TEAM SUZUKI ECSTAR 2017

Παρουσίαση αγωνιστικής ομάδας
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

30/1/2017

H SUZUKI ECSTAR παρουσίασε την νέα αγωνιστική της ομάδα στο Sepang της Μαλαισίας

Με βάση το πρόγραμμα που είχαμε δημοσιεύσει εδώ, η επόμενη ομάδα που παρουσιάστηκε, ήταν της Suzuki από την Μαλαισία:

 

Δελτίο Τύπου

Η Ιαπωνική ομάδα με αρχηγό τον Davide Brivio (Τeam Manager), τον Satoru Terada(Project Leader) και τον Ken Kawauchi
(Technical Manager), ξεκινά την τρίτη περίοδο στην κορυφαία κατηγορία. Μετά από 2 χρόνια δημιουργίας, σκληρής δουλειάς και βελτιώσεων, το 2017 θα είναι καθοριστική άσκηση κατά την οποία η TEAM SUZUKI ECSTAR στοχεύει να γίνει μια από τις κορυφαίες ομάδες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.


Με κατεύθυνση την κορυφή γι’ αυτή τη χρονιά, η TEAM SUZUKI ECSTAR απέκτησε τον Ιταλό Andrea Iannone και τον νεαρό Ισπανό Alex Rins που προέρχεται από την κατηγορία Moto2.
Το GSX-RR1000, με πολλές βελτιώσεις με στόχο την ενίσχυση των επιδόσεών του, θα αγωνιστεί μεταξύ των κορυφαίων μοτοσικλετών του κόσμου.
Ο 28χρονος Iannone, γεννημένος στο Vasto της Ιταλίας, πρωτοεμφανίστηκε στην πρώτη κατηγορία το 2013 με την Ducati Pramac και έδειξε από την αρχή τα διαπιστευτήρια του με την
κορυφαία και επιθετική του οδήγηση η οποία τον κατέταξε μεταξύ των πιο γρήγορων αναβατών παγκοσμίως.

Τέσσερα χρόνια μετά, έχοντας κερδίσει τον πρώτο του αγώνα στην κατηγορία πέρυσι στην Αυστρία, η TEAM SUZUKI ECSTAR θέλει να ενισχύσει τον Andrea στην επίτευξη των νέων στόχων του μεταξύ των κατακτητών των κορυφαίων βάθρων.
Ο 21χρονος Rins από την Barcelona είναι ο νέος αναβάτης της ομάδας, που ξεκινά την καριέρα του ανάμεσα στους κορυφαίους αναβάτες. Με τις ιδιαίτερες ικανότητες που διαθέτει ο Rins έχει θέσει
υψηλά τον πήχη για το 2017, το οποίο θα αποτελέσει και έτος εκπαίδευσής του στην κατηγορία με στόχο την απόκτηση της εμπειρίας και την επίτευξη υψηλότερων στόχων για τα επόμενα χρόνια.

Η TEAM SUZUKI ECSTAR με έδρα το Hamamatsu, είναι μια από τις πιο δημοφιλής ομάδες στην κατηγορία των MotoGP.
Η αγωνιστική της ιστορία είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη από τη δεκαετία του ’70 όταν ο θρυλικός Βρετανός αναβάτης Barry Sheene κατέκτησε τον πρώτο του τίτλο στα 500 c.c. το 1976. Από τότε ανέλαβαν
και άλλοι διάσημοι διάδοχοι αυτής της κληρονομιάς όπως οι: Marco Lucchinelli, Franco Uncini, Kevin Schwantz & Kenny Roberts Jr.
Η πιο πρόσφατη νίκη της TEAM SUZUKI ECSTAR είναι αυτή στο Silverstone της Μεγάλης Βρετανίας την προηγούμενη χρονιά.

Ετικέτες

MotoGP: Δοκιμές Sepang

Άνοιξε η αυλαία για το 2023
sepang
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

6/2/2023

Όπως πάντα οι τρεις πρώτες μέρες των επισήμων δοκιμαστικών της νέας σεζόν των MotoGP είναι αποκλειστικά για τους δοκιμαστές των εργοστασίων και τους rookies της κατηγορίας. Οπότε και φέτος η πίστα της Μαλαισίας άνοιξε τις πύλες της και οι ήχοι των εξατμίσεων από τους κινητήρες του 2023 αναστάτωσαν την περιοχή.

Μέχρι να κάνουν τις πρώτες βόλτες τους οι εργοστασιακοί αναβάτες τις επόμενες ημέρες, τα μάτια όλων ήταν στραμμένα στον Cal Crutchlow και το box της Yamaha, καθώς μετά τις δοκιμές της Valencia την επόμενη ημέρα του τελευταίου αγώνα του 2022, ο Fabio Quartararo είχε δηλώσει πως ο κινητήρας του 2023 δεν είχε καμία βελτίωση, ενώ όταν των είχαν δοκιμάσει για πρώτη φορά στο Misano λίγους μήνες πριν έμοιαζε πολύ πιο ανταγωνιστικός.

