Ο Rossi θα απέχει από την συνέντευξη τύπου - UPDATE-

Ώρα με την ώρα οι αποφάσεις για τον Valentino Rossi
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/6/2017

Ο Valentino Rossi εκτιμά την κατάστασή του, ώρα με την ώρα, για να δει τι θα κάνει με τα δοκιμαστικά της Παρασκευής αλλά και με τον αγώνα του Mugello. Ο Rossi είχε τραυματιστεί πριν από μία βδομάδα κατά την διάρκεια προπόνησης με motocross στην πίστα της Cavallara, από όπου μεταφέρθηκε αμέσως στο νοσοκομείο του Rimini, και τελικά χρειάστηκε να παραμείνει όλο το βράδυ. Αυτό αμέσως δημιούργησε μία σειρά από διάφορες «ειδήσεις» και φήμες για σπασμένα πλευρά και τραυματισμούς στον θώρακα, που όμως τίποτα από αυτά δεν προέκυπτε από κάποια πηγή, παρά μόνο από εικασίες. Η Movistar Yamaha Racing έκανε ωστόσο εξαιρετική δουλειά για να περιορίσει τις φήμες, αναγγέλλοντας τους χρόνους των επίσημων ενημερώσεων, βγάζοντας χρονοδιάγραμμα και ανοίγοντας δίαυλο επικοινωνίας στα social media, καταφέρνοντας πράγματι να περιορίσει εικασίες και φήμες.

Το γεγονός όμως ότι η ομάδα απέφευγε να αναφέρεται στον αγώνα της Κυριακής, πόσο μάλιστα στα δοκιμαστικά πριν από αυτόν, άρχισε να δημιουργεί νέες εντυπώσεις, μήπως και θέλουν με τρόπο να πουν ότι ο Rossi δεν θα αγωνιστεί στο Mugello… Ωστόσο το τελευταίο ανακοινωθέν της Yamaha μιλά ξεκάθαρα για το Mugello και την συμμετοχή του Rossi με την ελπίδα να δουν τους δύο δικούς τους αναβάτες να παλεύουν για την πρώτη θέση και να βρίσκονται τελικά στις δύο πρώτες θέσεις του βάθρου. Χωρίς κατάγματα, αλλά με εσωτερικούς τραυματισμούς, ο Valentino Rossi τις τελευταίες μέρες πήγαινε βήμα-βήμα τις αποφάσεις, περιμένοντας να δει αν θα προλάβει να είναι έτοιμος για τον αγώνα. Με την κατάστασή του να βελτιώνεται μέρα με την μέρα, κανείς δεν μπορούσε - και τελικά ακόμα δεν μπορεί, να ξέρει τι θα γίνει αυτή την Κυριακή στον αγώνα. Το πρώτο ΟΚ θα πρέπει να δοθεί σήμερα από την διοργάνωση. Όπως όλοι οι αθλητές, ο Rossi θα περάσει από την διαδικασία των ιατρικών εξετάσεων σήμερα και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ομάδας, θα λάβει το ΟΚ από τους γιατρούς για να αγωνιστεί. Θέλοντας η ομάδα να του δώσει τον περισσότερο χρόνο που γίνεται για να προχωρήσει γρήγορα η επούλωση, απέσυρε την παρουσία του από την σημερινή συνέντευξη τύπου. Αντί για αυτό, ο Rossi θα δώσει μία γρήγορη δήλωση στις κάμερες, ώστε να υποστεί την λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία. Αν πάρει το τελικό ΟΚ, τότε θα περιμένει τα δοκιμαστικά της Παρασκευής για να δει αν μπορεί να αγωνιστεί. Οι μελανιές σε συκώτι, νεφρά κτλ, απόρροια του δυνατού χτυπήματος χρειάζονται συνήθως δύο εβδομάδες για να υποχωρήσουν πλήρως, με τον αγώνα να πέφτει στις δέκα μέρες μετά τον τραυματισμό του, πράγμα που σημαίνει ότι ο πόνος δεν θα έχει υποχωρήσει πλήρως. Ειδικά για την ημέρα του αγώνα η φαρμακευτική αγωγή που επιτρέπεται για έναν τραυματισμένο αναβάτη, ώστε να μειωθεί ο πόνος, είναι η ελάχιστη δυνατή κι έτσι ακόμα κι αν αγωνιστεί, ο Rossi θα πρέπει να παλέψει διπλά, κάνοντας υπερπροσπάθεια.

Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς αγώνα στο Mugello χωρίς Rossi, όμως θα πρέπει να εκλάβουμε την απουσία του από την συνέντευξη τύπου ως θετικό στοιχείο, αφού η ομάδα προσπαθεί να εκμεταλλευτεί κάθε τι που θα τον βοηθήσει να αναρρώσει γρηγορότερα. Αν τελικά πάρει το σημερινό ΟΚ από την διοργάνωση, ο Rossi θα κληθεί να κάνει έναν μικρό άθλο ήδη από τα δοκιμαστικά της Παρασκευής… Ο ίδιος δήλωσε ανάμεσα σε άλλα:

«Δυστυχώς ο πόνος από το ατύχημα στην κοιλιακή χώρα και στον θώρακα, παραμένει οξύς. Ευτυχώς όμως μέρα με την μέρα υπάρχει βελτίωση και αρχίζω να ελπίζω ότι θα αγωνιστώ στο Mugello, πράγμα για το οποίο πασχίζω και θα κάνω ότι είναι δυνατόν, ώστε να είμαι την Κυριακή στην εκκίνηση». 

 

--UPDATE--

Ο διευθυντής του ιατρικούς τμήματος της FIM, Dr Giancarlo Di Filippo, ο ελεγκτής ιατρός του ιατρείου της πίστας του Mugello, Dr Remo Barbagli και ο διευθυντής του ιατρικούς τμήματος της διοργανώτριας αρχής των MotoGP, Dr Angel Charte έδωσαν πριν λίγο το ΟΚ στον Rossi για να συμμετάσχει στον αγώνα. Αύριο θα βρίσκεται στα δοκιμαστικά της Παρασκευής

Ετικέτες

Fabio Di Giannantonio: “Η ανάπτυξη της Ducati είναι προσανατολισμένη προς τον Marquez”

“Είμαι εμπλεκόμενος στην ανάπτυξη, παρόλο που πηγαίνω στην αντίθετη κατεύθυνση από τον Marc”
Di Giannantonio
Από τον

Παύλο Καρατζά

24/4/2026

Αυτή τη στιγμή ο Di Giannantonio είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης της Ducati, καθώς βρίσκεται στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, μία θέση πάνω από τον περσινό Παγκόσμιο Πρωταθλητή Marc Marquez. Στα πλαίσια του 4ου γύρου της σεζόν που ξεκινά σήμερα στη Jerez, ο Ιταλός έκανε δηλώσεις για το μέλλον του αλλά και την κατάσταση που επικρατεί στην Ducati.

Πολύ ενδιαφέρουσες δηλώσεις έκανε ο Ιταλός αναβάτης που είπε: “Τις τελευταίες εβδομάδες, είχα κάποιους πόνους στην πλάτη μετά τις πτώσεις στη Βραζιλία και στον αγώνα Sprint στην Αμερική. Κάναμε κάποιες εξετάσεις και βρήκαμε ένα μικρό κάταγμα, αλλά τίποτα ανησυχητικό. Είναι κυρίως αποτέλεσμα συσσωρευμένου πόνου. Τις τελευταίες εβδομάδες έχω επικεντρωθεί στην ανάρρωση, προσπαθώντας να επανέλθω στην καλύτερη δυνατή φόρμα, αφιερώνοντας μάλιστα μερικές ημέρες για να αποσυνδεθώ ψυχολογικά. Προς το παρόν, εξακολουθώ να νιώθω δυσφορία, ειδικά σε ορισμένες στάσεις, αλλά είναι διαχειρίσιμη και δεν θα πρέπει να με περιορίσει αυτό το Σαββατοκύριακο. Μέχρι τώρα, χρησιμοποιούσα παυσίπονα, αλλά δεν νομίζω ότι θα είναι απαραίτητα εδώ.”

