Ο Quartararo με "Α-spec" Yamaha Μ1 το 2020

Ίδια με των εργοστασιακών αναβατών
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

1/11/2019

Δεν θα μπορούσε να υπάρξει ιδανικότερη συγκυρία για τον Fabio Quartararo, τον Γάλλο αναβάτη της Petronas Yamaha Sepang Racing Team, καθώς την ημέρα που βρέθηκε πρώτος στον πίνακα των χρόνων στα FP2, στην πίστα της Sepang (που είναι και η έδρα της ομάδας του) σπάζοντας το ρεκόρ πίστας, ανακοινώθηκε και ότι από την επόμενη σεζόν θα οδηγεί μια εργοστασιακή Yamaha M1 με τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά με τις εργοστασιακές Μ1.

Μέχρι και φέτος, αυτό το προνόμιο το απολάμβανε μόνο ο team mate του, Franco Morbidelli, αλλά τα αποτελέσματα του νεαρού Γάλλου (ο οποίος όχι μόνο θα στεφθεί rookie of the year, αλλά θα τελειώσει και τη χρονιά  ψηλά στη βαθμολογία, μπροστά από αρκετούς εργοστασιακούς αναβάτες) ανάγκασαν την Yamaha να του εξασφαλίσει μία "A-spec" M1 για του χρόνου. Να θυμίσουμε ότι όσα έχει καταφέρει μέχρι σήμερα (έκτος στο πρωτάθλημα και πάνω από τον Rossi, έξι τερματισμοί στο βάθρο, τέσσερις pole positions, rookie of the year και πρώτος στην βαθμολογία των μη εργοστασιακών αναβατών) το έκανε με μια μοτοσυκλέτα που ανεβάζει 500 στροφές λιγότερες από τις εργοστασιακές Yamaha, ενώ στο Misano δεν γεύτηκε την πρώτη του νίκη για κλάσματα του δευτερολέπτου!

Για την ιστορία, να πούμε ότι αυτό το μειονέκτημα των 500 στροφών οφείλεται στο ότι ο Quartararo είχε στην διάθεσή του πέντε και όχι εφτά κινητήρες για όλη τη χρονιά –όπως προβλέπουν οι κανονισμοί- αλλά το γεγονός ότι κατάφερε με τον τρόπο οδήγησής του να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την διάρκεια ζωής τους, του έδωσε την δυνατότητα να αυξήσει το όριο των στροφών στους τελευταίους πέντε αγώνες και να παλέψει στα ίσα με τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες.

Όπως δήλωσε ο Razlan Razali, "θα ήταν αδιανόητο να μην πάρει μια A-spec μοτοσυκλέτα, ίδια με του Frankie (Morbidelli), ο Fabio του χρόνου." Έτσι η μοτοσυκλέτα του θα διαθέτει τα ίδια χαρακτηριστικά με τις υπόλοιπες Yamaha καθώς και όλες τις αναβαθμίσεις, τις οποίες θα τις λάβει με πολύ μικρή χρονική διαφορά, σε σχέση με τις εργοστασιακές.

 

Ετικέτες

WorldSBK-Sam Lowes: Παραμένει ο Βρετανός στη Marc VDS Ducati

Ανανέωσε την συνεργασία του για δύο ακόμη χρόνια
sam
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/7/2025

Ο Βρετανός αναβάτης ανανέωσε την συνεργασία του με την ανεξάρτητη ομάδα που χρησιμοποιεί Ducati Panigale V4R για τις δύο επόμενες σεζόν, καθώς υπέγραψε νέο συμβόλαιο με την ELF Marc VDS Racing, το οποίο σημαίνει ότι θα παραμείνει στο ρόστερ της για τις σεζόν 2026 και 2027 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike.

Ο Sam Lowes είναι 34 ετών και βρίσκεται φέτος στην 6η θέση της γενικής κατάταξης των WorldSBK. Έχει κατακτήσει τους τίτλους των British Supersport Championship το 2010 και WSSP το 2013, ενώ έχει συμμετάσχει και σε εννιά σεζόν στη Moto2. Μάλιστα το 2020 τερμάτισε στην 3η θέση της γενικής βαθμολογίας.

Ο Βρετανός έδειξε ενθουσιασμένος με την ανανέωση της συνεργασία του δήλωσε: “Είναι προνόμιο να οδηγώ για αυτή τη σπουδαία ομάδα. Είμαι ενθουσιασμένος για τη νέα μοτοσυκλέτα την επόμενη σεζόν. Είμαι εξαιρετικά χαρούμενος και ενθουσιασμένος που ανακοινώνω αυτή τη νέα διετή συμφωνία με την Marc VDS Racing Team. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Marc van der Straten για τη συνεχή πίστη και υποστήριξη που μου έχει δώσει για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τη διοίκηση της ομάδας της Marina και του Patrick για τη σκληρή δουλειά που έκαναν για να προσαρμοστούν στο WorldSBK και να μου δώσουν όλα όσα χρειάζομαι για να είμαι επιτυχημένος. Είμαι πολύ ευγνώμων που έχω την πλήρη υποστήριξη και εμπιστοσύνη τους και είναι προνόμιο να οδηγώ για αυτή τη σπουδαία ομάδα. Θέλω να χρησιμοποιήσω το υπόλοιπο της φετινής χρονιάς για να κάνω ένα μεγάλο βήμα και να χτυπήσω δυνατά την επόμενη χρονιά. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος από το πρότζεκτ, ενθουσιασμένος για τη νέα μοτοσυκλέτα την επόμενη σεζόν και είμαι σίγουρος ότι θα είμαστε έτοιμοι να παλέψουμε για νίκες. Έχω κίνητρο και είμαι αποφασισμένος να πετύχω, γι' αυτό ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα, σε όλους τους χορηγούς και σε όλους όσους με στηρίζουν και με στηρίζουν".