1

Και όταν λέμε ανταγωνιστικός για την περίπτωση της Yamaha, εννοούμε φυσικά την δύναμη ψηλά και την επίτευξη υψηλής τελικής ταχύτητας χωρίς τη βοήθεια slipstreaming. Στους υπόλοιπους τομείς η M1 ήταν άκρως ανταγωνιστική και έως το 2021 αποτελούσε την πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα. Όμως το 2022 φάνηκε πως σε συνθήκες χρονομετρημένων και αγώνα ήταν αναγκασμένοι σε πολλές πίστες να θυσιάζουν την ομοιογένεια της μοτοσυκλέτας για την επίτευξή υψηλότερης τελικής και αυτό είναι σοβαρές επιπτώσεις στη συμπεριφορά των ελαστικών. Τα παράπονα όλων των αναβατών για έλλειψη πρόσφυσης του πίσω τροχού, αλλά και η υπερπροσπάθεια του Fabio Quartararo από τη μέση του πρωταθλήματος και μετά να μείνει στην κορυφή της βαθμολογίας ήταν εξόφθαλμη.

Τώρα στη Sepang ο Cal Crutchlow κατάφερε να επιτύχει τελική ταχύτητα 330km/h που είναι 3km/h παραπάνω από τα 327km/h που πέτυχαν την προηγούμενη σεζόν στη Μαλαισία. Υπολείπονται ακόμα 8km/h τελικής από την μέγιστη των Ducati, όμως οι συνθήκες στην πίστα δεν ήταν ιδανικές καθώς ήταν βρεγμένη για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα.

Οι χρόνοι ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο αργοί από πέρσι λόγω της βρώμικης πίστας και της βροχής, οπότε αναμένουμε να δούμε ακόμα υψηλότερη τελικής ταχύτητα από τις Yamaha όταν η πρόσφυση της ασφάλτου επιτρέψει μεγαλύτερες ταχύτητες εξόδου και πιο οριακά φρεναρίσματα στις ευθείες.

2

Σε κάθε περίπτωση η επίτευξη υψηλότερης τελικής ταχύτητας είναι ένα καλό δείγμα βελτίωσης της δύναμη του κινητήρα για το 2023, αλλά και της αεροδυναμικής του φαίρινγκ. Ο βρετανός αναβάτης έχει να δοκιμάσει δύο μοτοσυκλέτες με τον καινούριο κινητήρα του 2023 και μία με κινητήρα του 2022. Προφανώς οι δύο καινούριες με τον κινητήρα του 2023 έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις ηλεκτρονικών και διαχείρισης της τροφοδοσίας ώστε να δουν πόσο επηρεάζεται η συμπεριφορά των ελαστικών στη διάρκεια του αγώνα και τον έναν γρήγορο γύρο των χρονομετρημένων και η μοτοσυκλέτα του 2022 είναι εκεί για να έχουν άμεση σύγκριση στις ίδιες ακριβώς συνθήκες.

Πέρα από την Yamaha, ενδιαφέρον είχε και η πρώτη παρουσία του πρωταθλητή 2022 της Moto2 Augousto Fernandez πάνω στη σέλα της κόκκινης GASGAS, σημειώνοντας μάλιστα τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο μετά τον Crutchlow με μόλις 0,185’ διαφορά. Το παρόν στη Μαλαισία έδωσαν και οι δύο δοκιμαστές της KTM, όπου η δουλειά του Dani Petrosa ήταν να βρίσκεται στην ομάδα του Jack Miller βοηθώντας την προσαρμογή του Αυστραλού στη εντελώς διαφορετική αυστριακή μοτοσυκλέτα.

3

Στη Honda είχε πολύ δουλειά προετοιμασίας να κάνει ο Stefan Bradl πριν καβαλήσουν τις νέες μοτοσυκλέτες ο Marc Marquez, ο Alex Rins και ο Joan Mir. Όπως και οι υπόλοιποι κατασκευαστές, το HRC είχε για τον Bradl δύο μοτοσυκλέτες του 2023, όπου η κάθε μία από αυτές είχε διαφορετικό πλαίσιο και ένα νέο φαίρινγκ και εξατμίσεις που δεν τα είχαμε δει στα δοκιμαστικά της Valancia.

Για την Aprilia τα δοκιμαστικά δεν ξεκίνησαν καλά, καθώς αντιμετώπισαν αρκετά τεχνικά προβλήματα που κράτησαν τις μοτοσυκλέτες για αρκετή ώρα εκτός πίστας. Οπότε πέραν του νέου φαίρινγκ δεν είχαν την ευκαιρία να μας δείξουν τι άλλο καινούριο έχουν για το 2023.

Όμως ακόμα η Ducati που θεωρητικά έχει το μικρότερο άγχος για την βελτίωση των μοτοσυκλετών της, έφερε ένα νέο φαίρινγκ και σίγουρα θα δούμε να δοκιμάζει διάφορα εξαρτήματα τις επόμενες ημέρες με τους αναβάτες της, όπως είχε κάνει και πέρσι τέτοια εποχή.

4