Στο χειρουργείο ο Pedrosa!

Για πολλοστή φορά...
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/4/2018

Ο πόνος στον δεξί καρπό του Pedrosa δεν έχει υποχωρήσει μετά την πτώση του στον πιο πολυσυζητημένο αγώνα της φετινής σεζόν, που μπορεί καλά-καλά να μην έχει ξεκινήσει, αλλά αυτό το ρεκόρ δύσκολα θα χαθεί από την Αργεντινή. Όλα τα τεστ που έγιναν στην Αργεντινή έδειχναν πως ο Pedrosa έχει αποφύγει τον δύσκολο δρόμο του χειρουργείου, κι αυτό γιατί θα είναι η πολλοστή φορά που γίνεται επέμβαση στο ίδιο χέρι. Ο Pedrosa έχει υποστεί πολλαπλάσια χειρουργεία στα άνω άκρα, με μεγαλύτερα προβλήματα στην κλείδα και τον καρπό. Για αυτό και παρά την καθησυχαστική πρώτη εκτίμηση των γιατρών, είχε ήδη δηλώσει από την Κυριακή, πως σήμερα θα εξέταζε το χέρι του, κατά την επιστροφή στην Barcelona. Εκεί είναι ο «γιατρός των MotoGP» ο Dr. Mir, χειρούργος ορθοπεδικός που κατέχει το ιστορικό σχεδόν κάθε Ισπανού αναβάτη, και είναι σε θέση να γνωρίζει καλύτερα την ιδιαίτερη κατάσταση του Pedrosa.

Με τον πόνο στο χέρι να παραμένει και εκτιμώντας την ανάγκη για ταχεία αποκατάσταση, που τις περισσότερες φορές η συντηρητική οδός δεν μπορεί να την προσφέρει, συνέστησε στον Pedrosa άμεσο χειρουργείο, παίζοντας με τις πιθανότητες να προλάβει τον επόμενο αγώνα σε δέκα ημέρες. Ωστόσο κάθε πρόβλεψη μπορεί να γίνει μονάχα μετά την επέμβαση.

Ο Pedrosa είχε αρκεστεί την Δευτέρα σε μία λιτή ανακοίνωση στην οποία είπε πως ο αγώνας για εκείνον έληξε πολύ γρήγορα και πως θα πρέπει η οργάνωση να προστατέψει την σωματική ακεραιότητα κάθε ενός αναβάτη.

Ο Zarco από την άλλη ζήτησε συγνώμη για την πτώση, δίνοντας την δικαιολογία πως οι συνθήκες στην πίστα ήταν εξαιρετικά δύσκολες: "Είχα ταχύτερο ρυθμό κι έπρεπε να πιάσω τους πρώτους πριν καταφέρουν να δημιουργήσουν κάποιο κενό μπροστά μας. Η αγωνιστική γραμμή ήταν στεγνή, όπως επίσης και μία ακόμη μικρή λωρίδα που μπορούσες να την χρησιμοποιήσεις για προσπέραση. Δεν υπήρχε άλλος τρόπος να προσπεράσεις, και πήρα την απόφαση να προσπαθήσω, καθώς είχα βλέψεις για την νίκη. Ο στόχος ήταν να προσπεράσω τον Dani. Ξέραμε όλοι οι αναβάτες πως εκτός των γραμμών αυτών υπήρχε νερό, αλλά δεν γίνεται και αγώνας χωρίς προσπέραση. Σε εκείνο το σημείο της πίστας, όταν πήγα να προσπεράσω εγώ είχα πρόσφυση, ο Dani όμως όχι. Πήγα από την εξωτερική στην αρχή, αλλά είδα πως ο Dani είχε αφήσει την εσωτερική και πήγα να προσπεράσω από εκεί χωρίς να τον ακουμπήσω. Λυπάμαι πολύ που ο Dani είχε πτώση".

Στην πραγματικότητα υπήρχε επαφή των δύο αναβατών. Ο Pedrosa αμέσως μετά σήκωσε την μοτοσυκλέτα και πατώντας στο βρεγμένο εκτοξεύθηκε σε ένα απότομο highside πέφτοντας με τα χέρια και το κεφάλι σε μία απότομη βουτιά στην άσφαλτο. Δεν ήταν μία ανώδυνη πτώση, παρόλο που έγινε με σχετικά μικρή ταχύτητα. Πέφτοντας ανάποδα στην άσφαλτο και βάζοντας τα χέρια για να προφυλαχτεί, ο δεξής καρπός είχε υπερέκταση τραυματίζοντας την πηχεοκαρπική άρθρωση.

