Ο Rossi στην Aragon!

Θα το προσπαθήσει ο Γιατρός
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

20/9/2017

Η οθόνη του κινητού του Michael van der Mark αναβοσβήνει συνοδεύοντας το ringtone με τον ήχο του Μ1 στον κόφτη. Η αναγνώριση κλήσεων μαρτυρά ταυτότητα αυτού που καλεί: Lin Jarvis…

 

Lin Jarvis: "Έλα Michael, πού σε πετυχαίνω;"

Michael van der Mark: "Έλα boss. Με πέτυχες να φτιάχνω τις βαλίτσες μου. Με ζορίζει ο κροκόδειλος και το τριακοστό ζευγάρι από τις ξύστρες που έχω πάρει μαζί μου, και δεν κλείνει η άτιμη. Μην ανησυχείς όμως, το πολύ-πολύ να τα φορέσω στο αεροπλάνο."

L.J.: "Τις φτιάχνεις έ…; Κρίμα… Κοίτα… μην πάρεις πολλά πράγματα μαζί σου. Βγάλε και κάτι για να μη χρεωθείς υπέρβαρος. Ούτως ή άλλως δεν θα χρειαστείς και πολλά…"

M.vdM.: "Τι εννοείς;;;; Πρώτη φορά στα MotoGP και να μου λείπει κάτι; Αποκλείεται!"

L.J.: "Κοίτα, στο hospitality της Yamaha δεν υπάρχει μεγάλος κίνδυνος από πτώση οπότε να… μάνι-μάνι έξω ο κροκόδειλος! Κι οι ξύστρες ρε Mike… θα σε εμποδίζουν όταν τρως, τι να τις κάνεις; Τζάμπα χώρος…

M.vdM.: "Boss… θέλεις να μου πεις κάτι;;; Υπάρχει κάτι που δεν ξέρω;"

L.J.: "Όχι βρε Mike κάτι σημαντικό. Να… απλώς μίλησα με τον Valentino και θα έρθει στην Aragon"

M.vdM.: "Να μας συμπαρασταθεί, έ;"

L.J.: "Όχι ακριβώς…"

M.vdM.: "Τιιιιιιι;;;; Μη μου πεις… Θα τρέξει τελικά;;; Πες μου ότι με τρολάρεις! Πες μου ότι είναι ψέμα! Πες μου κάτι!!!"

L.J.:"Να, κοίτα… έκανε κάτι βόλτες με ένα R1M χθες και σήμερα… και ο μπαγάσας πήγε καλά! Μίλησε και με κάτι γιατρούς –κάτι ορθοπεδικούς, κάτι νευρολόγους, έναν οφθαλμίατρο κι ένα γυναικολόγο (αυτόν κάτι τον ρώτησε για κάποιον αντίπαλο αλλά δεν κατάλαβα…)- που του είπαν ότι μπορεί να τρέξει κι αποφάσισε τελικά να έρθει. Θα περάσει λέει από τα τεστ την Πέμπτη κι αν νιώθει καλά και δεν είναι ανάδρομος κι ο Ερμής θα μπει στα FP1. Αν μετά απ' αυτό νιώθει εντάξει… μην στεναχωριέσαι, θα κάνουμε παρέα στα πιτς. Έχω παραγγείλει και μια paella…"

M.vdM.: "Μα… είχαμε κανονίσει… έχω προετοιμαστεί… ήμουν σίγουρος πως θα οδηγ…"

L.J.:"Έλα… μην το κάνεις πιο δύσκολο. Μια χαρά θα περάσουμε στο VIP. Θα έχουμε παρέα και τα paddock girls!"

M.vdM.: "…"

L.J.:"Τεσπα… έλα εσύ και θα τα βολέψουμε. Δε χάθηκε κι ο κόσμος που δεν θα οδηγήσεις ένα από τα καλύτερα MotoGP στην ίσως μία και μοναδική ευκαιρία της ζωής σου, σε μια πίστα που την ξέρεις πολύ καλά! 'Α, και που 'σαι, καλό θα είναι να μην πλησιάζεις και πολύ το φαγητό του Vale, γιατί μια τροφική δηλητηρίαση την τελευταία στιγμή δεν θα ακουστεί και πολύ όμορφα… Έλα Micahel, μ' ακούς…;"

M.vdM.: "τουτ-τουουτ, τουτ-τουουτ…"

MotoGP: Ο Somkiat Chantra εκτός Αυστρίας και Ουγγαρίας

Θα τον αντικαταστήσει ο Aleix Espargaró στην εκκίνηση του Balaton
Chantra misses Austria and Hungary
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/8/2025

Ο Ταϊλανδός συνεχίζει την αποθεραπεία του, χωρίς αντικαταστάτη στην Αυστρία, πριν ο Aleix Espargaró αναλάβει στην Ουγγαρία

Ο αναβάτης της IDEMITSU Honda LCR, Somkiat Chantra, θα απουσιάσει από τα GP Αυστρίας και Ουγγαρίας. Ο Ταϊλανδός υπέστη ρήξη συνδέσμου στο δεξί γόνατο κατά την προπόνηση μετά το GP Ολλανδίας, υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση και από τότε δουλεύει εντατικά για την επιστροφή του, με στόχο να αγωνιστεί αυτό το Σαββατοκύριακο στο Red Bull Ring.

Ωστόσο, το πρωί της Τετάρτης, ο Ιατρικός Διευθυντής του MotoGP Ángel Charte, μαζί με εξειδικευμένους ορθοπεδικούς του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Dexeus στη Βαρκελώνη, πραγματοποίησαν ιατρική αξιολόγηση και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο Chantra δεν είναι ακόμη έτοιμος να επιστρέψει. Έτσι, ο Ταϊλανδός θα χάσει τους δύο επόμενους αγώνες.

Με αρκετούς δοκιμαστές και πιθανούς αντικαταστάτες της Honda επίσης εκτός δράσης λόγω τραυματισμών, η ομάδα IDEMITSU Honda LCR δήλωσε ότι δεν κατάφερε να βρει κατάλληλο αντικαταστάτη για την Αυστρία.

Όταν όμως το MotoGP μεταφερθεί στην Ουγγαρία για το ντεμπούτο της πίστας Balaton Park το επόμενο Σαββατοκύριακο, η HRC θα παρατάξει τον δοκιμαστή Aleix Espargaró στη θέση του Chantra. Ο #35 αναμένεται να επιστρέψει στη δράση στη Βαρκελώνη.

Εμείς ευχόμαστε περαστικά στον άτυχο αναβάτη.