Rees, Διευθυντής της διοργάνωσης, δήλωσε: Αυτή είναι μια τεράστια στιγμή για το EnduroGP της Ουαλίας. Ο Billy Bolt είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στις αγώνες off-road και το γεγονός ότι έρχεται στην Ουαλία ως wildcard είναι απίστευτα συναρπαστικό.

"Είναι ένας αναβάτης που λατρεύουν οι οπαδοί, φέρνει πραγματική ενέργεια όπου κι αν πάει και η παρουσία του προσθέτει κάτι επιπλέον σε μια διοργάνωση που ήδη οδηγούσε προς έναν τεράστιο τελικό πρωταθλήματος. Γνωρίζουμε ότι το κοινό θα τον υποστηρίξει και αυτό θα δημιουργήσει μια υπέροχη ατμόσφαιρα."

Ετικέτες