Ο Luca Marini για την Honda – “Ήταν σαν να ήταν προδιαγεγραμμένο από την μοίρα” [VIDEO]

Να κερδίσει τους αναβάτες οι οποίοι τρέχουν με μοτοσυκλέτα της Honda ο πρώτος στόχος του Marini
motomag Ο Luca Marini για την Honda  – “Ήταν σαν να ήταν προδιαγεγραμμένο από την μοίρα” [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

2/1/2024

Άλλος ένας αναβάτης ο οποίος δεν μπορούσε να αναφερθεί για τη νέα του μοτοσυκλέτα λόγω συμβολαίου ήταν και ο Luca Marini, με τον Ιταλό μετά την λύση του συμβολαίου από την ομάδα του Rossi να κάνει τις πρώτες του δηλώσεις για το πως κύλησε το τεστ στη Valencia καθώς και για τους στόχους που έχουν βάλει με την Repsol Honda.

Ο Marini ο οποίος πήρε την θέση του Marquez στην Repsol Honda, στο τεστ της Valencia σημείωσε τον δέκατο χρόνο με την RC213V, με τον Ιταλό να περνά πολύ χρόνο με τους μηχανικούς της ιαπωνικής εταιρείας καθώς η μετάβαση από την μοτοσυκλέτα της Ducati σε αυτήν της Honda έχει αρκετές ιδιαιτερότητες. Ο Marini πλέον ως αναβάτης της Repsol Honda και απαλλαγμένος από τους όρους του προηγούμενου συμβολαίου του πραγματοποίησε τις πρώτες του δηλώσεις: “Αυτό είναι κάτι απίστευτο σαν να ήταν μοίρα, δεν θυμάμαι ακριβώς γιατί φορούσα αυτή τη δερμάτινη φόρμα της Repsol Honda (αναφερόμενος στις φωτογραφίες όπου ο ίδιος σε μικρή ηλικία ενώ οδηγεί pocket bike φορά αγωνιστική φόρμα της Repsol Honda), αλλά θυμάμαι ακόμα ότι ήμουν πολύ χαρούμενος που φορούσα αυτά τα χρώματα καθώς τα συγκεκριμένα ήταν ευρέως γνωστά στο MotoGP. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα τα φοράω ξανά στους αγώνες.”

Ο Luca Marini για την Honda  – “Ήταν σαν να ήταν προδιαγεγραμμένο από την μοίρα” [VIDEO]

“Η αλήθεια είναι ότι στα δεκατέσσερα μου είπα ότι θα γίνω επαγγελματίας αναβάτης, δοκίμασα και άλλα πράγματα αλλά αυτό ήταν που μου έδινε περισσότερες συγκινήσεις. Για να φτάσω στο MotoGP ξεκίνησα με τα pocket bikes, στη συνέχεια με το Honda NSF 100cc, ενώ αγωνίστηκα στην ευρωπαϊκή Moto3. Επειδή ψήλωσα αρκετά έπρεπε να ανέβω σε μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα και κάπως έτσι πήγα στη Moto2 και στη συνέχεια βήμα βήμα έφτασα στην  μεγάλη κατηγορία. Ήταν ένα σοκ όταν ο Marquez ανακοίνωσε πως πάει στην Gresini, ενώ εγώ με τη σειρά μου υπέγραψα για δύο χρόνια με την Honda. Η ομάδα μου, ο μάνατζερ μου αλλά και εγώ, προσπαθούμε να βρούμε έναν τρόπο να προσεγγίσουμε αυτό το νέο πρότζεκτ. Θέλουμε να βελτιώσουμε την μοτοσυκλέτα και να επιστρέψουμε στην κορυφή και να κερδίσουμε αγώνες και τίτλους. Αυτός είναι ο στόχος μας και είμαι πεπεισμένος ότι θα υπάρξουν πολύ καλές στιγμές. Υπέγραψα στην Honda γιατί είναι η καλύτερη ομάδα στην ιστορία. Οι αριθμοί και τα στατιστικά στοιχεία μιλούν από μόνα τους. Είναι μια πολύ ιδιαίτερη στιγμή τώρα, αλλά πιστεύω ότι έχουμε τη δύναμη να επιστρέψουμε πολύ σύντομα. Θα προσπαθήσω να βάλω όλη μου την ενέργεια σε αυτό το έργο και είμαι πεπεισμένος ότι αν βρούμε τη σωστή κατεύθυνση, θα καταφέρουμε να επιστρέψουμε στην κορυφή.”

