OnlyFans - Η πλατφόρμα ενήλικου περιεχομένου παραμένει βασικός χορηγός της American Racing Team στη Moto2 και το 2024

Με το όνομα της να βρίσκεται στον τίτλο της ομάδας
motomagMoto2 – Η πλατφόρμα OnlyFans παραμένει βασικός χορηγός της American Racing και το 2024
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

22/11/2023

H American Racing Team, η μόνη αμερικανική ομάδα που αγωνίζεται στην Moto2 κατηγορία των MotoGP, επιβεβαίωσε τη συνέχιση της συνεργασίας της με τη συνδρομητική πλατφόρμα OnlyFans, μία συνεργασία που ξεκίνησε για πρώτη φορά την σεζόν του 2023.

Στις αρχές του 2023 είχε προκαλέσει αίσθηση η είδηση ότι η American Racing θα έχει ως βασικό χορηγό την πλατφόρμα OnlyFans, η οποία είναι κυρίως γνωστή για τη δημιουργία ενήλικου περιεχομένου, το οποίο προσφέρει με συνδρομή. Τώρα, η ομάδα της Moto2 επιβεβαίωσε τη συνέχιση της συνεργασίας της, με το όνομα της συνδρομητικής πλατφόρμας να φιγουράρει τόσο στα πλαστικά, όσο και στον τίτλο της ομάδας.

Ο αναβάτης της OnlyFans American Racing, Rory Skinner μάλιστα έχει δημιουργήσει τον δικό του λογαριασμό στην πλατφόρμα -χωρίς... "πικάντικο" περιεχόμενο. Όπως δήλωσε ο ίδιος πολλοί αθλητές, influencers και γενικότερα άνθρωποι του χώρου του θεάματος στην Αμερική χρησιμοποιούν την πλατφόρμα, προκειμένου να έρθουν πιο κοντά στους θαυμαστές τους. Μάλιστα, σύμφωνα με τον Skinner, το OnlyFans στηρίζει γενικότερα αθλητές, αλλά και άλλους επαγγελματίες όπως τραγουδοποιούς κ.α.

Η αλήθεια είναι ότι το OnlyFans δεν είναι γνωστό για το αθλητικό του περιεχόμενο και ίσως παραξενεύει πολλούς το ότι βρίσκεται μέσα στον κόσμο των αγώνων μοτοσυκλέτας. Όπως όμως έχουμε αναφέρει ξανά, οι αγώνες χρειάζονται χρήματα και από την στιγμή που η συνδρομητική πλατφόρμα θέλει και μπορεί να στηρίξει οικονομικά μία ομάδα της Moto2, τότε είναι σίγουρο ότι θα βρει και μία θέση στην σχάρα εκκίνησης.

Ετικέτες

Suzuka 8 Hours: Με Michael Van der Mark η BMW Endurance

Επιστρέφει στον ιστορικό αγώνα αντοχής ο Ολλανδός αναβάτης
Van der Mark
Από τον

Παύλο Καρατζά

9/7/2025

Οι ομάδες προετοιμάζονται για τον ιστορικό αγώνα αντοχής που διεξάγεται στην πίστα της Suzuka και η BMW Motorrad World Endurance ενισχύει το ρόστερ της με τον τέσσερις φορές νικητή της Suzuka, Michael van den Mark.

Η BMW Motorrad World Endurance βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην τρίτη θέση της γενικής βαθμολογίας, πίσω από τις YART - Yamaha και Kawasaki Webike Trickstar μετά τους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν.

Ο 8ωρος αγώνας της Suzuka θα διεξαχθεί στις 3 Αυγούστου και η ομάδα της BMW, εκτός από τον Michael Van der Mark που θα αντικαταστήσει τον Sylvain Guintoli, θα αποτελείται επίσης από τους Markus Reiterberger και Steven Odendaal.

Ο Ολλανδός είναι από τους πιο επιτυχημένους αναβάτες του ιστορικού αυτού αγώνα αντοχής που διεξήχθη για πρώτη φορά το 1978, καθώς έχει πετύχει τέσσερις νίκες, το 2013, 2014, 2017 και 2018. Φέτος ο Van der Mark θα αναζητήσει την πέμπτη του νίκη με τρίτο διαφορετικό κατασκευαστή, καθώς έχει γευτεί ήδη τη χαρά της νίκης δύο φορές με Honda και δύο με Yamaha.