Ο Dani έχει πλέον εγκάρσιο κάταγμα της κερκίδας, ένα από τα πιο τυπικά κατάγματα του χεριού, που ευτυχώς δεν είναι μετατοπισμένο, άρα πιο εύκολο στην αντιμετώπιση κι επίσης πιο δύσκολο στην διάγνωση, κάτι που εξηγεί την πρώτη αντιμετώπιση των γιατρών. Από την άλλη μόνο σε περιπτώσεις που η ταχεία ανάρρωση είναι επιτακτική, αντιμετωπίζεται χειρουργικά, συνήθως γίνεται ακινητοποίηση ή τοποθετείται εξωτερική ωστεοσύνθεση, μία αγαπημένη πρακτική στην Ελλάδα. Οι αθλίατροι ωστόσο, στην συγκεκριμένη περίπτωση κατάγματος χωρίς μετατόπιση, θέλουν άμεση έναρξη φυσιοθεραπείας και χειρουργική αποκατάσταση, ώστε να αποφευχθούν αγκυλώσεις.

Αναμένεται το ιατρικό ανακοινωθέν από τον Dr. Mir για το αποτέλεσμα του χειρουργείου και την πιθανότητα συμμετοχής του Dani Pedrosa στον αγώνα του Τέξας...

Ετικέτες

Σήκωσε την γαλανόλευκη σημαία στην Κωνσταντινούπολη για το BMU ο Αντώνης Βεντούρας!

Οι Τούρκοι έκοψαν πρόωρα τον Ελληνικό Εθνικό Ύμνο
BMU Win Ventooras
Από το

motomag

6/10/2025

Ο μόλις 13 ετών ο Αντώνης Βεντούρας επέστρεψε δυναμικά στην αγωνιστική δράση μετά τους τραυματισμούς του με μια εμφατική εμφάνιση και νίκη στην πίστα της Κωνσταντινούπολης, στην κατηγορία CFMOTO 300 του Βαλκανικού Πρωταθλήματος.

Στην κατηγορία CFMOTO 300, ο Βεντούρας έδειξε από τα ελεύθερα δοκιμαστικά ότι έχει τον ρυθμό και την ωριμότητα ενός έμπειρου αθλητή. Παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες σε FP1, FP2 και στα χρονομετρημένα QP1, QP2, κατάφερε να εξασφαλίσει την pole position, αφήνοντας πίσω του δυνατούς αντιπάλους από Τουρκία και άλλες χώρες.

@vent22ras Yesterday, at the legendary Istanbul Park in Turkey, I climbed to the top step of the podium, finishing 14 seconds ahead of the 2nd place and taking 1st overall, proudly raising the Greek flag high! 🇬🇷 Today, back to the battle at 16:35! Stay tuned for another strong race! 🏁🔥 #greece #viralvideos #foryourpage #riderboy ♬ πρωτότυπος ήχος - Ventouras_22

Το Σάββατο, στην πίστα "Istanbul Park", ο Βεντούρας πραγματοποίησε ιδανική εκκίνηση και με σταθερό ρυθμό κυριάρχησε από την αρχή έως το τέλος, κατακτώντας τη νίκη με διαφορά 14 δευτερολέπτων! Σε μια μικτή κατηγορία (CFMOTO 300 & Kadinlar Kup), με έντονο ανταγωνισμό, ο 13χρονος απέδειξε ότι διαθέτει την ψυχραιμία και το πάθος που απαιτεί ο πρωταθλητισμός.

Μετά τον αγώνα, ο ίδιος δήλωσε, “Δουλεύω καθημερινά με στόχο το πρωτάθλημα. Ο δρόμος δεν είναι εύκολος, αλλά αγαπώ αυτό που κάνω και παλεύω με όλες μου τις δυνάμεις. Ευχαριστώ την οικογένειά μου, όσους με στηρίζουν και φυσικά την ομάδα μου ARP RACING ACADEMY, που βρίσκεται δίπλα μου σε κάθε βήμα.”