Ο Luca Marini για την Honda  – “Ήταν σαν να ήταν προδιαγεγραμμένο από την μοίρα” [VIDEO]

"Θέλω να είμαι ανοιχτόμυαλος. Πρέπει να κατανοήσουμε την ταχύτητα και τις δυνατότητές μας και να βρούμε την ισορροπία μας. Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να νικήσουμε τους άμεσους αντιπάλους μας, τους αναβάτες που αγωνίζονται με την ίδια μοτοσυκλέτα. Αυτός είναι ο πρώτος στόχος από την πλευρά μου. Αλλά θέλω επίσης να κοιτάξω μπροστά και να προσπαθήσω να πάρω ένα βάθρο ή μια νίκη με αυτή τη μοτοσυκλέτα. Ξέρω ότι αυτό μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά. Η πρώτη επαφή με την ομάδα ήταν υπέροχη αλλά πέρασε πολύ γρήγορα. Θα έχουμε ακόμα πολύ χρόνο για να μιλήσουμε με όλα τα μέλη της ομάδας. Υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι εκεί και είναι απλά ένα όνειρο να δουλεύεις μαζί τους αλλά και με τους Ιάπωνες. Έχω ένα πολύ καλό προαίσθημα. Μπορούμε να χτίσουμε καλές συνεργασίες."

Μένει να δούμε αν τα όσα είπε ο Luca Marini θα γίνουν πράξη, αρχής γενομένης από το δεύτερο τεστ ομάδων και αναβατών που θα πραγματοποιηθεί στη Sepang της Μαλαισίας στις 6-8 Φεβρουαρίου.

SK Motorium

Ετικέτες

Bezzecchi: Από τις σφαλιάρες, στη συγνώμη και στο δώρο στον κριτή – Όλο το χρονικό του συμβάντος [Video]

Ελπίζουμε ο Ιταλός να πήρε το μάθημά του
bez
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/6/2026

Το GP στο Brno χαρακτηρίστηκε από τη νίκη του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marc Marquez, αλλά και από το εξωαγωνιστικό συμβάν που συνέβη το Σάββατο μεταξύ του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος Bezzecchi και ενός κριτή.

Το συμβάν θεωρείται πολύ σημαντικό και συνέβη όταν δύο γύρους πριν το τέλος του σύντομου αγώνα Sprint και ενώ βρισκόταν στην 5η θέση, ο Bezzecchi έπεσε. Στην συνέχεια ο κριτής λανθασμένα μαρσάρει την μοτοσυκλέτα του Ιταλού στην προσπάθεια να σηκώσει, με τον Bez να αντιδρά υπερβολικά και να τον χαστουκίζει δύο φορές!

Η διοργάνωση έπειτα απέβαλλε τον Ιταλό αναβάτη από τον Κυριακάτικο αγώνα. Ο Bez την επόμενη ημέρα μετά το πρωινό ζέσταμα πήγε στον κριτή για να του ζητήσει συγνώμη και μάλιστα του έκανε και δώρο ένα ζευγάρι γάντια του, ενώ στο τέλος φαίνεται πως δακρύζει κιόλας.

Δείτε παρακάτω όλο το χρονικό του συμβάντος:

“Είμαι εντάξει. Εκείνη τη στιγμή ήμουν λίγο σοκαρισμένος και το βράδυ, όταν το βίντεο έγινε viral και όλος ο κόσμος το έβλεπε, ένιωθα πραγματικά πεσμένος, γιατί είναι κάτι καινούργιο για μένα.

Σίγουρα ήταν αγχωμένος και καταλαβαίνω την κατάστασή του, καθώς έπεσε. Έκανα τη δουλειά μου, πήγα προς τη μοτοσυκλέτα, πίεσα τον συμπλέκτη και προσπάθησα να τη σηκώσω, επειδή ήταν ακόμα αναμμένη και η μοτοσυκλέτα άρχισε να κυλάει, οπότε ήθελα να την ξαναφήσω κάτω και ανέβασε στροφές.

Πιθανότατα σκέφτηκε ότι το έκανα επίτηδες, αλλά ήταν καθαρό ατύχημα και μετά όλοι είδαν τι συνέβη. Είδα (τη συγγνώμη) και ήρθε απλά να μου ζητήσει συγγνώμη αυτοπροσώπως, οπότε, εννοώ, τον καταλαβαίνω και του εύχομαι καλή τύχη. Έχει πραγματικά σημασία για μένα το γεγονός ότι ζήτησε συγγνώμη.