Trackhouse Racing - Max Verstappen: Πιθανή εξαγορά μεριδίου της ομάδας από τον Πρωταθλητή F1

Αβεβαιότητα τόσο για τους αναβάτες, όσο και για τη μοτοσυκλέτα της ομάδας
Trackouse MotoGP
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/3/2026

Η πιθανή εμπλοκή του Max Verstappen στην Trackhouse Racing Team φέρνει νέα δεδομένα στο project της αμερικάνικης ομάδας στο MotoGP, εισάγοντας έναν σημαντικό παράγοντα αβεβαιότητας για το μέλλον των Raul Fernandez και Ai Ogura.

Πρόσφατες πληροφορίες σε μέσα του ειδικού τύπου κάνουν λόγο για πιθανή πώληση μεριδίου της Trackhouse, μετά από ενδιαφέρον που φέρεται να έχει εκδηλώσει ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1, Max Verstappen.

Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull Racing έχει δείξει στο παρελθόν ενδιαφέρον για επενδύσεις στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, και μια πιθανή εμπλοκή του Verstappen στην Trackhouse θα μπορούσε να δώσει σημαντική ώθηση στο project της ομάδας, τόσο σε επίπεδο επενδύσεων όσο και σε επίπεδο επιτυχιών.

Από την άλλη, οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως πιθανή πώληση μεριδίου της Trackhouse στον Vestappen, φέρνει μαζί της και μια επανεξέταση της στρατηγικής της ομάδας όσον αφορά στους αναβάτες της, κάτι που φέρνει τριγμούς στις θέσεις των Fernandez και Ogura.

Θυμίζουμε πως η αμερικάνικη Trackhouse Racing Team έκανε το ντεμπούτο της στο MotoGP το 2024, αντικαθιστώντας την RNF Racing, ως δορυφορική ομάδα της Aprilia, όμως τώρα η ομάδα βρίσκεται σε συζητήσεις και με άλλους κατασκευαστές, με το όνομα της Honda να ακούγεται ως πιθανό νέο εργοστάσιο για τους Αμερικανούς. Την πρώτη της χρονιά στο MotoGP η Trackhouse Racing είχε δει τους Oliveira και Fernandez να τερματίζουν στις θέσεις 15 και 16 αντίστοιχα, ενώ το 2025 ο Fernandez βελτίωσε κατακόρυφα την απόδοσή του, τερματίζοντας 10ος, με τον Ogura να βρίσκεται 16ος στη γενική.

Και φτάνουμε στο 2026, όπου μετά τον 1ο αγώνα της σεζόν ο Fernandez βρίσκεται στην εξαιρετική τρίτη θέση της γενικής βαθμολογίας, πίσω μόνο από τους Bezzecchi και Acosta, ενώ πολύ καλές είναι και οι επιδόσεις του Ogura, που βρίσκεται 5ος γενικής. Είναι δυνατόν μετά από τέτοια άνοδο απόδοσης οι προσεχείς κινήσεις της Trackhouse να μην περιλαμβάνουν τουλάχιστον τον Ισπανό αναβάτη στα σχέδιά τους;

Οι επόμενες εβδομάδες θα μας δείξουν κατά πόσο οι παραπάνω πληροφορίες περί Verstappen, Honda και αναβατών της αμερικάνικης ομάδας έχουν βάση, με την Trackhouse να βρίσκεται σε αναβρασμό.

MotoGP-Pedro Acosta: “Σχεδόν δεν έκανα λάθος”, λέει ο αναβάτης της KTM για την πτώση του

Οι Ducati συγχωρούν περισσότερα λάθη υποστηρίζει ο Ισπανός
MotoGP Acosta Crash
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

14/7/2025

Ο Pedro Acosta εξηγεί πώς η οδήγηση τόσο κοντά στα όρια σημαίνει ότι “κάθε μικρή στιγμή” μπορεί να οδηγήσει σε πτώση, με την υποσχόμενη εκκίνηση του στο Γερμανικό Grand Prix να καταλήγει στην αμμοπαγίδα, καθώς ο αναβάτης της Red Bull KTM εγκατέλειψε νωρίς τον αγώνα ενώ βρισκόταν στην πέμπτη θέση.

Ο Ισπανός κινούνταν μαζί με το γκρουπ των πρωτοπόρων όταν έγινε ο τρίτος από τους εννέα που έπεσαν στη διάρκεια του αγώνα, με μόνο δέκα αναβάτες να φτάνουν στη γραμμή του τερματισμού!

“Δεν θέλουμε να σκεφτόμαστε τι θα μπορούσε να είχε γίνει”, δήλωσε ο Acosta. “Ήμασταν τέσσερις γύρους μπροστά με τους άλλους, αλλά ήταν δύσκολο να τους ακολουθήσουμε επειδή έχουμε μικρότερο περιθώριο για λάθη”. Ο Acosta εξήγησε ότι η πτώση του στη Στροφή 3 προήλθε από μια μικρή διαφορά στην ταχύτητα.

O ίδιος υποστήριξε πως σχεδόν “δεν έκανε λάθος”, ενώ η αίσθηση που έχει όταν βρίσκεται πίσω από όλες τις άλλες μοτοσυκλέτες και ειδικά τις Ducati, είναι ότι έχουν πολύ περισσότερα περιθώρια για λάθη.

“Για εμάς, κάθε μικρή στιγμή, ένα λάθος ή κάποια διαφορά, μπορεί να καταλήξει όπως σήμερα — σε πτώση. Πήγα ελαφρώς πιο γρήγορα από τον προηγούμενο γύρο, αλλά πολύ πιο αργά απ’ ό,τι στις δοκιμές. Είχα σκληρό-μεσαίο ελαστικό και γεμάτο ρεζερβουάρ, αλλά η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά ευαίσθητη σε τέτοιες αλλαγές.”

“Παρ’ όλα αυτά, είχαμε τέσσερις γύρους μπροστά, με καλές προσπεράσεις. Κρατούσαμε τον ρυθμό του Alex [Marquez] και του Bezzecchi. Ήταν ένα σταθερό σαββατοκύριακο, πάντα μέσα στην πεντάδα. Μας έλειπε μόνο κάτι μικρό για να το ολοκληρώσουμε. Θα συνεχίσουμε.”

Ο Acosta πλέον στρέφεται στο Brno, καθώς η τσεχική πίστα επιστρέφει στο ημερολόγιο του MotoGP για πρώτη φορά από το 2020 — έναν αγώνα που η KTM είχε κερδίσει με τον Brad Binder, όπως ανακάλεσε και ο ίδιος ο Acosta. Ο Binder ήταν ο μοναδικός που ολοκλήρωσε για την KTM στη Γερμανία, στην έβδομη θέση, ενώ και οι δύο αναβάτες της Tech3 δεν συμμετείχαν στον αγώνα.

Οι ελεύθερες δοκιμές για το Grand Prix της Τσεχίας ξεκινούν την Παρασκευή.