Όσον αφορά το μέλλον του, δήλωσε: Υπάρχουν πολλές εικασίες, αλλά είναι και μια θετική κατάσταση: στα είκοσι επτά σου, το να ξέρεις ότι υπάρχει ενδιαφέρον για σένα είναι σημαντικό. Είμαι ευγνώμων για τη θέση στην οποία βρίσκομαι. Ωστόσο, θέλω να παραμείνω απόλυτα συγκεντρωμένος στη σεζόν. Στην πραγματικότητα, δεν θέλω καμία απόσπαση της προσοχής. Έχω έναν μάνατζερ που χειρίζεται όλα αυτά. Εγώ σκέφτομαι μόνο να είμαι γρήγορος και να προσπαθώ να κερδίσω κάθε αγώνα.

Δηλώσεις έκανε και για την κατεύθυνση της Ducati: Τα τελευταία χρόνια, φαίνεται ότι η κατεύθυνση της ανάπτυξης έχει μετατοπιστεί λίγο προς τον Marc, ενώ ο Pecco και εγώ δυσκολευόμαστε λίγο με την αυτοπεποίθηση, ειδικά με το μπροστινό μέρος. Μιλώντας για τον εαυτό μου και το στυλ οδήγησής μου, πηγαίνω στην αντίθετη κατεύθυνση σε σύγκριση με τον Marc. Προσωπικά, προσπαθώ να πάω λίγο κόντρα στο ρεύμα σε σύγκριση με την κατεύθυνση του Marc, επειδή δυσκολεύομαι να είμαι ανταγωνιστικός και να έχω αυτοπεποίθηση με το τρέχον στήσιμο. Η Ducati ήταν πάντα πολύ δυνατή στον τομέα αυτόν και νομίζω ότι κάτι χάσαμε αλλάζοντας την προσέγγιση της μοτοσυκλέτας. Όλα έχουν να κάνουν με το μπροστινό μέρος. Σίγουρα το δουλεύουμε. Είμαι εμπλεκόμενος στην ανάπτυξη, παρόλο που πηγαίνω αντίθετα από τον Marc.”

Σε ερώτηση που του τέθηκε για τις προσδοκίες του απάντησε: “Οι μηχανικοί είχαν χρόνο να αναλύσουν τα δεδομένα και να επεξεργαστούν νέες ιδέες, αλλά είναι δύσκολο να γίνουν σημαντικές αλλαγές κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου. Η Aprilia έχει βελτιωθεί πολύ, αλλά εξακολουθούμε να είμαστε στο παιχνίδι. Είμαστε πολύ δυνατοί στα δοκιμαστικά και είμαστε πάντα ανταγωνιστικοί στα Sprints. Τώρα επιστρέφουμε στην Ευρώπη - οι πίστες, οι συνθήκες και τα ελαστικά θα αλλάξουν και είμαι αισιόδοξος και πιστεύω στη δουλειά που θα παρουσιάσει η Ducati τη Δευτέρα.”

Για τα φετινά προκριματικά είπε: Φέτος, η μοτοσυκλέτα έχει βελτιωθεί και η ρύθμιση μου επιτρέπει να πιέσω περισσότερο στον ρυθμό του ενός γύρου, γι' αυτό και τα πάω καλύτερα στα προκριματικά. Ωστόσο ταυτόχρονα έχουμε χάσει λίγο όσον αφορά τη διαχείριση του πίσω ελαστικού. Μπορώ να είμαι πολύ γρήγορος με τη μοτοσυκλέτα, αλλά είμαι λιγότερο συντηρητικός από ό,τι στο παρελθόν, κάτι που αποτελούσε ένα από τα δυνατά μου σημεία. Αυτό ακριβώς προσπαθώ να δουλέψω με τη Ducati, για να ξαναφέρουμε τα πράγματα υπέρ μας.”

Όταν ρωτήθηκε για το αν όλοι οι αναβάτες της Ducati είναι στο ίδιο μήκος κύματος, δήλωσε ξεκάθαρα: Όχι ακριβώς, δεν είμαστε ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος.